  • Data: 2011-04-07 22:30:22
    Temat: Re: Laboratoria EMC
    Od: "Robbo" <y...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podobną sytuację miałem, gdy chciałem kupić układy Analog Devices. Też
    wysłałem ze dwa maile do polskiego dystrybutora. Zero odzewu. Zadzwoniłem.
    Pani obrażona, że zakłócam jej spokój telefonem poleciła napisać maila.
    Oczywiście także zero odzewu. W końcu wyszperałem drugiego dystrybutora, w
    miarę żwawego.

    A teraz pozytywny przykład. Potrzebowałem kiedyś do publikacji kilka danych
    o tych pojazdach jednoosiowych firmy Segway. Napisałem do USA maila. Po
    chyba dwóch dniach dostałem FedExem foldery, pytkę z fotografiami. Jak wtedy
    liczyłem, to w przeliczeniu na złotówki taka ekspresowa przesyłka kosztowała
    chyba ze 200zł.

    R.