  • Data: 2009-05-14 10:33:05
    Temat: Re: Labhd.pl - nowe labolatorium foto w jakosci HD
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bzdura. Gdy tak było to przy druku z liniaturą 150 wystarczyły by pliki o
    > rozdzieczosci 150 dpi. A tak nie jest.

    Żadne bzdury, prosta matematyka. Próbkowanie musi być co najmniej 2 razy
    częściej niż źródło aby dało się je odtworzyć. Dlaczego płyty CD są
    próbkowane 44100Hz? Przeciętny człowiek nie słyszy nic powyżej 16000Hz?

    Dla druku 150lpi wymagany jest plik 300dpi. Oczywiście różnice widać tylko
    na niektórych obiektach, np drobnych literkach, włosach i innych
    krawędziach.

    --
    Radosny