  • 11. Data: 2013-04-11 18:38:35
    Temat: Re: Lab fotograficzny - zak??cenia
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    co się mnie uczepiłeś? nie wystarczy Ci ban od Twoich "kolesi" na
    elektrodzie?

  • 12. Data: 2013-04-11 19:05:07
    Temat: Re: Lab fotograficzny - zakłócenia
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 10.04.2013 23:48, gobo wrote:

    > Każdy pas ma około 2mm szerokości, po czym jest tyle samo przerwy i
    > pojawia się kolejny - i tak przez całą odbitkę.

    Tutaj istotną sprawą byłoby dojść kiedy powstają owe pasy - w części
    cyfrowej... nie bardzo. Na naświetlarce? - tu pytanie jak ona jest
    zbudowana - czarno-biały monitor + kolorowe filtry (taką widziałem),
    kolorowy monitor, czy wręcz listwa naświetlająca.
    No chyba, że gdzieś na etapie obróbki chemicznej... jakaś rolka,
    nierównomierne obroty itp.
    Bardzo możliwe też, że maszyna ma po prostu wadę i sama siebie zakłóca
    gdy jest przełączona na tryb zasilania 3-fazowego. Jeżeli temu
    serwisantowi zasugerowano, że usterka powstała po przepięciu na 3-fazy
    to jego odpowiedź była oczywista. Jeśli sam do tego doszedł to być może
    z taką usterką się już spotkał.

    Mirek.

  • 13. Data: 2013-04-11 19:29:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ministerstwo,

    > co się mnie uczepiłeś? nie wystarczy Ci ban od Twoich "kolesi" na
    > elektrodzie?

    Ja się uczepiłem? Prowokujesz, wyzywasz a teraz płaczesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2013-04-11 21:06:55
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    idiota, "a może SBk"

  • 15. Data: 2013-04-11 23:28:51
    Od: "TT" <T...@t...org>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kk71kj$o2v$1@node2.news.atman.pl...
    > idiota, "a może SBk"

    Dziecko, ty jeszcze po 21. przy komputerze?
    Mamusia i tatuś cię zostawili samego w domu?

  • 16. Data: 2013-04-12 00:01:19
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-11 23:28, TT pisze:
    > Dziecko, ty jeszcze po 21. przy komputerze?
    > Mamusia i tatuś cię zostawili samego w domu?
    Chyba nie sądzisz, że ktoś się do niego przyzna? ;)

  • 17. Data: 2013-04-12 00:10:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Friday, April 12, 2013, 12:01:19 AM, you wrote:

    > Chyba nie sądzisz, że ktoś się do niego przyzna? ;)

    Trzeba będzie zapytać kogoś, czy go zna... Bo może się ktoś podszywa?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2013-04-12 20:32:53
    Od: "TT" <T...@t...org>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie sądzisz, że ktoś się do niego przyzna? ;)
    >
    > --

    Jestem przekonany, że gdyby jego rodzice się nim zajmowali, to po 20:30
    żadnego posta by nie puscił.

  • 19. Data: 2013-04-17 20:36:00
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Chciałbym bardzo podziękować za pomoc.
    Rzeczywiście problemem był przewód PE, a właściwie jego brak. Na listwie
    w labie po prostu założony był mostek pomiędzy zaciskiem N i PE.
    Instalacja w domu jest niestety starego typu, czteroprzewodowa.

    Mostek został usunięty, zacisk PE maszyny został połączony przewodem z
    instalacją wodociągową. Wiem, że nie jest to optymalne rozwiązanie i w
    momencie remontu instalacji zostanie już pociągnięte 5 przewodów.
    Co do jakości uziomu naturalnego nie mam zastrzeżeń, gdyż maszyna stoi w
    piwnicy, a rura wodociągowa 2m od maszyny niknie w ziemi. Rur
    plastikowych nigdzie w instalacji nie mam, a gdyby ktoś chciał je
    wymieniać, to musiałbym o tym wiedzieć i wyrazić zgodę na wejście na mój
    teren. Wodomierz ma obudowę metalową i ogólnie nie ma problemów z
    "wątpliwymi" miejscami.

    Po takim podpięciu instalacji problem z paskami zniknął zupełnie.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2013-04-17 20:40:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello gobo,

    Wednesday, April 17, 2013, 8:36:00 PM, you wrote:

    > Chciałbym bardzo podziękować za pomoc.
    > Rzeczywiście problemem był przewód PE, a właściwie jego brak. Na listwie
    > w labie po prostu założony był mostek pomiędzy zaciskiem N i PE.

    Cieszę się, że mogłem pomóc :)

    [...]

    --
    Best regards,