  • 1. Data: 2013-04-11 21:08:18
    Temat: modemy GSM
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak działają modemy GSM na karty SIM?
    jak się je konfiguruje?

    gdyby założyć taką sieć rozproszoną, jeden centralny serwer i odległe punkty
    końcowe, jak to wszystko spiąc modemami GSM?

  • 2. Data: 2013-04-11 21:16:59
    Temat: Re: modemy GSM
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.04.2013 21:08, identyfikator: 20040501 wrote:
    > jak działają modemy GSM na karty SIM?

    Karta sim uwierzytelnia moduł GSM aby mógł korzystać z sieci.

    > jak się je konfiguruje?

    Zdudniając ze sobą 4 generatory na NE555 tak aby moduł zdekodował
    odpowiednie rozkazy. Ci z PO wysyłają polecenie z uC, ale od tego
    samoloty spadają.

    > gdyby założyć taką sieć rozproszoną, jeden centralny serwer i odległe
    > punkty końcowe, jak to wszystko spiąc modemami GSM?

    Robisz szczelinę oraz otwór w PCB, przewlekasz przez otwór linkę i
    zapinasz ją wkładając modem w szczelinę.

    Michoo

  • 3. Data: 2013-04-11 21:18:29
    Od: Honza <H...@p...com>

    > jak działają modemy GSM na karty SIM?
    > jak się je konfiguruje?
    >
    > gdyby założyć taką sieć rozproszoną, jeden centralny serwer i odległe
    > punkty końcowe, jak to wszystko spiąc modemami GSM?

    Dzialaja podobnie to starych modemow na lacza analogowe steruje sie
    komendami At, reszta podobnie jak onegdaj na analogach medium
    transmisyjne jedynie sie zmienilo.

  • 4. Data: 2013-04-11 23:10:45
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 11 Apr 2013 21:18:29 +0200, Honza <H...@p...com> wrote:

    >Dzialaja podobnie to starych modemow na lacza analogowe steruje sie
    >komendami At, reszta podobnie jak onegdaj na analogach medium
    >transmisyjne jedynie sie zmienilo.

    onegdaj znaczy 3 dni temu, a ty uzyles niepoprawnej formy, ze onegdaj
    znaczy kiedys tam.....

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2013-04-11 23:38:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/onegdaj

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2013-04-11 23:38:58
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-11 23:10, a...@p...pl pisze:
    > onegdaj znaczy 3 dni temu, a ty uzyles niepoprawnej formy, ze onegdaj
    > znaczy kiedys tam.....
    Mijasz się z prawdą. Tzn. odchodzi się od "Twojej" interpretacji od
    wielu lat. ;)
    Wg obecnych poglądów lingwistów Honza użył prawidłowej formy ;)
    Ale to NTG.

  • 7. Data: 2013-04-13 12:01:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam, Honza możesz wkleić ponownie swoj post, bo u mnie go nie widać,
    a widzę, że ciekawe rzeczy.