  • 211. Data: 2012-06-17 09:34:52
    Temat: Re: LUDZIE Dopiero teraz jest sens się oflagowywać
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-17 08:15, z pisze:
    (ciach)
    > Żeby stadiony nie stały pustkami i żeby nie przynosiły strat
    Kolega pracuje w Urzędzie Miasta Poznania. Tam od 2 lat się zastawiają
    co zrobić z tym stadionem.

  • 212. Data: 2012-06-17 10:02:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2012-06-17 08:15, z pisze:
    > (ciach)
    > Kolega pracuje w Urzędzie Miasta Poznania. Tam od 2 lat się zastawiają
    > co zrobić z tym stadionem.

    Akurat to jest jeden z dwóch stadionów, które jakoś tam będą wykorzystane,
    bo grają na nich zespoły ligowe, które są je w stanie czasami zapełnić.
    Gorszy problem jest w Gdańsku, gdzie pies z kulawą nogą na stadion nie chce
    chodzić, nie mówiąc już o Warszawie, gdzie jest duża szansa na kolejny
    stadion 10-lecia za 2 miliardy, jako że żaden klub tam nie gra, grać nie
    chce i grać nie będzie.
    Pewnie za kilka lat będzie można tam bazar urządzić.

  • 213. Data: 2012-06-17 10:12:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 09:34:52 +0200, megrims napisał(a):
    > Kolega pracuje w Urzędzie Miasta Poznania. Tam od 2 lat się zastawiają
    > co zrobić z tym stadionem.

    Gwoli scislosci to Poznan jako jedyny zaczal (prze)budowe swojego stadionu
    przed Euro. Widac uwazaliscie ze jest wam potrzebny, wiec co sie teraz
    zastanawiacie :-)

    Gdanski i wroclawski to stadiony nowe, bez ktorych te miasta sie w
    przeszlosci jakos obywaly.
    Stadion Narodowy ... tez byl zbedny i jak widac jeszcze co najmniej pare
    lat bedzie zbedny :-)

    J.

  • 214. Data: 2012-06-17 10:16:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Gwoli scislosci to Poznan jako jedyny zaczal (prze)budowe swojego stadionu
    > przed Euro. Widac uwazaliscie ze jest wam potrzebny, wiec co sie teraz
    > zastanawiacie :-)

    Nam potrzebny był stadion o 1/4 mniejszy.
    Wtedy byłby dużo tańszy (zwłaszcza w utrzymaniu), bardziej funkcjonalny,
    ładniejszy (bo jednakowej wysokości) i pewnie też wolny od kupy błędów
    projektowych - typu brak światła dla trawy.
    A teraz przez 3 mecze Euro będziemy przez lata jeść tą żabę.

  • 215. Data: 2012-06-17 11:02:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 10:16:52 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nam potrzebny był stadion o 1/4 mniejszy.
    > Wtedy byłby dużo tańszy (zwłaszcza w utrzymaniu)

    Watpie w to "duzo", chyba ze wliczajac koszt kredytu.
    Bo poza tym .. co, ochrony byloby mniej, farby, sprzatania ?

    >, bardziej funkcjonalny,
    > ładniejszy (bo jednakowej wysokości) i pewnie też wolny od kupy błędów
    > projektowych - typu brak światła dla trawy.
    > A teraz przez 3 mecze Euro będziemy przez lata jeść tą żabę.

    Nie narzekaj - u was wymiana trawy 400 tys, we wroclawiu milion :-)
    Zawsze mozecie rozebrac czesc dachu :-P

    U nas tez - mial byc piekny jak suknia kobiety, a wyszlo jak zwykle :-)

    Przy czym wy potrzebowaliscie stadionu dla Lecha, a u nas ... poczekamy,
    zobaczymy jak to sie skonczy, bo moze byc ciekawie :-)

    J.

  • 216. Data: 2012-06-17 19:28:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Watpie w to "duzo",

    Bo nie widziałeś ogromu trzech nowych trybun (a zwłaszcza konstrukcji ich
    dachu) tego stadionu, w porównaniu do czwartej, o kilka lat starszej.

    > Przy czym wy potrzebowaliscie stadionu dla Lecha, a u nas ... poczekamy,
    > zobaczymy jak to sie skonczy, bo moze byc ciekawie :-)

    Na razie Wam przyfarciło i dla Śląska jest obecnie jak znalazł.

  • 217. Data: 2012-06-17 20:14:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 19:28:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Bo nie widziałeś ogromu trzech nowych trybun (a zwłaszcza konstrukcji ich
    > dachu) tego stadionu, w porównaniu do czwartej, o kilka lat starszej.

    Ale ja o tym "zwlaszcza w utrzymaniu".

    > Na razie Wam przyfarciło i dla Śląska jest obecnie jak znalazł.

    Tylko wiesz - stadion jest miejski, a Slask prywatny. I ma wlasny stadion,
    wcale nie musi placic za wynajem miejskiego :-)

    Zeby bylo ciekawiej to miasto nadal ma mniejszosciowy udzial w klubie i
    miastu na druzynie zalezy, za to nowemu wlascicielowi, a w zasadzie to
    sponsorowi, jakby mniej. No i placic nie chce, wiec moze zdecydowac ze tnie
    niepotrzebne wydatki :-)

    Poki beda kibice na nowy stadion to mysle ze sie jakos dogadaja, ale jak i
    ich zabraknie to wynajem stadionu bedzie naprawde nieuzasadniony :-)

    J.

  • 218. Data: 2012-06-17 20:37:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Ale ja o tym "zwlaszcza w utrzymaniu".

    No ja też.
    Stadion tańszy powiedzmy o 1/3, byłby też o 1/3 tańszy w utrzymaniu.
    Zwłaszcza jeśli odpadłaby konieczność wymiany murawy 3 razy w roku.

> [...]
    > miastu na druzynie zalezy, za to nowemu wlascicielowi, a w zasadzie to
    > sponsorowi, jakby mniej. No i placic nie chce, wiec moze zdecydowac ze

    Wiem.
    Ale i tak miejsce i czas na nowy stadion trafiony w dychę.

  • 219. Data: 2012-06-17 21:58:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 20:37:41 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Wiem.
    > Ale i tak miejsce i czas na nowy stadion trafiony w dychę.

    Niby tak, ale stadion kosztowal .. chyba blisko 900mln, a kibice ile moga
    wplacic .. z milion za mecz. Z tego sie nie splaci :-)

    J.

  • 220. Data: 2012-06-17 22:58:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie narzekaj - u was wymiana trawy 400 tys, we wroclawiu milion :-)
    > Zawsze mozecie rozebrac czesc dachu :-P

    pewnie macie większe boisko...
    Albo wykonawca doliczył do kosztorysu jakieś łapówki...

    --
    Pozdrawia... Budzik