  • Data: 2010-02-24 12:44:01
    Temat: Re: LPT
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:hm0soa$qt$1@inews.gazeta.pl...
    > Dziś port LPT na tylnym panelu płyty głównej to rarytas. Ale zdarzają się
    > jeszcze płyty które mają go wyprowadzony w postaci złącza na samej płycie, do
    > którego można dopiąć śledzia. I tu powstaje pytanie: czy układ pinów jest w
    > jakiś sposób ustandaryzowany? Czy mając jakiegoś starawego już śledzia (z
    > czasów 486 i wczesnych Pentium ;) ) można bez obaw go podłączyć?
    Kupiłem płytę MSI E-51, w opisie miała LPT więc nie spodziewałem się problemów,
    nie przyszło mi do głowy, aby zerknąć na zdjęcie płyty pod tym kątem, okazało
    się, że LPT jest ale wyłącznie na płycie i musiałem dokupić śledzia, którego
    udało mi się znaleźć tylko na Allegro. Jakby co, to ostrzegam, że w przypadku
    MSI, piny na płycie są umieszczone dość gęsto i wtyczka musi być chyba jakieś
    20-30% węższa od tych popularnych, dostępnych w sklepie.