  • Data: 2017-02-03 18:25:23
    Temat: Re: LPG szarpie na ciepłym
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-02 o 19:49, Lewis pisze:

    > W warsztatach to akurat jest proste, partacz robi "wszystko" a raczej
    > bierze się za wszystko i niczego nie zrobi jak należy - a bierze się
    > za wszystko bo ma mało roboty i zdechłby z głodu.
    >
    > Ktoś kto jest w czymś dobry robi tylko to bo na nic innego nie ma
    > czasu. Nie musi wtedy dbać o żadną reklamę, ludzie sami go reklamują.

    Nie prawda, to tylko zaklinanie rzeczywistości że jak dobrze to musi być
    drogo. Byłem niedawno z zapieczona świecą żarową w serwisie Boscha. Nie
    powiedzieli konkretnie ale zastrzegli że cena usługi może wynieść i
    8000zł. Zajrzałem do konkurencji - niewielki warsztat, tu także nie
    podano konkretnych kosztów ale dostałem zapewnienie że gdyby coś nie
    poszło i potrzebny był demontaż głowicy to cena nie przekroczy 3tysiaków.