  • 71. Data: 2013-05-12 20:40:53
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 12 May 2013 18:31:53 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Ale nie wybucha przy byle rozszczelnieniu.

    Ale ten LPG tez nie wybucha.
    Bedzie waska szczelina, to sie skonczy jak na filmie, w miare powolny
    wyciek.

    A miec 50 litrow plonacej benzyny pod samochodem to podobnie
    nieprzyjemne.

    > 3 filmiki już pokazałem.

    Ale na pierwszym brak dowodow - on akurat dowodzi ze jest bezpieczny.

    J.

  • 72. Data: 2013-05-12 20:54:37
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.05.2013 20:31, t? wrote:

    > Tu kolejny filmik: http://wikary.pl/86918/

    Za to gaz nie robi tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=CEHK14tINqU
    ani tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=BoRcThZp4fc&feature=e
    ndscreen&NR=1

    Tu masz pożar dużego zbiornika ze sprawnym zaworem bezpieczeństwa:
    http://www.youtube.com/watch?v=mrMCtt9Sw4I

    (natomiast zgadza się - niesprawny/o za małym rozmiarze robi coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=UM0jtD_OWLU
    )

    Michoo

  • 73. Data: 2013-05-12 20:56:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 12.05.2013 20:40, J.F. wrote:

    > A miec 50 litrow plonacej benzyny pod samochodem to podobnie
    > nieprzyjemne.

    W sumie bardziej - LPG daje ognień głównie z tyłu samochodu i to w
    sytuacji gdy jest tam już naprawdę gorąco, zawartość baku rozlewa się
    dużo szybciej i tworzy kałużę naokoło.

    Michoo

  • 74. Data: 2013-05-12 21:07:57
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > I to znaczy, że nie należy bać się tego?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=7XzaJrQRH_8
    >
    > LPG w akcji!

    Benzyna w akcji!
    http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&q=wybuch+opar%C
    3%B3w+benzyny&oq=wybuch+opar%C3%B3w+benzyny&gs_l=hp.
    3...27608.29245.1.29700.8.7.0.1.1.0.191.960.0j7.7.0.
    ..0.0...1c.1.12.psy-ab.y2xRKScPwJo&pbx=1&bav=on.2,or
    .r_qf.&bvm=bv.46340616,d.bGE&fp=22e1fab1d2a2f23d&biw
    =1024&bih=666

  • 75. Data: 2013-05-12 21:22:14
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ale nie wybucha przy byle rozszczelnieniu.

    > 3 filmiki już pokazałem.

    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,10005311,Spawali_
    zbiornik_z_paliwem__Wybuchl__Zgineli_na_miejscu.html

  • 76. Data: 2013-05-12 22:13:53
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź>

    > Twój stary ma jakieś zawory?

    Mojemu trzymały, nie jestem wypadkiem przy pracy.

    Pisali ci, że nie polecisz zafajdany trollu?
    To słuchaj starszych, poukładaj kredki w pudełeczku według kolorów i spać bo
    jutro klasówka.

    Pieszy

  • 77. Data: 2013-05-12 22:20:21
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-12 01:28, t? pisze:
    > Czy zmiótł to nie wiadomo, a gaz podsycał ogień przez wiele minut nawet
    > przy całkowicie sprawnym układzie. A co by było, gdyby te zawory nie
    > zadziałały albo zbiornik został rozszczelniony w trakcie wypadku?

    Nie musi być wypadku, wystarczy żeby rozszczelniły się i gaz zacząłby
    ulatniać się do bagażnika ;)

    Pozdr.

  • 78. Data: 2013-05-12 22:23:10
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-12 20:40, J.F. pisze:
    > Ale ten LPG tez nie wybucha.
    > Bedzie waska szczelina, to sie skonczy jak na filmie, w miare powolny
    > wyciek.

    Ta skąd, nie wybucha
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/wybuchla-instalacja-lpg-w-samochodzie-dwoje
    -rannych,1724242,324

    Pozdr.

  • 79. Data: 2013-05-12 22:26:27
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź>

    > Ale nie wybucha przy byle rozszczelnieniu.

    W dupie ci wybucha; wyznajesz jakąś religię wyznającą samozapłon wtedy kiedy
    go nie ma?
    Nadajesz jak stara, nie techniczna dewotka.

    Pieszy

  • 80. Data: 2013-05-12 22:35:35
    Od: tá´Ź

    TW Dziobak wrote:

    > W dupie ci wybucha; wyznajesz jakąś religię wyznającą samozapłon wtedy
    > kiedy go nie ma?
    > Nadajesz jak stara, nie techniczna dewotka.

    Masz jakiś problem ze sobą? Czy chcesz o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??