  • 151. Data: 2013-05-14 20:06:41
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Tuesday, May 14, 2013, 6:33:22 PM, you wrote:

    > oczywiście, mieszkańcy tego bloku pewnie nie byli strachliwi:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybuch_gazu_w_Gda%C5%84
    sku_%281995%29

    > Podobnie jak pracownicy i klienci Rotundy.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybuch_gazu_w_Rotundzie
    _PKO_w_Warszawie

    > + sporo innych strachliwych przykładów.

    Ale odróżniasz gaz ziemny w budynkach od LPG w samochodzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 152. Data: 2013-05-14 20:37:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    _PKO_w_Warszawie
    > Ale odróżniasz gaz ziemny w budynkach od LPG w samochodzie?

    No i? LPG po rozszczelnieniu instalacji nie gromadzi się w zamkniętych
    powierzchniach i nie wybucha?

  • 153. Data: 2013-05-14 20:39:20
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 20:04, uzytkownik pisze:
    Mam 5 samochodów i mam gdzie je trzymać. Zmieściłoby się jeszcze
    > kilkadziesiąt. Jednak czasami nie chce mi się otwierać bramy i wjeżdzać
    > na podwórko samochodem, którym akurat jeżdżę. Pozostawiam auto przed
    > bramą czasami przez cały dzień, gdzie spokojnie ktoś mógłby przebić bak,
    > a są w niektórych z nich całkiem spore np. w jednym z vanów mam bak 80
    > litrów. Wieczorem lub po południu wjeżdzam do garażu.

    Równie prawdopodobne jak podłożenie pod samochodem ładunku wybuchowego.

  • 154. Data: 2013-05-14 20:50:47
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Równie prawdopodobne jak podłożenie pod samochodem ładunku
    > wybuchowego.

    Znam tylko jeden przypadek podłożenia bomby pod samochodem syna
    gangstera, który mieszkał obok mnie.
    Natomiast przypadków celowego przebicia znam wiele. Trudno mi nawet
    wymienić ile, bo jak już pisałem wcześniej na osiedlu, gdzie mieszkałem
    było to nagminne i bywało, że nawet co kilka dni spuszczali paliwo po
    kilka samochodów jednocześnie.
    Gówniarze w ten sposob kradli paliwo, najprawdopodobniej aby zatankować
    swoje lub odsprzedać kolesiom.
    Na szczęście tu, gdzie teraz mieszkam o takich problemach nie słyszałem.

  • 155. Data: 2013-05-14 21:00:28
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 09:46, Andrzej Lawa pisze:

    > A prąd wezmą skąd?

    Z węgla, bo przecież EJ też jest ponoć be ;>

    Pozdr.

  • 156. Data: 2013-05-14 21:12:55
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 20:50, uzytkownik pisze:

> [...]
    > Natomiast przypadków celowego przebicia znam wiele. Trudno mi nawet
    > wymienić ile, bo jak już pisałem wcześniej na osiedlu, gdzie mieszkałem

    Ja z kolei słyszałem o pladze kradzieży sond lambda, kto by pomyślał??

    > było to nagminne i bywało, że nawet co kilka dni spuszczali paliwo po
    > kilka samochodów jednocześnie.

    No to chyba nie spuszczali na ziemie, tylko do jakichś swoich zbiorników?

  • 157. Data: 2013-05-14 21:15:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-14 20:37, Użytkownik DoQ napisał:

    > No i? LPG po rozszczelnieniu instalacji nie gromadzi się w zamkniętych
    > powierzchniach i nie wybucha?

    Nie.
    Sam poszukaj dlaczego to zapamiętasz i przestaniesz bajki opowiadać.

    Pozdrawiam

  • 158. Data: 2013-05-14 21:26:00
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 21:15, RadoslawF pisze:

    > Nie.
    > Sam poszukaj dlaczego to zapamiętasz i przestaniesz bajki opowiadać.

    ROTFL
    LPG nagromadzony w zamkniętej powierzchni nie wybucha. Jeszcze jakieś nauki?

  • 159. Data: 2013-05-14 21:28:40
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > No to chyba nie spuszczali na ziemie, tylko do jakichś swoich
    > zbiorników?

    A kto pisał, że oni spuszczali na ziemię?
    Pisałem o możliwej sytuacji, że mogli komuś przebić zbiornik i zostać
    spłoszeni.
    Wtedy benzyna mogłaby się lać na ziemię lub też na posadzkę w garażu.

  • 160. Data: 2013-05-14 21:35:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 21:28, uzytkownik pisze:

    > A kto pisał, że oni spuszczali na ziemię?
    > Pisałem o możliwej sytuacji, że mogli komuś przebić zbiornik i zostać
    > spłoszeni.
    > Wtedy benzyna mogłaby się lać na ziemię lub też na posadzkę w garażu.

    Większe prawdopodobieństwo że panowie Ziutek i Kazio zaczną samodzielnie
    i "fachowo" naprawiać instalacje LPG.