  • 101. Data: 2013-05-13 07:52:16
    Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 12 May 2013 23:42:19 +0200, Mario napisał(a):

    > A najlepiej daj jakieś dane statystyczne
    > wskazujące że samochód zasilany LPG jest bardziej niebezpieczny niż
    > zasilany benzyną.

    Ale to jest przecież oczywiste że jest - dochodzi kolejny czynnik
    potencjalnie niebezpieczny.

    FUT na PMS.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 102. Data: 2013-05-13 08:36:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 13 May 2013 00:45:41 GMT, tᴏ napisał(a):
    > A jak będzie szersza?

    Jak bedzie szersza ... to juz nie zyjesz, w wyniku wypadku ktory
    doprowadzil do pekniecia paru mm stali :-)

    A dalej to roznie moze byc - moze sie zapali, moze sie nie zapali,
    moze wybuchnie, a moze nie ...

    > Wręcz przeciwnie. Materiał jest wyprodukowany przez firmę związaną z LPG,
    > instalacja jest nowa, a i tak LPG mocno podsyca ogień.

    No ba, podsycac musi, ale tego podsycania akurat nie widac :-)

    > Co będzie w
    > przypadku starej instalacji i bardziej niekorzystnych warunków?

    raczej to samo.

    J.

  • 103. Data: 2013-05-13 09:25:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-13 02:46, t? pisze:
    > Jak ma wyczuć jak nie siedzi w bagażniku?

    Nie masz bladego pojęcia o LPG. Ty go nawet nie wąchałeś. :-)
    Dawaj kolejne rewelacje. Chociaż lepiej nie. To już nawet śmieszne nie
    jest.

  • 104. Data: 2013-05-13 11:17:36
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    A w pizdę dawno nie dostałeś?

    R.

  • 105. Data: 2013-05-13 14:26:38
    Od: tá´Ź

    z wrote:

    > Nie masz bladego pojęcia o LPG. Ty go nawet nie wąchałeś. :-)

    A Ty często wąchasz LPG? To po nim masz takie jazdy? :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 106. Data: 2013-05-13 14:42:08
    Od: tá´Ź

    Mario wrote:

    > Co za pier...lenie że paliwa płynne nie wybuchają?

    Trochę więcej im trzeba do tego jednak. :> Poza tym w przypadku LPG masz
    na pokładzie i jedno i drugie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 107. Data: 2013-05-13 14:44:44
    Od: tá´Ź

    Robbo wrote:

    > A w pizdę dawno nie dostałeś?

    Dlaczego jesteś taki agresywny? Chcesz o tym porozmawiać na kozetce?

    PS. Ja bez problemu wożę towar pociągiem gdy mój Polonez Truck Roy jest u
    mechanika na corocznym przeglądzie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 108. Data: 2013-05-13 14:47:52
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Jak bedzie szersza ... to juz nie zyjesz, w wyniku wypadku ktory
    > doprowadzil do pekniecia paru mm stali :-)
    >
    > A dalej to roznie moze byc - moze sie zapali, moze sie nie zapali, moze
    > wybuchnie, a moze nie ...

    Tak czy owak po montażu LPG mam na pokładzie oprócz niebezpiecznego
    zbiornika z paliwem i jego oporami dodatkowo jeszcze bardziej
    niebezpieczny zbiornik z LPG.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 109. Data: 2013-05-13 15:03:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 12 May 2013 23:54:01 +0200, Robbo napisał(a):

    > Ja po mieście poruszam się na ogół pieszo albo rowerem, bo na benzynę mnie
    > nie stać za bardzo. Natomiast na dalsze trasy na przykład serwisować maszynę
    > trzeba już jechać samochodem, bo trudno inaczej zabrać narzędzia. Swoim
    > samochodem nie jadę, bo mam tylko na benzynę. Jedziemy samochodem z
    > instalacją gazową, bo taniej.

    W trasie całkiem nieźle sprawdza się diesel. Tylko trzeba o niego dbać.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 110. Data: 2013-05-13 15:06:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >Tak czy owak po montażu LPG mam na pokładzie oprócz niebezpiecznego
    >zbiornika z paliwem i jego oporami dodatkowo jeszcze bardziej
    >niebezpieczny zbiornik z LPG.

    Albo jeszcze mniej niebezpieczny, i o to cala klotnia :-)

    J.