-
Data: 2013-05-12 14:14:12
Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-05-12 13:46, the_foe pisze:
> W dniu 2013-05-12 13:22, Mirek pisze:
>> Przychodzi the_foe i tupta:
>>
>>> W dniu 2013-05-12 00:59, t? pisze:
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc
>>>>
>>>> Niezła z tego LPG podpałka!
>>>>
>>>> A ciekawe co będzie, jak te zawory nie zadziałają lub zbiornik zostanie
>>>> zmiażdżony w wypadku.
>>>>
>>>> Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.
>>>>
>>>>
>>> jak się skonczy ropa i gaz i tzreba bedzi jeezdzic ze zbiornikiem wodoru
>>> to dopiero beda fajerwerki...
>>
>> Będzie się jeździć na prąd, Niemcy mają projekt przejścia na elektrykę i
>> tym samym likwidację spalin do 2050 roku.
>>
>
> jesli mówimy o samochodzie "na baterie" to sa to mrzonki. Akumulator
> chemiczny, wszystko na to wskazuje, to slepy zaułek i permanentnie jest
> obarczony znanymi wadami. Akumulator fizyczny juz dzisiaj mozna by
> zastosowac cewka+nadprzewodnik+ciekly azot, ale silne pola
> elektromagnetyczne uniemozliwiaja zastosowania cywilne.
Bzdury z tym polem nie dla cywilów:)
Auto z baniakiem z ciekłym azotem. Jaasne.
Ilość energii na kg też dupna (10 razy mniej niż bateria).
BTW, są lepsze 'fizyczne' akumulatory. Np... koło zamachowe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flywheel_energy_storage
Ale gęstość energii nadal jak w ciut lepszych bateriach.
> Pierwszy sposób ma znaczącą wadę: niebezpieczenstwo wybuchu (i to
> sporego) zbiornika w czasie wypadku. Rozprezanie cieklego wodoru to tez
> techniczny problem.
To brzmi mniej więcej jak stwierdzenie 'w garażowej przeróbce auta
na energię nuklearną problemem technicznym jest wzbogacanie uranu'.
Wiesz, w jakich warunkach występuje skroplony wodór?
Możesz go cisnąć i cisnąć, nie skropli się jeśli nie zejdziesz
do temperatury <33K. To _cholernie_ zimno.
pzdr
bartekltg
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.13 14:19 bartekltg
- 12.05.13 14:10 the_foe
- 12.05.13 14:26 bartekltg
- 12.05.13 14:30 TW Dziobak
- 12.05.13 14:31 Mario
- 12.05.13 14:31 Marek 'marcus075' Karweta
- 12.05.13 14:34 Mario
- 12.05.13 14:50 bartekltg
- 12.05.13 15:14 J.F.
- 12.05.13 15:24 the_foe
- 12.05.13 15:51 bartekltg
- 12.05.13 15:56 Alfons Cipa
- 12.05.13 16:07 bartekltg
- 12.05.13 16:20 RoMan Mandziejewicz
- 12.05.13 16:28 WOJO
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=