-
Data: 2013-05-12 14:14:12
Temat: Re: LPG jednak niebezpieczne
Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-05-12 13:46, the_foe pisze:
> W dniu 2013-05-12 13:22, Mirek pisze:
>> Przychodzi the_foe i tupta:
>>
>>> W dniu 2013-05-12 00:59, t? pisze:
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=4M5SDFJercc
>>>>
>>>> Niezła z tego LPG podpałka!
>>>>
>>>> A ciekawe co będzie, jak te zawory nie zadziałają lub zbiornik zostanie
>>>> zmiażdżony w wypadku.
>>>>
>>>> Ja bym jednak nie chciał wozić takiego palnika w bagażniku.
>>>>
>>>>
>>> jak się skonczy ropa i gaz i tzreba bedzi jeezdzic ze zbiornikiem wodoru
>>> to dopiero beda fajerwerki...
>>
>> Będzie się jeździć na prąd, Niemcy mają projekt przejścia na elektrykę i
>> tym samym likwidację spalin do 2050 roku.
>>
>
> jesli mówimy o samochodzie "na baterie" to sa to mrzonki. Akumulator
> chemiczny, wszystko na to wskazuje, to slepy zaułek i permanentnie jest
> obarczony znanymi wadami. Akumulator fizyczny juz dzisiaj mozna by
> zastosowac cewka+nadprzewodnik+ciekly azot, ale silne pola
> elektromagnetyczne uniemozliwiaja zastosowania cywilne.
Bzdury z tym polem nie dla cywilów:)
Auto z baniakiem z ciekłym azotem. Jaasne.
Ilość energii na kg też dupna (10 razy mniej niż bateria).
BTW, są lepsze 'fizyczne' akumulatory. Np... koło zamachowe.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flywheel_energy_storage
Ale gęstość energii nadal jak w ciut lepszych bateriach.
> Pierwszy sposób ma znaczącą wadę: niebezpieczenstwo wybuchu (i to
> sporego) zbiornika w czasie wypadku. Rozprezanie cieklego wodoru to tez
> techniczny problem.
To brzmi mniej więcej jak stwierdzenie 'w garażowej przeróbce auta
na energię nuklearną problemem technicznym jest wzbogacanie uranu'.
Wiesz, w jakich warunkach występuje skroplony wodór?
Możesz go cisnąć i cisnąć, nie skropli się jeśli nie zejdziesz
do temperatury <33K. To _cholernie_ zimno.
pzdr
bartekltg
Następne wpisy z tego wątku
- 12.05.13 14:19 bartekltg
- 12.05.13 14:10 the_foe
- 12.05.13 14:26 bartekltg
- 12.05.13 14:30 TW Dziobak
- 12.05.13 14:31 Mario
- 12.05.13 14:31 Marek 'marcus075' Karweta
- 12.05.13 14:34 Mario
- 12.05.13 14:50 bartekltg
- 12.05.13 15:14 J.F.
- 12.05.13 15:24 the_foe
- 12.05.13 15:51 bartekltg
- 12.05.13 15:56 Alfons Cipa
- 12.05.13 16:07 bartekltg
- 12.05.13 16:20 RoMan Mandziejewicz
- 12.05.13 16:28 WOJO
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS