eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ? › Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.19
    7.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 24 May 2011 00:45:41 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG do silnika w12 6.0l - czy da się tanio ?
    References: <ir9i03$hj3$1@inews.gazeta.pl> <iran9r$rht$1@news.onet.pl>
    <irat0f$1bf$1@inews.gazeta.pl>
    <4dd96f4b$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <irc1j2$k5p$1@inews.gazeta.pl>
    <4dda8586$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
    <ire140$fen$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ire140$fen$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <4ddae394$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.52.181
    X-Trace: 1306190740 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2443 83.11.52.181:19695
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2370273
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-23 18:13, Michał pisze:

    >> Jeżeli Safrane (domyślam się że 3.0) paliło Ci 19l/100km, to zakładałbym
    >> raczej 25-30l/100km w Phaetonie 6.0.
    >
    > 2.2 - 22.5l/100
    > 2.0 - 19.5l/100
    > 2.5 - 26.7l/100

    No ja tu widzę zależność prawie że liniową, która dla 6.0 wyniesie około
    60l/100km...
    Swoją drogą te wyniki nie są normalne, nawet jak na jazdę sportową.

    >>> Gazownik się trochę po głowie pukał że czemu nie ta za 3.6k
    >>> i że "tak się nie robi"
    >>
    >> A może z tą za 3.6k paliłby 14?
    >
    > może :)
    >
    > Czyli był był dziś do przodu o jakieś 17k pln ;) ?
    > ale student oszczędzał to student miał :)

    No ale tak się jakoś kończą tzw. "dziadowskie oszczędności".
    Bo generalnie to albo sobie należy kupić coś co mało pali i mało płacić
    za paliwo, a jak się już coś modzi, to z głową (i budżetem).


    >> Natomiast eksperymenty druciarskie (typu jak to wszystko połączyć na
    >> komputerze obsługującym tylko full-group i jedną lambdę) będą co
    >> najmniej długo trwały.
    >
    > Właśnie już ten problem był w Vel Satisie 3.5....
    > 4 lambdy

    No w W12 nie wiem ile będzie, ale spodziewałbym się 5 albo 8.

    > z plusów brak kabelków od świec i innych bzdur
    > co sie (ponoć) psują, i jeden świece na 250kkm :)

    No pewnie nie na LPG zrobionym na sztukę.

    > efekt:
    > po 8 kilometrach "injection fault"
    > po następnej chwili "antipollution monitor fault"

    To będzie chleb powszedni po założeniu jakiejś rzeźby do takiego silnika.

    > KURDE a może olać phaetona

    No jest jeszcze pytanie dlaczego 6.0?
    z kiepską instalacją frajdy z tego nie będzie, palić będzie jak smok, a
    jechać pewnie gorzej niż mniejszy nie "zarzeźbiony" silnik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: