  • Data: 2016-01-13 18:48:22
    Temat: Re: [LOT] trzy kabelki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzieją się rzeczy niepojęte... zalali mi włącznik światła jakimś
    płynem... nie miałem problemu dopóki "żarówka" się paliła, ale gdy
    wyłączłem... "żarówka" zamiast się wyłączyć zaczęła migać...

    rozebrałem przełącznik, normalnei są dwa dojścia dla dwóch lamp i jeden
    wpólny... w przełączniku ktoś jeden kabel zostawił wiszący, a dwa
    pozostałe wpiął w te dwa dojścia wyżej...

    platforma obywatelska to ma jednak fantazję...

    tylko dlaczego ja muszę doświadczać tego sukcesu...