  • 1. Data: 2016-01-13 17:55:49
    Temat: [LOT] trzy kabelki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak znaleźć w gniazdku faze zero i uziemienie?

  • 2. Data: 2016-01-13 18:00:07
    Temat: Re: [LOT] trzy kabelki
    Od: s...@g...com

    http://www.zsp1.siedlce.pl/elektryk_poprzednia/absol
    wenci/index.php?pokaz=1995-1996

    Może jest szansa na wyrwanie odszkodowania od
    szkoły za poziom nauczania, warto rozważyć
    tą opcję.

  • 3. Data: 2016-01-13 18:14:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    uważaj: jeb sie kurwo!

    może Ktoś wie i może podpowiedzieć? mam przy sobie tylko miernik
    napięcia - multimetr...

    tak się zastanawiam co by się stało gdybym wpiął się między fazę a
    uziemienie?

  • 4. Data: 2016-01-13 18:23:46
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > napięcia - multimetr...
    >
    > tak się zastanawiam co by się stało gdybym wpiął się między fazę a
    Karolku P. zrób to i uwolnij nas od swojej osoby.

  • 5. Data: 2016-01-13 18:44:15
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-13 o 18:23, janusz_k pisze:

    > Karolku P. zrób to i uwolnij nas od swojej osoby.

    eee tam, jak byłem dzieckiem zabrałem ojcu miernik - wiedziałem że w
    gniazdku jest ok. 220V (bo sprawdziłem już wcześniej)- ale bardzo mnie
    interesowało jaki jest prąd :)
    przeżyłem, miernik też, za to prądu nie było w całym bloku(!) :)

    Łukasz

  • 6. Data: 2016-01-13 18:48:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzieją się rzeczy niepojęte... zalali mi włącznik światła jakimś
    płynem... nie miałem problemu dopóki "żarówka" się paliła, ale gdy
    wyłączłem... "żarówka" zamiast się wyłączyć zaczęła migać...

    rozebrałem przełącznik, normalnei są dwa dojścia dla dwóch lamp i jeden
    wpólny... w przełączniku ktoś jeden kabel zostawił wiszący, a dwa
    pozostałe wpiął w te dwa dojścia wyżej...

    platforma obywatelska to ma jednak fantazję...

    tylko dlaczego ja muszę doświadczać tego sukcesu...

  • 7. Data: 2016-01-13 19:33:27
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-01-13 o 18:00, s...@g...com pisze:
    > http://www.zsp1.siedlce.pl/elektryk_poprzednia/absol
    wenci/index.php?pokaz=1995-1996

    > Może jest szansa na wyrwanie odszkodowania od
    > szkoły za poziom nauczania, warto rozważyć
    > tą opcję.

    A polibuda go nie chciała...
    Szkoda, talent się marnuje ;)

  • 8. Data: 2016-01-14 01:15:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szklanynocnik,

    > http://www.zsp1.siedlce.pl/elektryk_poprzednia/absol
    wenci/index.php?pokaz=1995-1996

    Spaliłeś źródełko...

    > Może jest szansa na wyrwanie odszkodowania od
    > szkoły za poziom nauczania, warto rozważyć
    > tą opcję.

    On jeszcze studia skończył...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2016-01-14 17:07:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taki jesteś europejski buchaj?

    to weź kolegom z elektrody wyjaśnij dlaczego przez cały okres studiów
    nie pozwolono mi pracować jako programista? ja coś kojarzę, że to ty
    pederasto byłeś w tym czasie szanowanym przez koalicję dupostrzelcem...

  • 10. Data: 2016-01-14 17:25:12
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-14 17:07, platformowe głupki wrote:
    > taki jesteś europejski buchaj?
    >
    > to weź kolegom z elektrody wyjaśnij dlaczego przez cały okres studiów
    > nie pozwolono mi pracować jako programista?
    Widocznie nie potrzebowali nikogo do programowania pralek... A po
    studiach to już pozwolono? :-D