  • 11. Data: 2015-10-23 09:59:57
    Temat: Re: LED Dzienne
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-10-23 o 09:55, Myjk pisze:
    > Fri, 23 Oct 2015 00:05:49 -0700 (PDT), WS

    > Ja na swoich żarnikach przejechałem 150 tys. km, 7 lat świeciły. W minione
    > lato wymieniłem na nowe, bo jeden już "pompował" a drugi dawał pomarańczową
    > poświatę. Nadmienię tylko, że przy tym przebiegu były dosyć mocno
    > eksploatowane, tj. dziennie miały min. 8 startów.

    żarnik żarnikiem, ale same lampy też się zużywają...
    ja tam ledów nie mam, dla samych żarników bym nie kupił, ale zgaduję że
    nowe soczewki lepiej by światło przepuszczały niż te moje

    Łukasz

  • 12. Data: 2015-10-23 10:00:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 23 października 2015 09:39:22 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    zarowki/zarniki to juz mala szansa ;)

    > oszczędność nadal żadna.

    z ta oszczesnoscia to ;) byla
    ja zalozylem te pseudodzienne z lenistwa troche, tzn. uwazam, ze swiatla powinny
    porzadnie swiecic (jak sa potrzebne, czyli wieczorem/ w nocy), wiec kupuje porzadne
    (?) zarowki, (takie "+50%"), a one juz pomijajac, ze sa drogawe 50-70PLN/komplet
    (wczesniej mialem H4, teraz H7), to sie dosc szybko przepalaja (~ na rok wystarcza),
    a malo co mnie denerwuje w swiatlach tak, jak powrot noca na jednym swiecacym
    reflektorze , albo zmina zarowki po ciemku / w drodze

    WS

  • 13. Data: 2015-10-23 10:08:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    no przy takich cenach to ok - ja latam na hellach longlife i te kosztuja
    jakies nascie pln. nie moge narzekac na stopien oswietlenia drogi. Nawet
    na mokrym widze gdzie jadę:)

  • 14. Data: 2015-10-23 10:13:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Oct 2015 01:00:49 -0700 (PDT), WS

    > (wczesniej mialem H4, teraz H7), to sie dosc szybko przepalaja (~ na rok
    wystarcza),

    Zamontuj "rozjaśniacz" i się przestaną tak często przepalać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2015-10-23 10:16:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Oct 2015 09:59:57 +0200, ddddddddd

    > żarnik żarnikiem, ale same lampy też się zużywają...
    > ja tam ledów nie mam, dla samych żarników bym nie kupił, ale zgaduję że
    > nowe soczewki lepiej by światło przepuszczały niż te moje

    Soczekwa to raczej się nie zużywa, bo nie ma od czego. Ew. jeśli reflektor
    jest nieszczelny, to może się zakurzyć w środku. O tym, że głównie
    przestaje świecić bo się "szyba" reflektora degraduje na zewnątrz (i można
    to nawet w domowych warunkach naprawić), wspominać raczej nie trzeba.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2015-10-23 11:35:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu piątek, 23 października 2015 10:11:36 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Zamontuj "rozjaśniacz" i się przestaną tak często przepalać.

    takie "cus"? http://allegro.pl/show_item.php?item=5229684617

    miekki start jest OK, ale zamiast standardowego napiecia ~14.5V daje toto 12.5 czyli
    dziala jak sciemniacz swiatel... :(

    WS

  • 17. Data: 2015-10-23 17:25:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > za 150zł to będziesz świecił krótkimi przed 20 lat.
    > to po co?

    Przy moim uzytkowaniu auta i przede wszystkim w moim modelu zarówki H7
    starczają na jakies 3 miesiace maks.
    Zima mniej. Kupowałem dotychczas zarówki osrama, zwykłe, nie jakies
    wysilone + 30% mocy...

  • 18. Data: 2015-10-23 17:25:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > jak już się upierasz to jakiekolwiek, a jeśli bierzesz chińczyka
    > najpodlejszego bez homologacji to załóż rezystor aby zbić napięcie ze 2V
    > (zeby ciemniej swiecily bo kitajce przesterowują ledy i momentalnie się
    > palą i/lub migają).

    Kto mówi o najpodlejszym chinczyku?
    Najpodlejszy chinczyk to jakies 15zł, a ja pytam o cos dobrego w cenie +-
    150

    > a tak swoją drogą pytanie:
    > po co?

    Po co co?
    Po co ledy?
    Po to, ze muszę 4-5 razy w roku wymieniac zarówki i po pierwsze juz mnie to
    meczy, po drugie zarówki tez kosztują.

  • 20. Data: 2015-10-23 17:25:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

> [...]
    > pomarańczową poświatę. Nadmienię tylko, że przy tym przebiegu były
    > dosyć mocno eksploatowane, tj. dziennie miały min. 8 startów.

    hihihihi
    mocno ekploatowane mówisz...

    Znów wnioski z własnego podwórka...

    Moje auto od marca przejechało 60.000.
    Odpalane srednio 40-50 razy dziennie...

  • 21. Data: 2015-10-23 17:25:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > jak powrot noca na jednym swiecacym reflektorze

    Co to za kierowca co nie ma w schowku zapasu... ;-P