  • 1. Data: 2015-10-22 18:00:34
    Temat: LED Dzienne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Możecie polecic jakieś konkretne modele dziennych ledów?
    Kształ raczej płaski pasek, podobają mi się bardziej od okrągłych.

    Cena - do 150zł na allegro.

    Widziałem Magnetti Marelli. Swieca super, rozmawiałem z uzytkownikiem - 2
    lata ma i bez kłopotu.

    No brainer czy polecacie cos innego równie bezawaryjnego, ładnie swiecacego
    i moze tanszego?

  • 2. Data: 2015-10-22 18:31:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Te światła nie są do święcenia, potrzebne są jak kurwie majtki. One maja idioryczny
    przepis spełnić. Ojszczac świecenie i brać najtańsze co maja dopuszczenie do
    uzywania. Ja bym je jeszcze przez dobrany opornik zasilił żeby gorzej świeciły, na
    dłużej wystarcza. Załóż sciemniacz do świateł mijania i tez będzie dobrze.

  • 3. Data: 2015-10-22 19:26:50
    Temat: Re: LED Dzienne
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

[...]
    ---
    Ogłaszam wszem i owcem, że ... dzisiaj drugi samochód widziałem co mu migały
    te LEDy

  • 5. Data: 2015-10-22 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > opornik zasilił żeby gorzej świeciły, na dłużej wystarcza. Załóż
    > sciemniacz do świateł mijania i tez będzie dobrze.

    To Twoje zdanie na temat ledów w ogole.
    Ale ja nie o to pytałem.

    A ktos w temacie odpowie?

  • 4. Data: 2015-10-22 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Ogłaszam wszem i owcem, że ... dzisiaj drugi samochód widziałem co mu
    > migały te LED

    ktore ledy?
    I co to ma wspolnego z moim pytaniem?

  • 6. Data: 2015-10-22 21:34:03
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    jak już się upierasz to jakiekolwiek, a jeśli bierzesz chińczyka
    najpodlejszego bez homologacji to załóż rezystor aby zbić napięcie ze 2V
    (zeby ciemniej swiecily bo kitajce przesterowują ledy i momentalnie się
    palą i/lub migają).

    a tak swoją drogą pytanie:
    po co?

  • 7. Data: 2015-10-22 21:37:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Możecie polecic jakieś konkretne modele dziennych ledów?
    > Kształ raczej płaski pasek, podobają mi się bardziej od okrągłych.
    >
    > Cena - do 150zł na allegro.

    za 150zł to będziesz świecił krótkimi przed 20 lat.
    to po co?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-10-23 09:05:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 22 października 2015 21:39:44 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > za 150zł to będziesz świecił krótkimi przed 20 lat.
    > to po co?

    150 na paliwo do swiecenia sw.mijania przez 20 lat to pewnie wystarczy, ale na
    zarowki/zarniki to juz mala szansa ;)

    WS

    PS. poniewaz u mnie "marnowaly sie" zarowki w sw. drogowych to kupilem ustrojstwo,
    ktore wlacza je jako dzienne z ~30% mocy, nikt sie nie przyczepil przez 2 lata, nawet
    diagnosta ;)

  • 9. Data: 2015-10-23 09:39:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 150 na paliwo do swiecenia sw.mijania przez 20 lat to pewnie wystarczy, ale na
    zarowki/zarniki to juz mala szansa ;)

    no zarniki to jeszcze zrozumiem, ale nie dramatyzujmy. u mnie zarowki na
    oko wytrzymuja 2 lata. to oznacza 10 x 15pln a to daje drugie 150...
    koszt 8-12 pomyłek na zzjazdach z trasy szybkiego ruchu lub autostrady
    (przejechanie węzła),
    To również równowartość paliwa na zmarnowany wyjazd gdzieś niedaleko do
    200km.

    oszczędność nadal żadna.
    chcesz oszczedzic duzo kasy? zaloz gaz (powaznie teraz mowie).
    kiedys liczylem ile zaoszczedzilem dzieki jezdzeniu na lpg w starym
    punciaku i wyszlo mi ze przez ...nie wiem...10 lat?... zaoszdzedzilem
    naście tysi.

    tak, wiem. byl tu kiedys taki który twierdzil stanowczo ze gaz jest do
    zapalniczek tylko - ale ja swoje przejezdzilem i swoje wiem:)

  • 10. Data: 2015-10-23 09:55:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Oct 2015 00:05:49 -0700 (PDT), WS

    > 150 na paliwo do swiecenia sw.mijania przez 20 lat to pewnie wystarczy,
    > ale na zarowki/zarniki to juz mala szansa ;)

    Ja na swoich żarnikach przejechałem 150 tys. km, 7 lat świeciły. W minione
    lato wymieniłem na nowe, bo jeden już "pompował" a drugi dawał pomarańczową
    poświatę. Nadmienię tylko, że przy tym przebiegu były dosyć mocno
    eksploatowane, tj. dziennie miały min. 8 startów.

    --
    Pozdor
    Myjk