  • 1. Data: 2009-08-21 07:34:01
    Temat: LCD z LED Samsung 40B7000, czy może coś innego?
    Od: "bohuszek" <b...@w...pl>

    witam

    rozważam zakup takiego telewizora, ale...

    oglądałem obraz w nim, w porównaniu z SONY (nie pamiętam jaki model, wiem
    tylko, że miał 200Hz odświeżania) w nieco niższej cenie (niecałe 5000zł), z
    tego samego źródła HD, obraz był tylko nieznacznie lepszy (głównie ciemne
    sceny).

    I mam dylemat, czy warto płacić za (w mojej opinii) rynkową nowinkę, jaką
    jest podświetlenie LED,
    czy może kupić jakiś inny LCD (40-42 cali) trochę przy tym oszczędzając?

    Przyznam jeszcze, że możliwość połączenia TV z internetem, wydaje mi się
    interesująca. Czy słusznie, czy to taki niepraktyczny bajer?

    Przyznam jeszcze jedno, że do tej pory nie chciałem nawet patrzeć na LCD, w
    ogóle się nimi nie interesowałem, ale mój CRT Philips odmawia dalszej
    współpracy. Dlatego proszę mi wybaczyć laickość i wskazać mi drogę...

    pozdrawiam
    bohuszek

  • 2. Data: 2009-08-21 08:02:10
    Temat: Re: LCD z LED Samsung 40B7000, czy może coś innego?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    bohuszek pisze:
> [...]
    > ogóle się nimi nie interesowałem, ale mój CRT Philips odmawia dalszej
    > współpracy. Dlatego proszę mi wybaczyć laickość i wskazać mi drogę...

    Polecam sonke, 5 lat gwarancji.
    nie uważam za przereklamowane.
    wejście sieciowe - bajer, ale to przyszłość...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-08-21 08:37:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-08-21 09:34, *bohuszek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > I mam dylemat, czy warto płacić za (w mojej opinii) rynkową nowinkę, jaką
    > jest podświetlenie LED,
    > czy może kupić jakiś inny LCD (40-42 cali) trochę przy tym oszczędzając?

    Moim zdanie nie warto w to inwestować :) - jeśli jednak już musisz, to
    to będzie zdecydowanie lepszy wybór:
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82008,694
    7948,Sharp_LCD_LED_TV_w_sieci_Saturn__polska_premier
    a_w.html

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2009-08-21 08:44:02
    Od: "bohuszek" <b...@w...pl>

    > Polecam sonke, 5 lat gwarancji.
    > nie uważam za przereklamowane.
    > wejście sieciowe - bajer, ale to przyszłość...

    który model szczególnie ???

    pozdrawiam
    bohuszek

  • 5. Data: 2009-08-21 13:42:00
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "bohuszek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > jest podświetlenie LED,
    > czy może kupić jakiś inny LCD (40-42 cali) trochę przy tym oszczędzając?

    Kupić Plazmę 42" za mniej niż 2 tyś. zł i będziesz zadowolony. :-)

  • 6. Data: 2009-08-21 14:53:58
    Od: "Jermat" <m...@g...pl>

    > Kupić Plazmę 42" za mniej niż 2 tyś. zł i będziesz zadowolony. :-)

    Będziesz zadowolony jeśli masz słaby wzrok i wystarczy Ci 2,5 krotnie
    mniejsza rozdzielczość od full HD. Oczywiście także, jeśli będziesz oglądał
    sygnał analogowy. Nie daj sobie natomiast wmówić, że rozdzielczość 1024x768
    jest lepsza niż 1920x1080.

  • 7. Data: 2009-08-21 17:03:32
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > mniejsza rozdzielczość od full HD. Oczywiście także, jeśli będziesz
    > oglądał sygnał analogowy. Nie daj sobie natomiast wmówić, że rozdzielczość

    ja bym jednak poparł "noma"
    teraz 2 tysia i za 3-5 lat nastpęne 2 na TV spełniający oczekiwania i dający
    wykorzystać swoją technologie. na dzień dzisiejszy po co przepłacać?
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2009-08-22 21:17:44
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > teraz 2 tysia i za 3-5 lat nastpęne 2 na TV spełniający oczekiwania i
    > dający wykorzystać swoją technologie. na dzień dzisiejszy po co
    > przepłacać?

    Ale to nie jest przepłacanie jak kupujesz za większe pieniądze coś dużo
    lepszego niż coś co jest tańsze.

    Jak się ma pieniądze to chyba lepiej kupować coś co jest lepsze?

    Ja przesiadłem się z plazmy samsunga na lcd sony bravia - różnica jest
    bardzo duża na korzyść LCD pod wieloma względami. Nie słuchaj głupot że
    telewizor hd ready da Ci tak obraz jak dobry, porządny tv z full hd bo to
    bzdura, mówia tak Ci, którzy najczęściej po prostu nie stać na porządny LCD.
    Przy podłączeniu dobrego źródła jakim jest np. pecet i gra w full hd albo
    coś z blue ray albo jakiś kanał w hd których przybywa naprawdę widać ogromną
    różnicę pomiędzy telewizorami.

    Maciek

  • 9. Data: 2009-08-23 07:53:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo coś z blue ray albo jakiś kanał w hd których przybywa naprawdę widać

    A gdzie masz kanały fullHD? Autor wątku chce się przesiąść z CRT na nowy TV
    i w jego przypadu plazma będzie dobrym rozwiązaniem. Ja zamieniłem swojego
    16-letniego SONY 25" na plazmę panasonic 42" PV8 (1799zł) i jestem więcej
    niż zadowolony. Oglądam z anteny TVP1, TVP2 i Polsat i trochę Xvid z DVD.
    Jak ktoś nie ma blueray, nie gra w playstation albo nie media center z
    wyjściem HDMI to wydawanie pieniędzy na FullHD jest niczym nie uzasadnione.
    Wiekszość materiału i tak jest w SD lub HD (720p), bardzo rzadko możo
    znaleźć coś w 1080i lub 1080p. Nie wierzę, że z odległości 3-4m na TV 42"
    wychwycisz różnicę między 720p a 1080i. :-)

  • 10. Data: 2009-09-01 07:55:35
    Od: "bohuszek" <b...@w...pl>

    > Kupić Plazmę 42" za mniej niż 2 tyś. zł i będziesz zadowolony. :-)

    witam ponownie,
    dzięki Wam spojrzałem trochę na plazmy i wydaje się, że nie taki diabeł
    straszny....

    i pytanie, czy Panasonic TX-P42S10E to dobry wybór? koszt ok. 2k7
    czy może warto gdzieś coś dołożyć i wybrać inny model? innej firmy?

    pozdrawiam