  • Data: 2009-04-23 18:59:47
    Temat: Re: LCD do obróbki zdjęć do 1200zł
    Od: "see_you" <c...@e...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    "kk" <d...@t...pl> wrote in message
    > Było już kilka takich tematów, ale większość dotyczyła monitorów sporo
    > powyżej tej granicy.
    > Wielkość od 19 cali w górę, w miarę poprawne podświetlenie i odwzorowanie.
    > Nie jestem jeszcze purystą i pewnie nie zobaczę subtelnych różnic pomiędzy
    > modelami drogimi, a od czegoś trzeba zacząć.

    Przy zalozeniu, ze nie jestes purysta...
    W mojej opinii jesli zmieniac to przynajmniej na 24 cale 1920x1200,
    ale od biedy mozna 22 cale.
    Taki maly ('22), nowy, najtaniej znalazlem np. tutaj:
    http://tinyurl.com/c6a3m8
    DELL 2209WA.
    Z tych ktore znam, to jeszcze Delle 2408, 2407 - przy odrobinie szczescia
    znalazlbys malo uzywane do 1500 zl.
    Oczywiscie najlepiej je "skalibrowac", bo z fabryki moga wychodzic roznie.
    Obawiam sie tylko, ze najlepiej bedzie sie na nich pracowalo za dnia
    lub w dobrze oswietlonym pomieszczeniu,
    bo swieca bardzo mocno.
    --
    see_you