  • Data: 2010-11-01 19:02:15
    Temat: Re: LCD -LED- 46`` - jaki ??
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > jak patrzymy pod katem wyposazenia to pewnie, ze samsung daje więcej.
    > wszystko zalezy od tego co potrzebujemy.
    > ja wybralem 5 lat gwarancji, z tych dodatkowych rzeczy nie korzystam.
    > ja się ktoś nastawia, to co innego.
    > wolę zainwestować w extreamera.

    Ale to zawsze dodatkowy koszt. Zauważ, że Xtreamer kosztuje cos ok 500 zł
    plus twardziel. Po drugie zawsze to dodatkowa paczka podłączana pod HDMI.
    Dlatego po zakupie Sony aktywowałem te 5 lat gwarancji. Wtedy miałem to w
    cenie zakupu. Nie wiem jak teraz. Jak kupowałem samsunga to była
    propozycja sprzedawcy dodatkowego ubezpieczenia TV, nawet przy upadku lub
    zbiciu matrycy. Jeśli chodzi o jakość obrazka to stawiałbym znak równości
    ze wskazaniem na Samsunga, ale Sony to troche starszy model jeśli mam być
    w miarę obiektywny.

    Jingiel