  • 1. Data: 2010-11-01 14:00:59
    Temat: LCD -LED- 46`` - jaki ??
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Rozgladam sie ostatnio za jakims sensownym LCD

    Mysle o LED
    ekran 46``
    100 Hz

    Co jeszcze jest warte uwagi na jakie parametry zwrocic uwage, co sie moze
    przydac a co jest zbednym bajerem??

    No i oczywiscie jaka marka bo widac ceny bardzo podobne a moze sie nie znam

    w sumie mysle o

    LG
    Samsung
    SONY

    no chyba ze jeszcze cos innego, co mozecie powiedziec o Panasonic, Phillips
    i Sharp

    dzieki

  • 2. Data: 2010-11-01 15:26:02
    Temat: Re: LCD -LED- 46`` - jaki ??
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-01 15:00, Kris pisze:
> [...]
    > Samsung
    > SONY
    >
    > no chyba ze jeszcze cos innego, co mozecie powiedziec o Panasonic,

    Idz do sklepu i naocznie wybierz ten ktory najlepiej swieci, te
    parametry ktore podales to belkot marketingowy.

  • 3. Data: 2010-11-01 16:03:07
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Idz do sklepu i naocznie wybierz ten ktory najlepiej swieci, te parametry
    > ktore podales to belkot marketingowy.

    w sklepie trudno ocenic a przynajmniej tak mysle bo to chyba zalezy jak duzo
    TV podlaczonych jest pod jeden sygnal.
    Juz niejednokrotnie widzalem TV w sklepie ktore swiecily fatalnie a w domu
    Super Ponadto przy takim zageszczeniu sprzetu rowniez ciezko stwierdzic bo
    moga byc na roznych poziomach ustawione parametry (kontrast, jasnosc itd) a
    przynajmniej tak mi sie wydaje

    ale bardziej pytam pod katem dodatkowych parametrow jak np

    Mozliwosc podlaczenia pod kompa
    WIFI
    Dodatkowe gniazda

    itd

    Na co zwrocic uwage a co do marki to pewnie i tak wszystkie sa robione w tej
    samej fabryce w Chinach no ale czy generalnie polecacie jakas szczegolna a
    ktorejs sie szczegolnie wystrzegac??

  • 4. Data: 2010-11-01 16:11:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 17:03, Kris pisze:

    > Na co zwrocic uwage a co do marki

    Sony, Panasonic

    to pewnie i tak wszystkie sa robione w
    > tej samej fabryce w Chinach no ale czy generalnie polecacie jakas
    > szczegolna a ktorejs sie szczegolnie wystrzegac??

    sony produkowany jest na Węgrzej o ile pamiętam.
    lg natomiast we Wrocławiu.
    ale dla mnie lg to kicha.

    do kompa podłączasz przez hdmi, więc nie ma problemu.
    Bardziej kierowałbym się gwarancją.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-11-01 17:34:07
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    Sony, Panasonic

    to pewnie i tak wszystkie sa robione w
    > tej samej fabryce w Chinach

    Właśnie nie wszystkie.

    sony produkowany jest na Węgrzej o ile pamiętam.
    lg natomiast we Wrocławiu.
    ale dla mnie lg to kicha.

    Zgadzam się, LG totalna porażka.

    do kompa podłączasz przez hdmi, więc nie ma problemu.
    Bardziej kierowałbym się gwarancją.

    Nie zawsze przez HDMI. Dwie marki przodują. Sony i Samsung. W salonie mam
    Sony 4 cali-nie mam zastrzeżeń. W sypialni Samsung 40 cali. wydaje mi się,
    że pryz podobnej cenie TV Samsunga są lepiej wyposażone. Przy zakupie TV dla
    znaczenie również miało wifi, możliwość podpięcia twardego dysku przez USB,
    możliwość odtwarzania plików HD (mkv), czytanie polskich napisów, gwarancja
    i przy drugim zakupie wybrałem samsunga właśnie ze względu na wyposażenie.

  • 6. Data: 2010-11-01 17:39:16
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pawell32 wrote:

    > Sony, Panasonic

    a dlaczego ??

    > sony produkowany jest na Węgrzej o ile pamiętam.
    > lg natomiast we Wrocławiu.
    > ale dla mnie lg to kicha.

    a co masz w domu za TV ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-11-01 17:40:15
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jingiel wrote:
    > Zgadzam się, LG totalna porażka.

    a co w nim złego ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-11-01 17:57:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 18:39, VSS pisze:

    > a dlaczego ??

    bo uważam je za najlepsze. każdy ma swoje zdanie, ja troche naprawiałem.

    > a co masz w domu za TV ?

    2 x sony

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-11-01 17:59:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 18:40, VSS pisze:

    > a co w nim złego ?

    przyjrzyj się, poza tym wiele błędów konstrukcyjnych.
    jakby były sporo tańsze, nic bym nie mówił, choć
    są modele dość udane, szczególnie te małe.
    trzy razy u klientów miałem przypadek, gdzie z naziemnej
    najlepiej odbierały.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-11-01 18:07:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.11.2010 18:34, Jingiel pisze:

> [...]
    > czytanie polskich napisów, gwarancja i przy drugim zakupie wybrałem
    > samsunga właśnie ze względu na wyposażenie.

    jak patrzymy pod katem wyposazenia to pewnie, ze samsung daje więcej.
    wszystko zalezy od tego co potrzebujemy.
    ja wybralem 5 lat gwarancji, z tych dodatkowych rzeczy nie korzystam.
    ja się ktoś nastawia, to co innego.
    wolę zainwestować w extreamera.

    --
    pozdrawiam. pawell32