    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Date: Tue, 14 Apr 2009 09:21:10 +0200

    @dams pisze:
    > ustaw go na "auto" jeżeli chodzi o szerokość wysokość ekranu, żeby jakość
    > byłą zadowalająca musisz zmienić sygnał na cyfrowy... ewentualnie zamienić
    > na plazmę (więcej prądu ciągnie)

    Ciągle to samo :-(

    "Według wielu użytkowników plazmy zużywają o wiele więcej energii
    elektrycznej niż LCD. Dla przykładu, plazma o przekątnej 37 cali będzie
    potrzebowała ok. 260 W, podczas gdy taki sam LCD zużyje ok. 170 W. Mało
    kto jednak wie, że tyle energii pobierane jest wtedy, gdy cały ekran
    jest biały - wszystkie piksele świecą. Podczas normalnego użytkowania
    zużycie energii jest zatem znacznie mniejsze. Dlatego pobór mocy przez
    plazmę nie jest tak duży jak może się wydawać i możemy nawet zaryzykować
    twierdzenie, że jest porównywalny do tego z ekranów LCD."

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HD_czy_Full
    _HD._Plazma_czy_LCD._37_czy_42_cale._Poradnik_dla_ku
    pujacych_HDTV-1172/strona/3331.html