  • Data: 2009-04-14 08:32:17
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Apr 2009 00:54:38 +0200, na pl.rec.telewizja, byku napisał(a):

    > Witaj !
    >
    > Przede wszystkim nie napisałeś nic o źródle sygnału.

    napisal ze podlaczyl do kablowki... a jak znam jakosc telewizji kablowych,
    np. u moich rodzicow to faktycznie czasem zostaje tylko CRT i to max 21
    cali aby bylo przyzwoicie...

    Poza tym w sumie trudno ludziom proponowac cyfre+ czy inne zrodlo
    sygnalu... ma kablowke, placi za nia nie bedzie inwestowac w drozsza
    cyfre... i to sygnal HD to kilka zaledwie kanalow...

    Te LCD powinny miec jakies bardzej inteligentne elektroniczne skalery to
    nawet w przypadku analogowego nadawania nie byloby problemow...