  • Data: 2009-04-14 08:43:52
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 13 Apr 2009 22:28:08 +0200, na pl.rec.telewizja, Arman napisał(a):

    > Parę dni temu zepsuł mi się mój stary CRT 29 cali, z uśmiechem na
    > ustach wybrałem sie na poszukiwanie odbiornika TV wybrałem sprzedaż
    > on-line i kupiłem Telewizor 37 cali LCD SHARP LC37D44EBK
    > http://proline.pl/sklep.php?prodid=RTVSHATLC0089
    >
    > Z wielka nadzieja podłączyłem go jak tylko kurier go przywiózł do
    > kablówki... wydawało mi się ze za ta cenę będę miał cod techniki a
    > tymczasem obraz jest jakiś okropny, widać artefakty,
    > przeskalowania, nie potrafię ustawić tak kontrastu aby nie palił po
    > oczach, do tego obraz potrafi byc jakby nie ostry, albo zupełnie
> [...]

    Moim zdaniem pozostaje polubic taki obraz jaki jest,... Ten sharp ma akurat
    troche elektronicznych bajerow ktore polepszaja obraz, moze nalezy je
    wlaczyc/wylaczyc lub troche z nimi poeksperymentowac...

    ja osobiscie po awarii starego CRT (11 lat philips 29 cali i polecialo
    trafo) podjalem decyzje ze nie beda go juz naprawiac (bo naprawa byla dla
    mnie za droga okolo 300-400 zl za transformator i cos jeszcze, po co
    pakowac tyle w starego zloma?) a kupilem sobie nowy LCD 37 cali Samsung, za
    cene okolo 1500 zl na promocji w Auchanie... coz, obraz jest przeskalowany,
    rozciagniety, widac kiepskie przejscia tonalne, smuzy, oraz brakuje mu
    czerni... denerwuje mnie to, ale w moim przypadku zwyciezyla cena, z cala
    bolaczka tej niedoskonalosci jaka prezentule LCD... z tym ze ja mam cyfrowy
    tuner DVB i obraz przesylam po komponecie sa programy na ktorych jest
    bardzo dobra jakos sygnalu SD i oglada sie calkiem ok

    poza tym te problemy widze tylko ja, pozostala czesc rodziny nie widzi, po
    prostu zadowala ich jakosc i tyle :)