  • Data: 2009-04-14 06:07:21
    Temat: Re: LCD 37 cali i mam depresje z tego powodu
    Od: pawell32 <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim nie napisałeś nic o źródle sygnału.
    > Po pierwsze, jeśli podłączasz po prostu pod kabel antenowy, to niestety
    > większość pozostałych LCD również Cię rozczaruje :(
    > Optymalnym źródłem będzie w tym momencie np. dekoder cyfry+ lub n-ki, jabyś
    > miał źródło HD - wtedy zobaczyłbyś nawet dużo lepszy obraz niż na swoim CRT,
    > ale dotyczy to póki co tylko kilku kanałów.

    nieprawda, nawet kanały sd są przyjemne do oglądania, tylko zależy
    jakie. przede wszystkim samo podłączenie dekodera przez hdmi daje
    sporą różnice.

    > Obawiam się, że popełniłeś pewien błąd wybierając LCD zamiast plazmy.

    niezgadzam się. nie widziałem plazmy, która by mnie zachwyciła, nawet
    Panasonici, o których tak wiele mówią. jak słabe źródło to nie ma
    różnicy plazma czy lcd.

    Moim
    > zdaniem LCD jest lepszy wtedy, kiedy podłączamy bardzo dobry sygnał,
    > natomiast plazma będzie lepiej się spisywała przy słabszych sygnałach.

    minimalna różnica, ale bardziej zależy od modelu.

    > Niestety stara antena tv nie będzie dawała dobrej jakości obrazu ani na lcd
    > ani na plaźmie.
    > Zwróc także uwagę na odległość od ekranu. Mamy w sypialni słabej jakości lcd
    > 32 cale i przy dekoderze HD cyfry+ dobra jakość jest z odległości ok. 3 m,
    > im bliżej tym gorzej, tym większe ziarno itd.
    >
    > Największym jednak problemem pozostaje źródło sygnału.

    zgadza się, jak pozostaniesz przy tym tv to pomyśl o cyfrowym sygnale.