  • 11. Data: 2015-01-22 12:01:20
    Temat: Re: L.ipa.TE.lefoniczna pomaranczowka vs. (zgnily) ogryzek
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    Marek wrote:
    > Widać mało kto już używa te *OGRYZKI* (°), skoro pierwszy odruch to
    > polecanie apek do ''androteleochlapa'' (°)

    tylko oszolomy nabywaja usraelskie *GOWNO*, cywilizowani
    tego nie czynia, cywilizowani *IGNORUJA* lub *BOJKOTUJA*
    gownoprodukty usraelskie i w zaden sposob NIE reklamuja
    tego chlamu, ktory nota bene jest niemal 100% kradzieza
    wynalazkow, odkryc dokonanych przez innych (poza usrael)

    http://tinyurl.com/n22pb7w http://tinyurl.com/mm3ttqt

    czym slynie usrael? w mordowaniu niewinnych ludzi, zlo-
    dziejstwie, pijanstwie, narkomanii, gwalcie, pedofilii
    rozboju, kradziezy, grabiezy, analfabetyzmie,..., reszte
    mozna znalezc w kazdej publikacji dotyczacej statystyki.

    to najparszywsze scierwo od zakonczenia drugiej wojny sw.
    do ubieglego roku wymordowalo przeszlo 40 mln. niewinnych
    ludzi http://tinyurl.com/mxu9cl8 !

    juz takie usraelskie *wasale* jak germance, pisza o tym
    policyjnym systemie
    http://tinyurl.com/jww7qeu http://tinyurl.com/bu549mu
    http://tinyurl.com/ovkgq4d http://tinyurl.com/oxbezq9

    PRUKWA ze SZCZYkago uciekla z prlu, bo jest zdatna tylko
    do pracy na zmywaku; w mc-kaczka jako zwykla pomywaczka!

    --
    ? http://tinyurl.com/qznrc8k http://tinyurl.com/ppv7vwf ?
    ? http://tinyurl.com/p8rdjcu http://tinyurl.com/olbtf9p ?

    rezuny po usraelsku http://tinyurl.com/l4nkr43 swietuja

  • 12. Data: 2015-01-22 14:10:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Jan 2015 19:21:32 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>

    >Błagam, wszyscy których znam a mieli iphony dawno się ich pozbyli
    >mówiąc "nigdy więcej". Ogóle rzadko się spotyka właściciela iphona,

    No wiesz, drogie sa, jak na polskie warunki to bardzo drogie.

    >jeśli już to się okazuje to jakaś ofiara wykluczona cyfrowo, oszołom
    >lub dyrektor d/s marketingu z Warszawy.

    A to ciagle najlepiej sprzedawany smartfon na swiecie :-)

    Co prawda wynika z rozdrobnienia - w Androidzie mozna wybierac, tu
    mamy jedna nazwe.

    J.

  • 13. Data: 2015-01-22 14:23:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > się okazuje to jakaś ofiara wykluczona cyfrowo, oszołom lub dyrektor d/s

    Masz skrzywiony obraz świata bo patrzysz przez swoją dziurkę od klucza.

  • 14. Data: 2015-01-22 14:24:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m9qeh0$14d$1@dont-email.me...

    > ROTFL
    > <http://www.forbes.com/sites/ericmack/2014/04/30/sam
    sung-is-undisputed-king-of-smartphones-apple-still-d
    istant-second/>
    > "With the Galaxy S5 just beginning to ship, Samsung's total shipment
    > volume for the first quarter of the year came to 85 million smartphone
    > units, more than the next four competitors -- Apple AAPL +0.71%, Huawei,
    > Lenovo and LG -- combined."

    Ogrzałeś prawie rocznego kotleta... z kwietnia 2014.
    Sprzed premiery iPhone 6/6+. Sprawdź sobie jak
    Samsung sobie radzi odkąd na rynku jest iP6...

  • 15. Data: 2015-01-23 13:31:41
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > "nigdy więcej". Ogóle rzadko się spotyka właściciela iphona, jeśli już
    > to się okazuje to jakaś ofiara wykluczona cyfrowo, oszołom lub dyrektor

    Nie wiem, w moim otoczeniu połowa ludzi ma iPhone.
    Też kiedyś uważałem, że iPhone to gadżet dla fanbojów/fanbojek i nie
    sądziłem, że w życiu może mnie spotkać coś takiego jak używanie iPhone,
    ale czas leci i kiedyś wydawało mi się, że jeżdżenie Toyotą to ekscesy,
    a powinnością jest jeżdżenie Polonezem i to już jest prawie luxus. Teraz
    już tak nie myślę.

  • 16. Data: 2015-01-23 23:44:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Jan 2015 13:31:41 +0100, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:
    > Nie wiem, w moim otoczeniu połowa ludzi ma iPhone.

    No to szczerze współczuję .

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-01-25 00:58:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to szczerze współczuję .

    Ja Tobie współczuję emocjonalnego i fanatycznego nastawienia
    do wyboru telefonu...

  • 18. Data: 2015-01-25 12:33:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-25 o 00:58, Pszemol pisze:

    > Ja Tobie współczuję emocjonalnego i fanatycznego nastawienia
    > do wyboru telefonu...

    Ja tobie dokładnie tego samego.
    A z tekstów jakie tu czytam wygląda że nie tylko ja. :-)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-01-25 15:27:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ja tobie dokładnie tego samego.
    > A z tekstów jakie tu czytam wygląda że nie tylko ja. :-)

    Lubię swojego iPhone ale nie mam fanatycznego nastawienia
    i jestem gotowy kupić telefon innej marki, wiele razy to demonstrowałem.

    Fanatyzm jest chorobą, niezależnie od tego czy jest to fanatyzm za czy
    przeciw iPhone. Niektórym applehejterom wydaje się, że ich fanatyzm jest
    w jakiś sposób lepszy od tego na który cierpią fanboje apple, to nieprawda.

  • 20. Data: 2015-01-25 16:07:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Lubię swojego iPhone ale nie mam fanatycznego nastawienia
    > i jestem gotowy kupić telefon innej marki, wiele razy to demonstrowałem.

    każdej innej marki pod warunkiem, że będzie to iPhone

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?