  • 1. Data: 2015-01-19 16:17:29
    Temat: Jak teraz jest z simlockami?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Lata temu było tak, że jak się brało telefon w promocji od operatora, to
    miał on założonego tzw. simlocka (inaczej SP locka). Po 24 miesiącach
    kończył się cyrograf i można było bezpłatnie zdjąć locka w salonie
    operatora.
    Mam telefon zakupiony w promocji Orange 4 lata temu. Zobowiązanie na
    niego dawno się zakończyło. Czy Orange zdejmie locka bezpłatnie?
    Trzeba pokazywać jakieś dokumenty telefonu/promocji?

  • 2. Data: 2015-01-19 16:39:41
    Temat: Re: Jak teraz jest z simlockami?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 19 Jan 2015 16:17:29 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

> [...]
    >niego dawno się zakończyło. Czy Orange zdejmie locka bezpłatnie?
    >Trzeba pokazywać jakieś dokumenty telefonu/promocji?

    http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4002802170,ti
    tle,zdejmij-blokade-SIMlock,helparticle.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-01-19 16:59:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    dizel wrote:

    > http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4002802170,ti
    tle,zdejmij-blokade-SIMlock,helparticle.html

    Dzięki Mr, na to nie wpadłem, że Orange może samo podawać takie
    informacje na swojej stronie ;-)

  • 4. Data: 2015-01-19 17:05:56
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > http://www.orange.pl/kid,4000377664,id,4002802170,ti
    tle,zdejmij-blokade-SIMlock,helparticle.html

    77 PLN za zdjęcie SIMLOCKa? Chyba Orange pogięło.

  • 5. Data: 2015-01-19 17:29:56
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 19 Jan 2015 16:59:34 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Dzięki Mr, na to nie wpadłem, że Orange może samo podawać takie
    >informacje na swojej stronie ;-)

    Skoro na tym zarabiają to i pewnie podają dlatego. Swoją drogą to
    jedyna sieć w PL która zakłada simlocki.
    Sprawdź z inną kartą czy na pewno ten simlock jest założony bo
    trafiały się egzemplarze z Orange bez blokady czasami.
    Swoją drogą jeśli jest simlock to taniej pewnie wyjdzie w
    komisie/serwisie niż w tym całym Orange.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-01-19 17:34:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    rageofhonor wrote:

    > Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    tle,zdejmij-blokade-SIMlock,helparticle.html
    > 77 PLN za zdjęcie SIMLOCKa? Chyba Orange pogięło.

    A ile powinno kosztować odblokowanie telefonu Nokia 6303 ?

  • 7. Data: 2015-01-19 17:35:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    dizel wrote:

> [...]
    > Swoją drogą jeśli jest simlock to taniej pewnie wyjdzie w
    > komisie/serwisie niż w tym całym Orange.

    Właśnie sprawdzałem z kartą Plusa i jest blokada Orange :-(

  • 8. Data: 2015-01-19 18:46:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 19 Jan 2015 17:34:22 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    tle,zdejmij-blokade-SIMlock,helparticle.html

    >A ile powinno kosztować odblokowanie telefonu Nokia 6303 ?

    To jest nokia sl3 z tego co widzę to masz tu:
    http://www.multi-com.pl/index.php/pl_PL,details,id_p
    r,8407,menu_mode,categories.html
    albo tu:
    http://allegro.pl/simlock-nokia-sl3-e52-500-c6-e72-z
    dalnie-w-max-8h-i4982078172.html
    W skrócie wysyłasz pliczek zczytany z telefonu i oni na podstawie tego
    pliku przy pomocy kompów o dużej mocy wyliczają Ci kod do simlocka.
    Trzeba tylko na kod trochę poczekać.
    Zajrzyj do archiwum pisałem o tym w temacie Simlock Nokia c1-01

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-01-19 18:59:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Jan 2015 17:29:56 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >Skoro na tym zarabiają to i pewnie podają dlatego. Swoją drogą to
    >jedyna sieć w PL która zakłada simlocki.

    Nie tylko simlocki. Niektóre telefony (android) mają poblokowane
    jakieś tam boot loadery czy inne badziewia, co uniemożliwia wgrywanie
    swoich kerneli.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2015-01-19 22:28:32
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    dizel wrote:

    > Skoro na tym zarabiają to i pewnie podają dlatego. Swoją drogą to
    > jedyna sieć w PL która zakłada simlocki.

    co ty nie powiesz, mam nokię n73 z simlockiem tmobile