  • 21. Data: 2015-01-25 16:30:20
    Temat: Re: L.ipa.TE.lefoniczna pomaranczowka vs. (zgnily) ogryzek
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:ma30ql$tk4$1@dont-email.me...

    > każdej innej marki pod warunkiem, że będzie to iPhone

    No cóż... masz prawo się mylić na mój temat... Polska to wolny kraj.

  • 22. Data: 2015-01-25 19:01:32
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Polska to wolny kraj.

    Owszem. A czy u was już wolno grać w domino w niedzielę? ;->

    JoteR

  • 23. Data: 2015-01-25 21:32:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

    > Owszem. A czy u was już wolno grać w domino w niedzielę? ;->

    Nic mi o tym nie wiadomo.
    A nie było wolno? Dowcip jakoś małośmieszny jest.

  • 24. Data: 2015-01-25 21:39:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-25 o 21:32, Pszemol pisze:

    > Nic mi o tym nie wiadomo.
    > A nie było wolno? Dowcip jakoś małośmieszny jest.

    Dowcip to twoje posty na temat telefonów od jedynie słusznej
    firmy. Zakaz gry w domino czy robienia zakupów zabawek erotycznych
    w niedzielę to jedynie słuszne prawo w jednym ze stanów USA.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-01-25 23:34:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 17:58:21 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ja Tobie współczuję emocjonalnego i fanatycznego nastawienia
    > do wyboru telefonu...

    Gdzie ty widzisz fanatyzm w mojej wypowiedzi?

    --
    Marek

  • 26. Data: 2015-01-26 14:07:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dowcip to twoje posty na temat telefonów od jedynie słusznej
    > firmy. Zakaz gry w domino czy robienia zakupów zabawek erotycznych
    > w niedzielę to jedynie słuszne prawo w jednym ze stanów USA.

    I co z tego że jakiś stan w USA ustanawia sobie jakieś takie prawo?
    Wciąż nie rozumiem gdzie tu dowcip... W Polsce nie ma żadnych praw?

  • 27. Data: 2015-01-26 14:08:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Gdzie ty widzisz fanatyzm w mojej wypowiedzi?

    W tym choćby, że współczujesz mu znajomych po tym jak
    dowiedziałeś się że z grubsza połowa z nich posiada iPhone.
    To jest przejaw nieracjonalnego przecież fanatyzmu applehejtera.

  • 28. Data: 2015-01-26 17:32:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-26 o 14:07, Pszemol pisze:

    > I co z tego że jakiś stan w USA ustanawia sobie jakieś takie prawo?
    > Wciąż nie rozumiem gdzie tu dowcip... W Polsce nie ma żadnych praw?

    Aż tak durnych nie znam.
    Ale może ty znasz i opiszesz ?

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2015-01-27 00:01:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 26 Jan 2015 07:08:17 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > W tym choćby, że współczujesz mu znajomych po tym jak
    > dowiedziałeś się że z grubsza połowa z nich posiada iPhone.
    > To jest przejaw nieracjonalnego przecież fanatyzmu applehejtera.

    Niepotrzebnie filozofujesz, współczucie to współczucie, nic więcej.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2015-01-27 00:37:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Aż tak durnych nie znam.
    > Ale może ty znasz i opiszesz ?

    Tu znalazłem w 15 sekund trzy fajne, na początek:
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/12
    6473,najbardziej-absurdalne-przepisy-w-polsce.html
    Fajne czy poszukasz sobie sam fajniejszych?

    Wiesz, w konkurencji na idiotyczne prawodawstwo nie wybierałbym
    Polsce partnera sparringowego w postaci USA czy jakiegokolwiek
    innego państwa z "cywilizowanego Zachodu" bo grozi naszej Ojczyźnie
    dosyć szybki knock-out i to w pierwszej rundzie.