    From: Shrek <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwiat paproci dziś widziałem
    Date: Thu, 22 Sep 2011 19:24:34 +0200

    On 2011-09-22 18:45, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Ale to nie ma znaczenia. Samochód musi czekać na niego.

    Faktycznie - jednak wolę mieć przed sobą motor, nie puszkę.

    > _TY_ było w przenośni :-) Spróbuj przyobserwować jak często ślamazarnie
    > ruszają Ci pierwsi... a jak szybko Ci którym zapali się żółte światło..
    > nie zauważyłeś tego ?

    Prawdę mówiąc nie. Często najwolniej zbiera się ten... przedostatni, co
    już na żółtym.

    > Niestety odsetek idiotów wsiadających na motor jest większy.

    Nie wydaje mnie się. Przynajmniej jeśli ograniczymy się do jazdy w korkach.

    > Ja niczego takiego nie twierdziłem nigdy. Po prostu jak jest luźniej to
    > zapierdalają o wiele bardziej.

    Ale widzisz sprzeczność w twoim rozumowaniu. Ja piszę, że to jak
    zachowuje się jak można zapierdalać bez korka nic nie wnosi do jazdy w
    korku. A ty, że zależy bo jak nie ma korka, to zapierdalają;P

    > Niestety jest dużą strata czasu i kupą użerania z ubezpieczycielem.

    Takie są warunki uczestnicwa w ruchu. Znasz je. Jeśli się na nie
    godzisz, to zostaje KM. Wiele rzeczy jest uciążliwych, ale nie ma się co
    o to napinać. Tak jest i jak mówią Rosjanie - dzika przyroda - nic nie
    poradzisz:)

    > 2/2 nie podpisało :-)

    Masz pecha. Jak do tej pory w kuper dostałem dwa razy. Raz zbyt
    agresywnie stałem (nie stawałem) na światłach (puszka - nic się nie
    stało, bo dostałem naprawdę lekko - na początku myśłałem, że sprzęgło
    puściłem, ale zaraz nie trzymałem sprzęgła;) ). Skończyło się na
    wymianie uprzejmości, a gówniarz na miejscu paxa dostał pewnie nową
    kartę graficzną - "nie trzeba tacie wspominać, pan mówi że nic się nie
    stało";) Trochę się pośmialiśmy, całość około trzech minut. Za drugim
    razem rowerzysta. Z nim nie pogadałem, bo na szczeście był cały, zdrowy
    i bardzo szybko się oddalił. Z moto jeszcze poważnych problemów nie było
    - raz wymusiłem, ale bez kolizji - odwrócił się popukał w łeb, gestem
    przeprosiłem, podniósł rękę na znak pokoju i tyle go widziałem.

    > Ja ich jakoś specjalnie nie wypatruje i tak nie zapamiętałem żadnych
    > szczegółów.

    No właśnie. Jak ci laska zrobi przykrość i będziesz musiał skorzystac z
    ubezpieczeniach w ramach NFZ bo ci grzybki wyrosną, to też się na
    wszystkie do końca życia obrazisz? :P

    > Ee tam :-) BTW, nie lubię po prostu jak zajmowanie pole-position
    > usprawiedliwiane jest samymi korzyściami dla innych.

    Ja tam wolę mieć moto przede mną. Raz że mi nie wadzi, bo więcej go
    raczej nie zobaczę, dwa, że jak widze moto w lusterku i mnie nie
    wyprzedza, to się za dużo gapie w lusterka, a w konsekwencji mniej niż
    bym chciał na jezdnię:P Zawsze puszczam jak mogę. Mi tam się nie kurczy,
    a ludzie za mną mają o jeden pojazd mniej. NIech se jadą.

    Shrek.