eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Kwestionowane fotoradary
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 134

  • 61. Data: 2013-10-02 08:17:15
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
    >
    > Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
    > spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy
    > w Tarczynie.
    >

    nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz, ale pamiętaj że od Wrocławia do
    Sycowa otworzyli S8, a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują
    się na A2, bo DK8 jechać się nie da...
    Można by stwierdzić, że bezpieczeństwo na tej trasie poprawiły zwężki i
    linia ciągła, bo dzięki nim kierowcy omijają tą trasę.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


  • 62. Data: 2013-10-02 08:26:31
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-01 20:04, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    >>>> "bandytów na słupkach"
    >>>>
    >>>> (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy
    >>> Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne
    >>> jak narzekanie,
    >> (...)
    >>
    >> W zasadzie byłem tego samego zdania, do momentu aż nie dowiedziałem się
    >> ze jest taki "myk": Miejscowość z ograniczeniem (znakiem) do 50 - sprawa
    >> nieprzyjemna ale jasna. Przejeżdżamy przez miejscowość, zero zabudowani,
    >> zero chodnika, znak koniec miejscowości więc.... następnie fotoradar i
    >> znak koniec terenu zabudowanego. Po kija ten fotoradar? Dlaczego go nie
    >> postawili w centrum mieściny przed kościołem albo szkołą?
    >
    > Teraz już wiem, że zmyślałeś.
    >
    Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:
    https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.
    042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.7
    42791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,
    16.82

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 63. Data: 2013-10-02 08:28:00
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 08:17, dddddddd pisze:
    > W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
    >>
    >> Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
    >> spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy
    >> w Tarczynie.
    >>
    >
    > nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz, ale pamiętaj że od Wrocławia do
    > Sycowa otworzyli S8, a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują
    > się na A2, bo DK8 jechać się nie da...

    Cofnij się trochę w czasie.



  • 64. Data: 2013-10-02 08:41:34
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-02 08:26, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:
    > https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.
    042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.7
    42791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,
    16.82

    Nie doczytałem kontekstu :)
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 65. Data: 2013-10-02 08:53:08
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>


    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
    > "Bankructwo" FR jak najlepiej świadczy o tym, że bezpieczeństwo się
    > poprawiło.
    >
    >> i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie
    >> odwrotnie mnie z tego skutecznie leczą.
    >
    > Ciekawe - daj parę przykładów.

    Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie / Karowa
    byl fotoradar było ograniczenie do 30.
    Fotoradar zniknął i wróciło 50.
    Dlaczego nie mogło być tam fotoradaru i ograniczenia do 50 skoro fotoradary
    poprawiają bezpieczeństwo.
    Dlaczego nie zostawiono ograniczenia do 30 (bez fotoradaru) skoro to niebezpieczne
    miejsce?

    J.


  • 66. Data: 2013-10-02 09:00:09
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
    > zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
    > się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
    > zjazd był w Karową.

    Potem objazd przez Karową zniknął a FR stał dalej na 30 przy jeździe na
    wprost przez Wybrzeże Kościuszkowskie !
    http://bi.gazeta.pl/im/ce/3f/bd/z12402638Q.jpg
    Chyba o tym nie pamiętasz albo rzadko tamtędy jeździłeś. Ludzie padali ze
    śmiechu jak to widzieli, za chwile trochę przyspieszali i cyk zdjęcie z
    samochodu zaparkowanego 100m dalej.
    Trzymaj się faktów, nie bredź i się nie kompromituj !


  • 67. Data: 2013-10-02 09:15:20
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 08:41, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-10-02 08:26, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    >> Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:
    >> https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.
    042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.7
    42791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,
    16.82
    >>
    >
    > Nie doczytałem kontekstu :)

    Spoko, przynajmniej jest wesoło - Shrek nie przeczytał tego co sam
    podlinkował :) Zastanawiam się tylko, czy to przypadek, ponieważ
    w materiale jasno przedstawiono wnioski o treści:
    "Powyższe ustalenia wskazują, iż działania straży podejmowane przy
    użyciu fotoradarów w ograniczonym stopniu przekładały się na poprawę
    bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego" i to przy tylu
    ujawnionych różnych nieprawidłowościach w tej materii.


  • 68. Data: 2013-10-02 09:23:20
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-01, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    > W dniu wtorek, 1 października 2013 19:17:32 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał:
    >> "bandytów na słupkach"
    >>
    >> (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy
    > Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne jak
    narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić.
    > Jeżeli umówiliśmy się, że z ważnych powodów (nasze bezpieczeństwo, zdrowie, życie)
    w pewnych miejscach musimy jeździć wolniej, to jedyną sensowną konsekwencją jest
    zapewnienie tego, abyśmy tam rzeczywiście z taką prędkością jeździli. A radar jest
    chyba optymalnym sposobem na to, by się do tej kontroli jako społeczeństwo nie tylko
    nie dokładać, ale nawet jeszcze na tym zarobić.
    >
    W jakim kraju czy tam swiecie Ty zyjesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 69. Data: 2013-10-02 09:32:30
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-01, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >>
    >> To jest właśnie najlepszy, jaki jest kontrargument ?
    >
    > Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażu
    > FR nie miała żadnego związku z problemami metra, zamknięciem
    > tunelu i objazdami, z których przyczyny zostało postawione
    > ograniczenie, do którego FR dostosowano.
    >
    Masz na mysli maszt i jakis sens on ma zeby sie idioci nie rozsmarowywali
    w tunelu jak sie nagle okazuje, ze w tunelu jest zakret. Ale tu chodzi
    o idiotyczne ograniczenie do 30 km/h i zamontowanie w nim FR a pozniej
    nagle ograniczenie bez zadnych zmian podniesiono do 50 km/h a FR
    przeniesiono OIDP na Modlinska. Najlepsze tlumaczenie bylo pani z SM
    jakie to niebezpieczne miejsce przed tunelem a obrazuje to ilosc
    zrobionych zdjec.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 70. Data: 2013-10-02 16:22:28
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona
    > (choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie i w końcu po wielu
    > latach doczekaliśmy się podniesienia prędkości w terenie *zabudowanym*.

    Czy zmiana organizacji ruchu polegala na zmianie oznakowania, czy na
    czyms jeszcze?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa
    --
    "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
    ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
    moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: