-
61. Data: 2013-10-02 08:17:15
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: dddddddd <f...@e...com>
W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
>
> Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
> spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy
> w Tarczynie.
>
nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz, ale pamiętaj że od Wrocławia do
Sycowa otworzyli S8, a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują
się na A2, bo DK8 jechać się nie da...
Można by stwierdzić, że bezpieczeństwo na tej trasie poprawiły zwężki i
linia ciągła, bo dzięki nim kierowcy omijają tą trasę.
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
62. Data: 2013-10-02 08:26:31
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2013-10-01 20:04, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:
>>>> "bandytów na słupkach"
>>>>
>>>> (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy
>>> Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne
>>> jak narzekanie,
>> (...)
>>
>> W zasadzie byłem tego samego zdania, do momentu aż nie dowiedziałem się
>> ze jest taki "myk": Miejscowość z ograniczeniem (znakiem) do 50 - sprawa
>> nieprzyjemna ale jasna. Przejeżdżamy przez miejscowość, zero zabudowani,
>> zero chodnika, znak koniec miejscowości więc.... następnie fotoradar i
>> znak koniec terenu zabudowanego. Po kija ten fotoradar? Dlaczego go nie
>> postawili w centrum mieściny przed kościołem albo szkołą?
>
> Teraz już wiem, że zmyślałeś.
>
Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:
https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.
042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.7
42791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,
16.82
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
63. Data: 2013-10-02 08:28:00
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-10-02 08:17, dddddddd pisze:
> W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
>>
>> Mam. Wystarczy mi gwałtowny spadek wypadków/ofiar na 8, czy
>> spokój po wprowadzeniu systemu na Sobieskiego/Sikorskiego, czy
>> w Tarczynie.
>>
>
> nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz, ale pamiętaj że od Wrocławia do
> Sycowa otworzyli S8, a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują
> się na A2, bo DK8 jechać się nie da...
Cofnij się trochę w czasie.
-
64. Data: 2013-10-02 08:41:34
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2013-10-02 08:26, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:
> https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.
042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.7
42791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,
16.82
Nie doczytałem kontekstu :)
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
65. Data: 2013-10-02 08:53:08
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
news:524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
> "Bankructwo" FR jak najlepiej świadczy o tym, że bezpieczeństwo się
> poprawiło.
>
>> i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie
>> odwrotnie mnie z tego skutecznie leczą.
>
> Ciekawe - daj parę przykładów.
Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie / Karowa
byl fotoradar było ograniczenie do 30.
Fotoradar zniknął i wróciło 50.
Dlaczego nie mogło być tam fotoradaru i ograniczenia do 50 skoro fotoradary
poprawiają bezpieczeństwo.
Dlaczego nie zostawiono ograniczenia do 30 (bez fotoradaru) skoro to niebezpieczne
miejsce?
J. -
66. Data: 2013-10-02 09:00:09
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
> Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
> zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
> się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
> zjazd był w Karową.
Potem objazd przez Karową zniknął a FR stał dalej na 30 przy jeździe na
wprost przez Wybrzeże Kościuszkowskie !
http://bi.gazeta.pl/im/ce/3f/bd/z12402638Q.jpg
Chyba o tym nie pamiętasz albo rzadko tamtędy jeździłeś. Ludzie padali ze
śmiechu jak to widzieli, za chwile trochę przyspieszali i cyk zdjęcie z
samochodu zaparkowanego 100m dalej.
Trzymaj się faktów, nie bredź i się nie kompromituj !
-
67. Data: 2013-10-02 09:15:20
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-10-02 08:41, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2013-10-02 08:26, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>
>> Jak wysilę pamięć to jeszcze kilka takich lokalizacji mi się przypomni:
>> https://maps.google.com/?ll=50.6144,19.742947&spn=0.
042971,0.077162&t=m&z=14&layer=c&cbll=50.614347,19.7
42791&panoid=Qfl9UoGdGnyjj4f_HLVZmA&cbp=12,55.66,,0,
16.82
>>
>
> Nie doczytałem kontekstu :)
Spoko, przynajmniej jest wesoło - Shrek nie przeczytał tego co sam
podlinkował :) Zastanawiam się tylko, czy to przypadek, ponieważ
w materiale jasno przedstawiono wnioski o treści:
"Powyższe ustalenia wskazują, iż działania straży podejmowane przy
użyciu fotoradarów w ograniczonym stopniu przekładały się na poprawę
bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego" i to przy tylu
ujawnionych różnych nieprawidłowościach w tej materii.
-
68. Data: 2013-10-02 09:23:20
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-10-01, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
> W dniu wtorek, 1 października 2013 19:17:32 UTC+2 użytkownik ZIWK napisał:
>> "bandytów na słupkach"
>>
>> (fotoradarów) służących wyłącznie wyciąganiu kasy
> Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne jak
narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić.
> Jeżeli umówiliśmy się, że z ważnych powodów (nasze bezpieczeństwo, zdrowie, życie)
w pewnych miejscach musimy jeździć wolniej, to jedyną sensowną konsekwencją jest
zapewnienie tego, abyśmy tam rzeczywiście z taką prędkością jeździli. A radar jest
chyba optymalnym sposobem na to, by się do tej kontroli jako społeczeństwo nie tylko
nie dokładać, ale nawet jeszcze na tym zarobić.
>
W jakim kraju czy tam swiecie Ty zyjesz?
--
Artur
ZZR 1200
-
69. Data: 2013-10-02 09:32:30
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-10-01, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
>>
>> To jest właśnie najlepszy, jaki jest kontrargument ?
>
> Jest w archiwum, ale w skrócie napiszę, że decyzja o montażu
> FR nie miała żadnego związku z problemami metra, zamknięciem
> tunelu i objazdami, z których przyczyny zostało postawione
> ograniczenie, do którego FR dostosowano.
>
Masz na mysli maszt i jakis sens on ma zeby sie idioci nie rozsmarowywali
w tunelu jak sie nagle okazuje, ze w tunelu jest zakret. Ale tu chodzi
o idiotyczne ograniczenie do 30 km/h i zamontowanie w nim FR a pozniej
nagle ograniczenie bez zadnych zmian podniesiono do 50 km/h a FR
przeniesiono OIDP na Modlinska. Najlepsze tlumaczenie bylo pani z SM
jakie to niebezpieczne miejsce przed tunelem a obrazuje to ilosc
zrobionych zdjec.
--
Artur
ZZR 1200
-
70. Data: 2013-10-02 16:22:28
Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Powitanko,
> Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona
> (choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie i w końcu po wielu
> latach doczekaliśmy się podniesienia prędkości w terenie *zabudowanym*.
Czy zmiana organizacji ruchu polegala na zmianie oznakowania, czy na
czyms jeszcze?
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com