  • 71. Data: 2013-10-02 16:43:15
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Tue, 2013-10-01 at 21:59 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > A masz może odpowiedź zarządu dróg, czy jakoś tak, bo to jest nawet
    > ciekawe :P

    nie drążyłem tematu, jeżdżę tamtędy sporadycznie już. ale na pms był
    wątek o tym, może coś więcej w nim było.

    a.

  • 72. Data: 2013-10-02 16:59:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-10-01 21:05, Artur Maśląg pisze:
    >nie wiem o jakim odcinku DK8 mówisz,

    Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna osemka"
    zmniejszyl ilosc wypadkow o 30%.
    Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w
    policyjnych raportach.

    Ale tak sobie patrze na raporty z DK8
    2012 477 wypadkow, 89 zabitych, 701 rannych
    2003 626 146 841

    Tylko ze miedzyczasie dla calego kraju z
    51078 w , 5640 z , 63900 r, zrobilo sie
    37046 w , 3571 z , 45792 r

    Do dupy ten program poprawy bezpieczenstwa na osemce :-P

    >ale pamiętaj że od Wrocławia do Sycowa otworzyli S8,

    Jeszcze chyba nie trafila do statystyk, trzeba poczekac do polowy 2014
    na nowy raport.
    Wczesniej otwarli obwodnice Olesnicy.

    >a ci co chcą szybko przejechać z Wro do DC kierują się na A2, bo DK8
    >jechać się nie da...

    Po otwarciu gierkowki chyba znow sie da, choc sa teraz lepsze drogi.
    Nowa gierkowka (tuskowka !) lepsza niz stara, wiec poprawa bedzie nie
    z powodu fotoradarow, tylko wezlow bezkolizyjnych.

    Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.

    >Można by stwierdzić, że bezpieczeństwo na tej trasie poprawiły zwężki
    >i linia ciągła, bo dzięki nim kierowcy omijają tą trasę.

    Hm, praktyka dowodzi ze im wiekszy ruch, tym mniej wypadkow.
    Wyprzedzic sie nie da, wiec jedziesz grzecznie 70 za ciezarowka :-)

    J.

  • 73. Data: 2013-10-02 17:25:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 07:43, Artur Maśląg wrote:

    > To może poczytaj dokładniej czego tyczą zarzuty - koniec.

    Nie mogę. Strona NIKu padła;)

    > Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
    > zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
    > się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
    > zjazd był w Karową.

    Nie był - zjazd w Karową to objazd jeszcze długo przed postawieniem
    fotoradaru.

    > Masz bardzo wybiórczą pamięć i tendencyjnie podajesz fakty.
    > Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
    > po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.

    Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu
    polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i
    zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;)

    Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji
    ruchu, ani że ta 30 to efekt objazdu przez Karową (który istniał chyba
    dwa tygodnie). Mogę jeszcze dodać twoje twierdzenie, że fotoradar
    wprowadzono na prośbę mieszkańców;) Centrum stomatologii, szpitala, BUW
    i okolicznych krzaków. Weź proszę pod uwagę, że są ludzie, którzy
    tamtędy jeżdzą.

  • 74. Data: 2013-10-02 17:27:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 09:32, AZ wrote:

    > Masz na mysli maszt i jakis sens on ma zeby sie idioci nie rozsmarowywali
    > w tunelu jak sie nagle okazuje, ze w tunelu jest zakret.

    Ten zakręt jest... kilometr dalej i średnio jedzi się tam 70-90.

    Ano...

    Shrek.

  • 75. Data: 2013-10-02 17:30:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 16:22, Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Czy zmiana organizacji ruchu polegala na zmianie oznakowania, czy na
    > czyms jeszcze?

    No przecież napisał - w wyniku zmiany organizacji ruchu zmieniono
    oznakowanie z 30 na 50. I właśnie ta zmiana uzasadnia zmianę z 30 na 50.
    Jest to zapewne zapisane w paragrafie 22;)

    sHREK.

  • 76. Data: 2013-10-02 17:32:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Narzekanie na radary, że służą do wyciągania kasy jest równie sensowne jak
    > narzekanie, że pani w szkole pyta tylko po to, aby jedynkę postawić.
    > Jeżeli umówiliśmy się

    Ja się z nikim na fotoradary nie umawiałem.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 77. Data: 2013-10-02 17:38:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 16:59, J.F pisze:

    > Artur pewnie pamieta medialne dane, jak to program "Bezpieczna osemka"
    > zmniejszyl ilosc wypadkow o 30%.

    Nie medialnie, a faktyczne dane.

    > Tylko jakos nie znalazlem potwierdzenia tego samochwalstwa w policyjnych
    > raportach.

    Manipulujesz, ale już się do tego przyzwyczaiłem. DK8 trafiła do
    programu w 2007 - poniżej link do dokładniejszych informacji:
    http://drogizaufania.pl/droga/droga-krajowa-nr-8.
    Dokładniejsze statystyki można odszukać i porównać - rok do roku
    od momentu startu i w porównaniu do sytuacji ogólnokrajowej.

    > Po otwarciu gierkowki chyba znow sie da, choc sa teraz lepsze drogi.
    > Nowa gierkowka (tuskowka !) lepsza niz stara, wiec poprawa bedzie nie z
    > powodu fotoradarow, tylko wezlow bezkolizyjnych.

    O proszę, więc jednak? Jakoś wcześniej pisałeś, że niepotrzebnie
    poprawiali:>

    > Ale przez pare lat wypadkow na gierkowce chyba nie bylo.

    Były.

  • 78. Data: 2013-10-02 17:50:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 17:25, Shrek pisze:

    > Nie mogę. Strona NIKu padła;)

    Trzeba było wcześniej przeczytać :>

    > Nie był - zjazd w Karową to objazd jeszcze długo przed postawieniem
    > fotoradaru.

    Co nie był? Oczywiście że był wcześniej projektowany i nie miało to
    związku z ograniczeniem, które się pojawiło z tytułu objazdu
    tunelu. Przestań bredzić.

    > Napiszę ci to wolno bo widzę, że wolno czytasz- zmiana organizacji ruchu
    > polegała tylko i wyłacznie na zmianie ograniczenia z 30 na 50 (i
    > zliwkidowaniu radaru, ale to podobno przypadkiem;)

    Piszesz nieprawdę. Dodatkowo zapominasz o tym, że ograniczenie
    do 30km/h było również za FR.

    > Więc proszę cię nie pisz tu, że 30 na 50 to efekt zmiany organizacji
    > ruchu, ani że ta 30 to efekt objazdu przez Karową (który istniał chyba
    > dwa tygodnie).

    Nie tylko przez Karową - efekt zmiany organizacji ruchu/objazdu.

    > Mogę jeszcze dodać twoje twierdzenie, że fotoradar
    > wprowadzono na prośbę mieszkańców;) Centrum stomatologii, szpitala, BUW
    > i okolicznych krzaków.

    Bredzisz - wolałbym byś trzymał się faktów i nie wmawiał mi różnych
    rzeczy. No, ale przy tak zawodnej i wybiórczej pamięci to wszystko
    jest możliwe :>

    > Weź proszę pod uwagę, że są ludzie, którzy
    > tamtędy jeżdzą.

    Co nie znaczy, że piszą prawdę:>

  • 79. Data: 2013-10-02 17:54:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 17:30, Shrek pisze:

    > No przecież napisał - w wyniku zmiany organizacji ruchu zmieniono
    > oznakowanie z 30 na 50. I właśnie ta zmiana uzasadnia zmianę z 30 na 50.

    To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem oraz
    rzeczywistością. Nie wspomnę już o tym, że Wisłostrada to nie jedynie
    ten kawałek przy Karowej.

    > Jest to zapewne zapisane w paragrafie 22;)

    Galasa lepiej zapytaj.

  • 80. Data: 2013-10-02 18:00:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 17:50, Artur Maśląg wrote:

    > Piszesz nieprawdę.

    Piszę prawdę - poza zmianą znaczków z 30 na 50 nic się _nie_ zmieniało.
    Artur - tu naprawdę parę osób tamtędy jeżdziło.

    > Nie tylko przez Karową - efekt zmiany organizacji ruchu/objazdu.

    Artur jeszcze raz -
    _nic_się_nie_zmieniło_poza_znakiem_ograniczenia_i_zd
    jęciem_radaru.

    Nic - nie zmieniła się organizacja ruchu, nie zmienił się przebieg
    objazdu, nic.

    > Co nie znaczy, że piszą prawdę:>

    Panie ordynatorze - oni kłamią, to ja jestem Napoleonem;)

    Shrek.