eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKwestionowane fotoradary
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 134

  • 51. Data: 2013-10-02 01:05:42
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >>> Masz jakieś problemy ze wstawianiem znaków końca linii ?
    >>
    >> Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?
    >
    > Tak długo, az zmienisz obowiązujące standardy.
    > A dopóki tego nie zrobisz, dopóty w ramach szacunku dla czytającego
    > wypadałoby ułatwić mu odbiór wiadomości.
    > To troche tak, jak ze spacja przed znakiem interpunkcyjnym.
    > Niby mozna, ale jednak umówilismy sie inaczej...

    Tkwisz o obłędzie. Standardy właśnie takie są, że przesyłanego tekstu nie
    łamie się tylko dostarcza odbiorcom ciągły. W ten sposób można go zawijać na
    krawędzi ekranu adekwatnie do możliwości odbiorcy. Na rzecz archaicznych
    terminali stosuje się kodowanie qp lub base64 w którym ten ciągły tekst
    zapisuje się połamany tak, że na takich monitorach nie trzeba go zawijać. I
    jak sobie zobaczysz źródło wiadomości to tak właśnie w tamtej wiadomości
    jest ale czytnik pokazuje ciągły tekst. Po prostu WZOROWO !!!


  • 52. Data: 2013-10-02 06:08:54
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 00:44, Użytkownik John Kołalsky napisał:
    >
    >>>> Masz jakieś problemy ze wstawianiem znaków końca linii ?
    >>>
    >>> Ile trzeba tłumaczyć, że łamanie linii jest szkodliwe ?
    >>
    >> Nie jest, ale żeby to zrozumieć trzeba dorosnąć.
    >
    > Ty głąbie najpierw dorośnij a potem zabieraj się za pouczanie innych w
    > tematach których nie znasz

    Jesteś niereformowalnym głąbem któremu już wielokrotnie wiele osób
    tłumaczyło dlaczego nie masz racji. I jak widać dalej to nie dotarło
    do pustego mózgu.


    Pozdrawiam


  • 53. Data: 2013-10-02 06:12:40
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 01:05, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    >> Tak długo, az zmienisz obowiązujące standardy.
    >> A dopóki tego nie zrobisz, dopóty w ramach szacunku dla czytającego
    >> wypadałoby ułatwić mu odbiór wiadomości.
    >> To troche tak, jak ze spacja przed znakiem interpunkcyjnym.
    >> Niby mozna, ale jednak umówilismy sie inaczej...
    >
    > Tkwisz o obłędzie. Standardy właśnie takie są, że przesyłanego tekstu
    > nie łamie się tylko dostarcza odbiorcom ciągły. W ten sposób można go
    > zawijać na krawędzi ekranu adekwatnie do możliwości odbiorcy. Na rzecz
    > archaicznych terminali stosuje się kodowanie qp lub base64 w którym ten
    > ciągły tekst zapisuje się połamany tak, że na takich monitorach nie
    > trzeba go zawijać. I jak sobie zobaczysz źródło wiadomości to tak
    > właśnie w tamtej wiadomości jest ale czytnik pokazuje ciągły tekst. Po
    > prostu WZOROWO !!!

    Jak zwykle jesteś w błędzie.
    Powinieneś stosować znaki końca linii aby łamać zwykły tekst a nie
    łamać linków, dobre czytniki w trakcie cytowania też takiego linku
    nie połamią i będzie czytelny. Ale skąd czytnik ma wiedzieć że jakiś
    idiota nie używa znaków końca linii wcale ? Nie wie i w efekcie
    cytowany fragment spłodzony przez idiotę ma jedną linijkę.
    I tylko dla takich jak ty kretynów jest czytelny.


    Pozdrawiam


  • 54. Data: 2013-10-02 06:23:14
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:39, Artur Maśląg wrote:

    > Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni.

    Raport dotyczy Polski nie Kobylicy - koniec.

    >> 80% przypadków bezpieczeństwo się poprawiło - ja szczekam, jak nie to ty
    >> - umowa stoi?

    Czyli średnio jesteś pewny tego, co piszesz?


    >>>>> Aha, czyli będziesz znowu opowiadał o jednym przypadku, w przypadku
    >>>>> którego nie udało ci się udowodnić stawianej tezy:>
    >>>>
    >>>> Teza. Ograniczenie postawiono dla fotoradaru.
    >>>
    >>> Teza fałszywa - stawiane było z innych przyczyn.
    >>
    >> Shrek - Teza - stanie pod drzewem w czasie burzy jest powodem
    >
    > Wymyśl coś lepszego.

    Ty lepiej wymyśl jakieś lepsze uzasadnienie, dlaczego 30 pojawiła się na
    chwilę przed fotoradarem, a znikła chwilę po. Bo twoje tłumaczenie o
    organizacji ruchu jest o KDR. Tym bardziej, że niektórzy dokładnie
    pamiętają, że żadna zmiana organizacji ruchu zniknięciu zarówno
    ograniczenia jak i fotoradaru _nie_towarzyszyła.

    Shrek


  • 55. Data: 2013-10-02 06:27:48
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:45, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2013-10-01 21:42, masti pisze:
    >> Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 21:15:00 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    >> napisał:
    >>
    >>> W dniu 2013-10-01 20:40, Czesław Wiśniak pisze:
    >>>>>> i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie odwrotnie mnie z tego
    >>>>>> skutecznie leczą.
    >>>>>
    >>>>> Ciekawe - daj parę przykładów.
    >>>>
    >>>> Na szybko to niedawny przyklad na wisłostradzie przy karowej i
    >>>
    >>> Wybierz może jakiś inny/lepszy, ponieważ ten był omawiany wielokrotnie i
    >>> jakoś tak średnio się na argument nadaje.
    >>
    >> fotoradar prz Karowej to chyba najlepszy przykład w Warszawie
    >
    > Nie, przypadkiem się trafił jako 'argument'. Znajdź drugi...

    Pileckiego - było przejście były wypadki. Postawiono fotoradar - nie
    pomogło. Zrobiono swiatła, i fotoradar został (choć już niczemu
    konkretnemu w tym miejscu nie służy). A potem wychodzi, że fotoradar
    poprawił bezpieczeństwo - nie fotoradar - światła.

    Jeśli jakiś fotopstryczek miałby tam sens, to rejestrujący wjazd na
    czerwonym.

    Shrek.


  • 56. Data: 2013-10-02 06:45:29
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:59, Artur Maśląg wrote:

    >> pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do
    >> skrzyżowania na A2. Dwupasmowa droga po częściowym remoncie nawierzchni.
    >> Niespodziewanie z ograniczenia do 80 (poza granicą obszaru zabudowanego
    >> do 100) zrobiło się nagle 50 na całej długości. Namiętne suszenie 24/7.
    >> Po medialnej burzy znów jest 80 i 100 ... a kompletnie nic się nie
    >> zmieniło.
    >
    > A masz może odpowiedź zarządu dróg, czy jakoś tak, bo to jest nawet
    > ciekawe :P

    To samo co na Wisłostradzie - zmiana organizacji ruchu (polegająca
    jedynie na zmianie ograniczenia)?.

    Shrek.


  • 57. Data: 2013-10-02 07:43:09
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 06:23, Shrek pisze:
    > On 2013-10-01 21:39, Artur Maśląg wrote:
    >
    >> Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni.
    >
    > Raport dotyczy Polski nie Kobylicy - koniec.

    To może poczytaj dokładniej czego tyczą zarzuty - koniec.

    >> Wymyśl coś lepszego.
    >
    > Ty lepiej wymyśl jakieś lepsze uzasadnienie, dlaczego 30 pojawiła się na
    > chwilę przed fotoradarem, a znikła chwilę po.

    Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
    zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
    się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
    zjazd był w Karową.

    > Bo twoje tłumaczenie o organizacji ruchu jest o KDR.

    Ponieważ do teorii nie pasuje?

    > Tym bardziej, że niektórzy dokładnie
    > pamiętają, że żadna zmiana organizacji ruchu zniknięciu zarówno
    > ograniczenia jak i fotoradaru _nie_towarzyszyła.

    Masz bardzo wybiórczą pamięć i tendencyjnie podajesz fakty.
    Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
    po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.



  • 58. Data: 2013-10-02 07:44:29
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 21:44:54 +0200, Czesław Wiśniak

    > Na kazda podjeta decyzje w tym miescie ma wplyw HGW,

    ROTFL Ja myślę, że to wszystko wina tusku!

    --
    Pozdor Myjk


  • 59. Data: 2013-10-02 07:55:51
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 06:45, Shrek pisze:
    > On 2013-10-01 21:59, Artur Maśląg wrote:
    >
    >>> pierwszy z brzegu - ul. Krzywoustego w Poznaniu, od Statoila do
    >>> skrzyżowania na A2. Dwupasmowa droga po częściowym remoncie nawierzchni.
    >>> Niespodziewanie z ograniczenia do 80 (poza granicą obszaru zabudowanego
    >>> do 100) zrobiło się nagle 50 na całej długości. Namiętne suszenie 24/7.
    >>> Po medialnej burzy znów jest 80 i 100 ... a kompletnie nic się nie
    >>> zmieniło.
    >>
    >> A masz może odpowiedź zarządu dróg, czy jakoś tak, bo to jest nawet
    >> ciekawe :P
    >
    > To samo co na Wisłostradzie - zmiana organizacji ruchu (polegająca
    > jedynie na zmianie ograniczenia)?.

    Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona
    (choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie i w końcu po wielu
    latach doczekaliśmy się podniesienia prędkości w terenie *zabudowanym*.
    Trzymaj się może faktów...


  • 60. Data: 2013-10-02 08:01:00
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 06:27, Shrek pisze:
    > On 2013-10-01 21:45, Artur Maśląg wrote:
    >> W dniu 2013-10-01 21:42, masti pisze:
    >>> Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 21:15:00 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    >>> napisał:
    >>>
    >>>> W dniu 2013-10-01 20:40, Czesław Wiśniak pisze:
    >>>>>>> i stawiana ograniczeń _dla_fotoradarów_ a nie odwrotnie mnie z tego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^
    >>>>>>> skutecznie leczą.
    (...)
    >> Nie, przypadkiem się trafił jako 'argument'. Znajdź drugi...
    >
    > Pileckiego - było przejście były wypadki.

    Pudło - nawet nie wiesz na co odpowiadasz, podkreśliłem :>

    > Postawiono fotoradar - nie pomogło.

    Pomogło, choć nie było to rozwiązanie idealne. Parę lat praktyki
    z widokiem z okien na to skrzyżowanie :>

    > Zrobiono swiatła, i fotoradar został (choć już niczemu
    > konkretnemu w tym miejscu nie służy). A potem wychodzi, że fotoradar
    > poprawił bezpieczeństwo - nie fotoradar - światła.

    Przebudowano skrzyżowanie i FR nadal pilnuje, by ludzie za bardzo
    się tam nie rozpędzali.

    > Jeśli jakiś fotopstryczek miałby tam sens, to rejestrujący wjazd na
    > czerwonym.

    Jak najbardziej za, choć nie tylko - obecny skutecznie leczy przejazdy
    przez skrzyżowanie ze zbyt dużą prędkością.

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7 ... 14


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: