  • 51. Data: 2013-10-02 01:05:42
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak długo, az zmienisz obowiązujące standardy.
    > A dopóki tego nie zrobisz, dopóty w ramach szacunku dla czytającego
    > wypadałoby ułatwić mu odbiór wiadomości.
    > To troche tak, jak ze spacja przed znakiem interpunkcyjnym.
    > Niby mozna, ale jednak umówilismy sie inaczej...

    Tkwisz o obłędzie. Standardy właśnie takie są, że przesyłanego tekstu nie
    łamie się tylko dostarcza odbiorcom ciągły. W ten sposób można go zawijać na
    krawędzi ekranu adekwatnie do możliwości odbiorcy. Na rzecz archaicznych
    terminali stosuje się kodowanie qp lub base64 w którym ten ciągły tekst
    zapisuje się połamany tak, że na takich monitorach nie trzeba go zawijać. I
    jak sobie zobaczysz źródło wiadomości to tak właśnie w tamtej wiadomości
    jest ale czytnik pokazuje ciągły tekst. Po prostu WZOROWO !!!

  • 52. Data: 2013-10-02 06:08:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 00:44, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Ty głąbie najpierw dorośnij a potem zabieraj się za pouczanie innych w
    > tematach których nie znasz

    Jesteś niereformowalnym głąbem któremu już wielokrotnie wiele osób
    tłumaczyło dlaczego nie masz racji. I jak widać dalej to nie dotarło
    do pustego mózgu.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2013-10-02 06:12:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 01:05, Użytkownik John Kołalsky napisał:

> [...]
    > trzeba go zawijać. I jak sobie zobaczysz źródło wiadomości to tak
    > właśnie w tamtej wiadomości jest ale czytnik pokazuje ciągły tekst. Po

    Jak zwykle jesteś w błędzie.
    Powinieneś stosować znaki końca linii aby łamać zwykły tekst a nie
    łamać linków, dobre czytniki w trakcie cytowania też takiego linku
    nie połamią i będzie czytelny. Ale skąd czytnik ma wiedzieć że jakiś
    idiota nie używa znaków końca linii wcale ? Nie wie i w efekcie
    cytowany fragment spłodzony przez idiotę ma jedną linijkę.
    I tylko dla takich jak ty kretynów jest czytelny.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2013-10-02 06:23:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:39, Artur Maśląg wrote:

    > Mogę tylko powtórzyć - jedna Kobylnica Polski nie czyni.

    Raport dotyczy Polski nie Kobylicy - koniec.

    Czyli średnio jesteś pewny tego, co piszesz?

    > Wymyśl coś lepszego.

    Ty lepiej wymyśl jakieś lepsze uzasadnienie, dlaczego 30 pojawiła się na
    chwilę przed fotoradarem, a znikła chwilę po. Bo twoje tłumaczenie o
    organizacji ruchu jest o KDR. Tym bardziej, że niektórzy dokładnie
    pamiętają, że żadna zmiana organizacji ruchu zniknięciu zarówno
    ograniczenia jak i fotoradaru _nie_towarzyszyła.

    Shrek

  • 55. Data: 2013-10-02 06:27:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:45, Artur Maśląg wrote:

    > Nie, przypadkiem się trafił jako 'argument'. Znajdź drugi...

    Pileckiego - było przejście były wypadki. Postawiono fotoradar - nie
    pomogło. Zrobiono swiatła, i fotoradar został (choć już niczemu
    konkretnemu w tym miejscu nie służy). A potem wychodzi, że fotoradar
    poprawił bezpieczeństwo - nie fotoradar - światła.

    Jeśli jakiś fotopstryczek miałby tam sens, to rejestrujący wjazd na
    czerwonym.

    Shrek.

  • 56. Data: 2013-10-02 06:45:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-01 21:59, Artur Maśląg wrote:

    > A masz może odpowiedź zarządu dróg, czy jakoś tak, bo to jest nawet
    > ciekawe :P

    To samo co na Wisłostradzie - zmiana organizacji ruchu (polegająca
    jedynie na zmianie ograniczenia)?.

    Shrek.

  • 57. Data: 2013-10-02 07:43:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 06:23, Shrek pisze:

    > Raport dotyczy Polski nie Kobylicy - koniec.

    To może poczytaj dokładniej czego tyczą zarzuty - koniec.

    > Ty lepiej wymyśl jakieś lepsze uzasadnienie, dlaczego 30 pojawiła się na
    > chwilę przed fotoradarem, a znikła chwilę po.

    Już tłumaczyłem - FR był tam projektowany wcześniej i pojawił się
    zgodnie z projektem, uzgodnieniami itd. Ograniczenie pojawiło
    się w związku z objazdem tunelu i jak powinieneś pamiętać to
    zjazd był w Karową.

    > Bo twoje tłumaczenie o organizacji ruchu jest o KDR.

    Ponieważ do teorii nie pasuje?

    > Tym bardziej, że niektórzy dokładnie
    > pamiętają, że żadna zmiana organizacji ruchu zniknięciu zarówno
    > ograniczenia jak i fotoradaru _nie_towarzyszyła.

    Masz bardzo wybiórczą pamięć i tendencyjnie podajesz fakty.
    Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
    po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.

  • 58. Data: 2013-10-02 07:44:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 21:44:54 +0200, Czesław Wiśniak

    > Na kazda podjeta decyzje w tym miescie ma wplyw HGW,

    ROTFL Ja myślę, że to wszystko wina tusku!

    --
    Pozdor Myjk

  • 59. Data: 2013-10-02 07:55:51
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 06:45, Shrek pisze:

    > To samo co na Wisłostradzie - zmiana organizacji ruchu (polegająca
    > jedynie na zmianie ograniczenia)?.

    Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została zmieniona
    (choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie i w końcu po wielu
    latach doczekaliśmy się podniesienia prędkości w terenie *zabudowanym*.
    Trzymaj się może faktów...

  • 60. Data: 2013-10-02 08:01:00
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 06:27, Shrek pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^
    (...)

    > Pileckiego - było przejście były wypadki.

    Pudło - nawet nie wiesz na co odpowiadasz, podkreśliłem :>

    > Postawiono fotoradar - nie pomogło.

    Pomogło, choć nie było to rozwiązanie idealne. Parę lat praktyki
    z widokiem z okien na to skrzyżowanie :>

    > Zrobiono swiatła, i fotoradar został (choć już niczemu
    > konkretnemu w tym miejscu nie służy). A potem wychodzi, że fotoradar
    > poprawił bezpieczeństwo - nie fotoradar - światła.

    Przebudowano skrzyżowanie i FR nadal pilnuje, by ludzie za bardzo
    się tam nie rozpędzali.

    > Jeśli jakiś fotopstryczek miałby tam sens, to rejestrujący wjazd na
    > czerwonym.

    Jak najbardziej za, choć nie tylko - obecny skutecznie leczy przejazdy
    przez skrzyżowanie ze zbyt dużą prędkością.