  • 121. Data: 2013-10-03 11:34:44
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:10:07 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Hmm, wydawało mi się, że znasz Warszawę :> Znaczy skrzyżowania z
    > Wisłostradą należy wyeliminować z tej dyskusji? Fakt, w tunelu ich nie
    > ma :>

    ul. Wilanowska co prawda krzyżuje się z Wisłostradą ale po zamknięciu
    skrętu w lewo od strony południowej ograniczenia się tam nie zmieniły
    http://osm.org/go/0Oy6aHg_k-?m=&way=24470514
    pomijając, zę to było kilka lat temu.

    Al. Wilanowska z Wisłostradą się nie krzyżuje, podobnie jak ul. Wilanowska
    w Wesołej

    masz jeszcze jakieś przykłady tych masowych zmian organizacji ruchu?

    > Dostałeś odpowiedź to się okazało, że nie znasz W-wy i jeszcze próbujesz
    > mi kłamstwa sugerować. W związku z powyższym sugeruję jednak zwrócić się
    > z pytaniem do ZDM - będziesz mógł sobie z nimi piłeczkę odbijać.

    To Ty nie potrafisz uzasadnić swoich wypowiedzi nie ZDM.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 122. Data: 2013-10-03 11:47:34
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 11:34, masti pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ul. Wilanowska co prawda krzyżuje się z Wisłostradą ale po zamknięciu
    > skrętu w lewo od strony południowej ograniczenia się tam nie zmieniły
    > http://osm.org/go/0Oy6aHg_k-?m=&way=24470514

    Pamięć jak widzę zawodna - zwróć się jednak do ZDM. Właśnie przebudowa
    tego skrzyżowania pozwoliła podnieść na tym odcinku prędkość z 50km/h do
    70km/h, a było to 2 lata temu.

    Brnij sobie dalej...

  • 123. Data: 2013-10-03 11:52:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:47:34 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

> [...]
    >
    > Pamięć jak widzę zawodna - zwróć się jednak do ZDM. Właśnie przebudowa
    > tego skrzyżowania pozwoliła podnieść na tym odcinku prędkość z 50km/h do

    WOW. udało Ci się znaleźć jeden przykład. Pomijając już to, że można to
    był zrobić bez przebudowy. Ale niech będzie. Pozowlisz, że przypomnę Ci
    co napisałeś: "Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została
    zmieniona choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie"

    rozumiem, że potrafisz te wiele miejsc wskazać.

  • 124. Data: 2013-10-03 12:17:08
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 11:52, masti pisze:

    > WOW. udało Ci się znaleźć jeden przykład.

    Raczej Tobie się średnio udało podważanie tego przykładu (jak
    zresztą każdego innego). Tego nawet szukać nie trzeba było, a
    Ty pytasz "a gdzie jeszcze".

    > Pomijając już to, że można to był zrobić bez przebudowy.

    No pewnie, wszystko można było zrobić bez tego i ZDM
    do spółki z Galasem nie mam pojęcia o swojej robocie.
    Dalszą korespondencję prowadź sobie z nimi, a nie ze mą.

  • 125. Data: 2013-10-03 13:03:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 12:17:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Raczej Tobie się średnio udało podważanie tego przykładu (jak zresztą
    > każdego innego). Tego nawet szukać nie trzeba było, a Ty pytasz "a gdzie
    > jeszcze".

    jakiego innego? nie podałeś żadnego innego a i to zajęło Ci dłuższy czas

    > No pewnie, wszystko można było zrobić bez tego i ZDM do spółki z Galasem
    > nie mam pojęcia o swojej robocie. Dalszą korespondencję prowadź sobie z
    > nimi, a nie ze mą.

    a Ty dalej swoje. To nie Galas twierdzi, żę były wielki przebudowy, które
    pozwoliły podnieść prędkość tylko Ty.

  • 126. Data: 2013-10-03 14:07:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 13:03, masti pisze:

    > jakiego innego? nie podałeś żadnego innego a i to zajęło Ci dłuższy czas

    Nie muszę podawać już żadnego innego - zwróć się z tym do ZDM.
    Dostaniesz listę. Zresztą spróbuj sam poszukać - w 2010 był chyba
    przetarg. Nawet zniknięcia pasów nie zauważyłeś, a co dopiero mówić
    o reszcie:>

    > a Ty dalej swoje. To nie Galas twierdzi, żę były wielki przebudowy, które
    > pozwoliły podnieść prędkość tylko Ty.

    Wiesz, jak na razie to próbujesz stosować tylko słabe chwyty
    erystyczne i tyle z tego pozostaje. Nigdzie nie twierdziłem, że
    były jakieś wielkie przebudowy, co próbujesz sugerować. Robisz to
    tylko po to, by podyskutować z tym co sam wymyśliłeś.

    Poniżej cytat (z tego co ja napisałem i czego się czepiałeś):
    "Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została
    zmieniona choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie"
    Ma to tyle wspólnego z tym co piszesz że ja niby napisałem,
    co krzesło z krzesłem elektrycznym. Zmiana organizacji to
    nie tylko przebudowy sensu stricte - to często zmiany np.
    w sygnalizacji (w całym rejonie, a nie tylko na głównym
    trakcie - w tym przeprogramowanie) itd.

  • 127. Data: 2013-10-03 14:29:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 14:07:53 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Nie muszę podawać już żadnego innego -

    nic nie musisz. A jak mogę mieć na ten temat własne zdanie. EOT.

  • 128. Data: 2013-10-03 15:12:35
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-03 14:29, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 14:07:53 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    (...)

    > nic nie musisz.A jak mogę mieć na ten temat własne zdanie.

    Zdane możesz mieć sobie dowolne, szczególnie wycinając co niewygodne.
    No, ale na to to ja nic nie poradzę:>

    > EOT.

    Pewnie chwilowy - podejrzewam, że za jakiś czas znowu napiszesz,
    że nie było żadnych zmian w organizacji i to co się dzieje to
    wymysły i kłamstwa.

  • 129. Data: 2013-10-03 17:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-03 08:23, Artur Maśląg wrote:

    > "i to przy tylu
    > ujawnionych różnych nieprawidłowościach w tej materii. "
    >
    > Przeczytaj może jednak ten materiał, bo zabawa słówkami
    > wyrwanymi z kontekstu do niczego nie prowadzi.

    To już się naprawdę cienkie robi. EOT.

    Czekam na raport.

    Shrek.

  • 130. Data: 2013-10-03 18:17:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-03 17:30, Shrek pisze:

    > To już się naprawdę cienkie robi. EOT.

    To właśnie napisałem. Nie oczekiwałem potwierdzenia.

    > Czekam na raport.

    Tylko go przeczytaj, nim zaczniesz się powoływać na
    wyrwane z kontekstu fragmenty:>