-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kwestionowane fotoradary
Date: Thu, 03 Oct 2013 14:07:53 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 98
Message-ID: <l2jmne$5l8$1@node2.news.atman.pl>
References: <l2f02a$qfu$1@dont-email.me>
<d...@g...com>
<l2f2d9$bev$1@node1.news.atman.pl>
<524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<1380656300.3994.35.camel@misiak>
<524b29a0$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
<l2g8d7$gur$1@node1.news.atman.pl> <l2gchs$ruu$1@node2.news.atman.pl>
<l2ha76$jjl$1@usenet.news.interia.pl> <l2he5t$tta$3@node2.news.atman.pl>
<524c41d0$0$2185$65785112@news.neostrada.pl> <l2i3vb$hep$7@dont-email.me>
<l2j39u$goo$1@node2.news.atman.pl> <l2jb1e$dhj$8@dont-email.me>
<l2jca4$pje$1@node1.news.atman.pl> <l2jdnk$dhj$12@dont-email.me>
<l2jegb$s1a$1@node1.news.atman.pl> <l2jeos$dhj$14@dont-email.me>
<l2jg7p$u3l$1@node1.news.atman.pl> <l2jiu5$dhj$15@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1380802094 5800 159.253.247.138 (3 Oct 2013 12:08:14
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Oct 2013 12:08:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <l2jiu5$dhj$15@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506353
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-03 13:03, masti pisze:
> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 12:17:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
> napisał:
>
>> W dniu 2013-10-03 11:52, masti pisze:
>>> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:47:34 +0200 osobnik zwany Artur
>>> Maśląg napisał:
>>>
>>>> W dniu 2013-10-03 11:34, masti pisze:
>>>>> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:10:07 +0200 osobnik zwany Artur
>>>>> Maśląg napisał:
>>>>>
>>>>>> W dniu 2013-10-03 10:48, masti pisze:
>>>>>>> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:36:25 +0200 osobnik zwany Artur
>>>>>>> Maśląg napisał:
>>>>>>>
>>>>>>>> W dniu 2013-10-02 23:42, masti pisze:
>>>>>>>>> Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200 osobnik zwany Artur
>>>>>>>>> Maśląg napisał:
>>>>>>>> (...)
>>>>>>>>>> To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem
>>>>>>>>>> oraz rzeczywistością. Nie wspomnę już o tym, że Wisłostrada to
>>>>>>>>>> nie
>>>> ^^^^^^^^^^^
>>>>>>>>>> jedynie ten kawałek przy Karowej.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> a gdzie jeszcze w ostatnim czasie na Wisłostradzie zmieniono
>>>> ^^^^^^^^^^^^^
>>>>>>>>> organizację ruchu?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Zwróć się z pytaniem do ZDM (i Galasa) co i gdzie zrobiono, by
>>>>>>>> podnieść prędkość na Wisłostradzie z 50km/h do 70km/h pod koniec
>>>>>>>> 2011
>>>> ^^^^^^^^^^^^^
>>>>>>>> roku. Dostaniesz całą listę. Choćby niedaleko - Wilanowska.
>>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>>>>>
>>>>>>> wilanowska nie jest częścia Wisłostrady.
>>>>>>
>>>>>> Hmm, wydawało mi się, że znasz Warszawę :> Znaczy skrzyżowania z
>>>>>> Wisłostradą należy wyeliminować z tej dyskusji? Fakt, w tunelu ich
>>>>>> nie ma :>
>>>>>
>>>>> ul. Wilanowska co prawda krzyżuje się z Wisłostradą ale po zamknięciu
>>>>> skrętu w lewo od strony południowej ograniczenia się tam nie zmieniły
>>>>> http://osm.org/go/0Oy6aHg_k-?m=&way=24470514
>>>>
>>>> Pamięć jak widzę zawodna - zwróć się jednak do ZDM. Właśnie przebudowa
>>>> tego skrzyżowania pozwoliła podnieść na tym odcinku prędkość z 50km/h
>>>> do 70km/h, a było to 2 lata temu.
>>>>
>>>> Brnij sobie dalej...
>>>
>>> WOW. udało Ci się znaleźć jeden przykład.
>>
>> Raczej Tobie się średnio udało podważanie tego przykładu (jak zresztą
>> każdego innego). Tego nawet szukać nie trzeba było, a Ty pytasz "a gdzie
>> jeszcze".
>
> jakiego innego? nie podałeś żadnego innego a i to zajęło Ci dłuższy czas
Nie muszę podawać już żadnego innego - zwróć się z tym do ZDM.
Dostaniesz listę. Zresztą spróbuj sam poszukać - w 2010 był chyba
przetarg. Nawet zniknięcia pasów nie zauważyłeś, a co dopiero mówić
o reszcie:>
>>> Pomijając już to, że można to był zrobić bez przebudowy.
>>
>> No pewnie, wszystko można było zrobić bez tego i ZDM do spółki z Galasem
>> nie mam pojęcia o swojej robocie. Dalszą korespondencję prowadź sobie z
>> nimi, a nie ze mą.
>
> a Ty dalej swoje. To nie Galas twierdzi, żę były wielki przebudowy, które
> pozwoliły podnieść prędkość tylko Ty.
Wiesz, jak na razie to próbujesz stosować tylko słabe chwyty
erystyczne i tyle z tego pozostaje. Nigdzie nie twierdziłem, że
były jakieś wielkie przebudowy, co próbujesz sugerować. Robisz to
tylko po to, by podyskutować z tym co sam wymyśliłeś.
Poniżej cytat (z tego co ja napisałem i czego się czepiałeś):
"Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została
zmieniona choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie"
Ma to tyle wspólnego z tym co piszesz że ja niby napisałem,
co krzesło z krzesłem elektrycznym. Zmiana organizacji to
nie tylko przebudowy sensu stricte - to często zmiany np.
w sygnalizacji (w całym rejonie, a nie tylko na głównym
trakcie - w tym przeprogramowanie) itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.10.13 14:29 masti
- 03.10.13 15:12 Artur Maśląg
- 03.10.13 17:30 Shrek
- 03.10.13 18:17 Artur Maśląg
- 03.10.13 20:07 Cavallino
- 03.10.13 21:33 Artur Maśląg
- 04.10.13 17:46 PlaMa
- 06.10.13 11:31 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=