eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKwestionowane fotoradaryRe: Kwestionowane fotoradary
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kwestionowane fotoradary
    Date: Thu, 03 Oct 2013 14:07:53 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 98
    Message-ID: <l2jmne$5l8$1@node2.news.atman.pl>
    References: <l2f02a$qfu$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <l2f2d9$bev$1@node1.news.atman.pl>
    <524b0f59$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <1380656300.3994.35.camel@misiak>
    <524b29a0$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2g8d7$gur$1@node1.news.atman.pl> <l2gchs$ruu$1@node2.news.atman.pl>
    <l2ha76$jjl$1@usenet.news.interia.pl> <l2he5t$tta$3@node2.news.atman.pl>
    <524c41d0$0$2185$65785112@news.neostrada.pl> <l2i3vb$hep$7@dont-email.me>
    <l2j39u$goo$1@node2.news.atman.pl> <l2jb1e$dhj$8@dont-email.me>
    <l2jca4$pje$1@node1.news.atman.pl> <l2jdnk$dhj$12@dont-email.me>
    <l2jegb$s1a$1@node1.news.atman.pl> <l2jeos$dhj$14@dont-email.me>
    <l2jg7p$u3l$1@node1.news.atman.pl> <l2jiu5$dhj$15@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1380802094 5800 159.253.247.138 (3 Oct 2013 12:08:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Oct 2013 12:08:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <l2jiu5$dhj$15@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506353
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-03 13:03, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 12:17:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    >
    >> W dniu 2013-10-03 11:52, masti pisze:
    >>> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:47:34 +0200 osobnik zwany Artur
    >>> Maśląg napisał:
    >>>
    >>>> W dniu 2013-10-03 11:34, masti pisze:
    >>>>> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 11:10:07 +0200 osobnik zwany Artur
    >>>>> Maśląg napisał:
    >>>>>
    >>>>>> W dniu 2013-10-03 10:48, masti pisze:
    >>>>>>> Dnia pięknego Thu, 03 Oct 2013 08:36:25 +0200 osobnik zwany Artur
    >>>>>>> Maśląg napisał:
    >>>>>>>
    >>>>>>>> W dniu 2013-10-02 23:42, masti pisze:
    >>>>>>>>> Dnia pięknego Wed, 02 Oct 2013 17:54:52 +0200 osobnik zwany Artur
    >>>>>>>>> Maśląg napisał:
    >>>>>>>> (...)
    >>>>>>>>>> To są Twoje słowa i mają niewiele wspólnego z tym co napisałem
    >>>>>>>>>> oraz rzeczywistością. Nie wspomnę już o tym, że Wisłostrada to
    >>>>>>>>>> nie
    >>>> ^^^^^^^^^^^
    >>>>>>>>>> jedynie ten kawałek przy Karowej.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> a gdzie jeszcze w ostatnim czasie na Wisłostradzie zmieniono
    >>>> ^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>>>>> organizację ruchu?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Zwróć się z pytaniem do ZDM (i Galasa) co i gdzie zrobiono, by
    >>>>>>>> podnieść prędkość na Wisłostradzie z 50km/h do 70km/h pod koniec
    >>>>>>>> 2011
    >>>> ^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>>>> roku. Dostaniesz całą listę. Choćby niedaleko - Wilanowska.
    >>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>>>>>
    >>>>>>> wilanowska nie jest częścia Wisłostrady.
    >>>>>>
    >>>>>> Hmm, wydawało mi się, że znasz Warszawę :> Znaczy skrzyżowania z
    >>>>>> Wisłostradą należy wyeliminować z tej dyskusji? Fakt, w tunelu ich
    >>>>>> nie ma :>
    >>>>>
    >>>>> ul. Wilanowska co prawda krzyżuje się z Wisłostradą ale po zamknięciu
    >>>>> skrętu w lewo od strony południowej ograniczenia się tam nie zmieniły
    >>>>> http://osm.org/go/0Oy6aHg_k-?m=&way=24470514
    >>>>
    >>>> Pamięć jak widzę zawodna - zwróć się jednak do ZDM. Właśnie przebudowa
    >>>> tego skrzyżowania pozwoliła podnieść na tym odcinku prędkość z 50km/h
    >>>> do 70km/h, a było to 2 lata temu.
    >>>>
    >>>> Brnij sobie dalej...
    >>>
    >>> WOW. udało Ci się znaleźć jeden przykład.
    >>
    >> Raczej Tobie się średnio udało podważanie tego przykładu (jak zresztą
    >> każdego innego). Tego nawet szukać nie trzeba było, a Ty pytasz "a gdzie
    >> jeszcze".
    >
    > jakiego innego? nie podałeś żadnego innego a i to zajęło Ci dłuższy czas

    Nie muszę podawać już żadnego innego - zwróć się z tym do ZDM.
    Dostaniesz listę. Zresztą spróbuj sam poszukać - w 2010 był chyba
    przetarg. Nawet zniknięcia pasów nie zauważyłeś, a co dopiero mówić
    o reszcie:>

    >>> Pomijając już to, że można to był zrobić bez przebudowy.
    >>
    >> No pewnie, wszystko można było zrobić bez tego i ZDM do spółki z Galasem
    >> nie mam pojęcia o swojej robocie. Dalszą korespondencję prowadź sobie z
    >> nimi, a nie ze mą.
    >
    > a Ty dalej swoje. To nie Galas twierdzi, żę były wielki przebudowy, które
    > pozwoliły podnieść prędkość tylko Ty.

    Wiesz, jak na razie to próbujesz stosować tylko słabe chwyty
    erystyczne i tyle z tego pozostaje. Nigdzie nie twierdziłem, że
    były jakieś wielkie przebudowy, co próbujesz sugerować. Robisz to
    tylko po to, by podyskutować z tym co sam wymyśliłeś.

    Poniżej cytat (z tego co ja napisałem i czego się czepiałeś):
    "Co jest nieprawdą. W wielu miejscach organizacja została
    zmieniona choćby niewiele), pojawiło się inne oznakowanie"
    Ma to tyle wspólnego z tym co piszesz że ja niby napisałem,
    co krzesło z krzesłem elektrycznym. Zmiana organizacji to
    nie tylko przebudowy sensu stricte - to często zmiany np.
    w sygnalizacji (w całym rejonie, a nie tylko na głównym
    trakcie - w tym przeprogramowanie) itd.










Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: