eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaKwestia skrętu kół. › Re: Kwestia skrętu kół.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Kwestia skrętu kół.
    Date: Mon, 15 Jun 2009 00:47:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <h13up0$m85$1@inews.gazeta.pl>
    References: <2...@i...community><h11dda$pm2$...@i...gaz
    eta.pl> <2...@i...community>
    NNTP-Posting-Host: aerw222.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1245019745 22789 79.191.204.222 (14 Jun 2009 22:49:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Jun 2009 22:49:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:24499
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090614095206.6087dd99.sqeeb@internet.communit
    y...


    Ja myślałem, że to ma być jakiś wózek technologiczny. jeśli to ma być
    przyczepka do roweru, to mój pomysł z czwartym kółkiem jest do bani. To
    będzie dobrze działało na płaskim, ale nie na drodze polnej.

    W wypadku wózka rowerowego to ja bym proponował następujące rozwiązanie.
    Zakładając załóżmy 20 kg nacisku na rower (dla pewności, by Ci koła nie
    podnosiło) trochę za połową przyczepy (to trochę trzeba policzyć)
    umieszczasz oś z dwoma dużymi 28" kołami. Oś w kształcie "U" o takich
    wymiarach, by do środka weszły obydwa kajaki. Pewnie bokiem, ale jak
    najniżej, by było stabilniejsze. Od tej osi do roweru sztywna kratownica z
    rurek aluminiowych. Dodatkowe koło małe, wleczone pod końcem dyszla (też
    będzie miało ten nacisk 20 kg), ale na tyle wyżej, by podczas jazdy rowerem
    nie miało kontaktu z podłożem. Za to będzie pomocne przy ręcznym
    manewrowaniu.

    Odradzam ten silnik elektryczny do wspomagania. Skomplikuje i podroży to
    konstrukcję. Zwiększy ciężar wózka, a sprawność układu będzie moim zdaniem
    taka sobie.

    Szkic mojej idei przesyłam na priv.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: