  • 11. Data: 2009-07-28 17:47:15
    Temat: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Ditron" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ce8a6701-3302-4943-9ac4-171e295f7778@h21g2000yq
    a.googlegroups.com...
    On 28 Lip, 17:41, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "BartekGSXF"
    tak sie podniecil, ze zapomnial wkleic linka, wyreczem go:
    http://krajabsurdu.pl/jak-zlikwidowac-nielegalne-wys
    cigi-zwezyc-droge/
    ***
    To ja jeszcze wkleje linka do materiału wideo(5 minuta):
    http://ww6.tvp.pl/6981,20090727921750.strona

    pozdrawiam
    --
    Mariusz (Mario123)
    FZ6 Fazer S2 '07

  • 12. Data: 2009-07-28 17:49:30
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 28 Lip, 18:32, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    >Nie chodzi o "przekraczanie predkosci" tylko zeby ukrocic wariactwa,
    >samowolke i wynikajace zagrożenie.
    Gdzie? W miejscu gdzie sa zrobione poszerzenia o 4 metry? Jak dla mnie fajne
    miejsce, tylko zamiast niszczyc trzeba moze tam impreze zorganizowac?

    >Wiesz- bardzo dluga prosta, szeroka na tyle ze mozna dzidowac "bez
    >obawy" tam i spowrotem
    Jesli bez obawy, to w czym jest problem?

    >Po prostu idealne miejsce zeby sprawdzic ile fabryka dala, pomykac na
    >kole i popisywac sie przed zebraną publiczką.
    >Do tego puszki "tiuning, bmw itp" wjezdzajace/wyjezdzajace z
    >"parkingu" w luki pomiedzy rozpedzonymi motocyklami.
    No a wystarczy to jakos zagospodarowac.

    >"Sfrezowanie pobocza" - czy ja wiem, chyba nie wiele zmieni - moze na
    >gorsze..
    Pewnie szalejacy tam ludzie przeniosa sie w inne miejsce, mniej bezpieczne.

    >nie widzialem reportazu ale widzialem motocyklistow "szalejacych w
    >tamtym miejscu" :)
    To masz wyobrazenie czy jest to miejsce w miare bezpieczne i czy zniszczenie
    go zwiekszy bezpieczenstwo innych uzytkownikow i samych "szalejacych" tam
    motocyklistach.

    >IMO Jakby zerwali asphalt to pewnie skutecznie rozwiazaliby (a raczej
    >zepchneli) problem
    >i miejsce przestaloby sie nadawac do dzidowania na 2-kółkach
    Wymowa tego reportazu byla taka, ze jakby motocyklisci nie szaleli to by nie
    bylo problemu.
    A jak sam piszesz jezdza tam tez czterolapy.
    Zamiast wybudowac jakis tor to nie ale zeby pozbyc sie siejacych smierc
    motocyklistow to sie zaraz znajduja srodki. Przeciez problem nie zniknie
    tylko sie "przesunie" w inne miejsce.
    A wtedy co znowu zniweluja asfalt?

    >Jesli dla Ciebie 2oo to tylko jazda po pasie startowym, to na pewno ja
    >mam zupelnie inne hobby i nie porozumiemy sie.
    Nigdy nie bylem na pasie, nigdy nie jechalem na jednym kole.

    >Chodzilo o to, ze lepiej zeby takie miejsce bylo zdala od ruchu
    >miejskiego niz podobne popisy mialy odbywac sie na ulicach miasta.
    To niech ktos ruszy dupe i zbuduje cos pozytecznego a nie rozpierdala droge.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 13. Data: 2009-07-28 17:54:45
    Od: marider <m...@g...pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Byl szeroki odcinek drogi, dawny DOL, no i tam _podobno_ motocyklisci
    > przekraczali predkosc.
    > Wiec _burmistrz_ tamtej dziury stwierdzil, ze skoro nie mozna wyegzekwowac
    > przestrzegania predkosci to trzeba zaorac droge. Zrobic tarke.
    > W tle pokazali ciezki sprzet jak tnie nawierzchnie.
    > Decyzje o zniszczeniu drogi podjal sam burmistrz.
    > Gowno, ze puszki tez tam ciely, Pokazali 8 motocykli w grupie jak jechaly i
    > to przez nas drogi nie bedzie. Wytrzymala podobno trzydziesci pare lat, nie
> [...]

    ROTFLMAO, to chyba tylko w Polsce jest mozliwe. Co za debile siedza na
    tych stolkach, szok...

    Wspolczuje.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 14. Data: 2009-07-28 19:01:34
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 28 Lip, 19:49, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > miejsce, tylko zamiast niszczyc trzeba moze tam impreze zorganizowac?
    impreze "zamknieta" mozna zorganizowac raz a na codzien pozostaje
    droga publiczna i `niosący śmierć źli motocykliści`

    > Jesli bez obawy, to w czym jest problem?
    Niektórym się tylko wydaje/walo że "bez obawy" (kilku tam zginęło)

    > No a wystarczy to jakos zagospodarowac.
    jak chcesz zagospodarować drogę ?

    > Pewnie szalejacy tam ludzie przeniosa sie w inne miejsce, mniej bezpieczne.
    Pewnie tak - co bardziej wytrwali (najblizsze jest hmm.. no kawalek
    bedzie..). Co po niektorym amatorom odechce sie pewnie takich atrakcji
    z braku odpowiedniej miejscowki.
    W przypadku tylko zwężenia (co bardziej prawdopodobne) sprawa jest
    jednak śliska.. i smieszna bo pas bedzie sie nadal nadawal do duzej
    predkosci i bywalcy z niego nie zrezygnują

    > To masz wyobrazenie czy jest to miejsce w miare bezpieczne
    rozumiem ze nigdy nie byles na pasie startowym ale nie trudno sobie to
    wyobrazic (szeroka dluga prosta)
    Nie jest bezpiecznie kiedy za duzo dzieje sie tam na raz i nikt nie ma
    nad tym kontroli.

    > czy zniszczenie
    > go zwiekszy bezpieczenstwo innych uzytkownikow i samych "szalejacych" tam
    > motocyklistach.
    "zniszczenie" mimo wszystko pewnie tak - w danym miejscu na pewno ale
    wątpie żeby ją mieli niszczyć

    > Wymowa tego reportazu byla taka, ze jakby motocyklisci nie szaleli to by nie
    > bylo problemu.
    bo by pewnie nie bylo

    > A jak sam piszesz jezdza tam tez czterolapy.
    genezą były motocykle, czterolapy sa goscinnie i na dokladke - dopóki
    za bardzo nie wadzą

    > Zamiast wybudowac jakis tor to nie
    za tor ktos musi zaplacic, za droge placa uzytkownicy drog
    i mozna sobie pojezdzic za darmo

    > ale zeby pozbyc sie siejacych smierc
    > motocyklistow to sie zaraz znajduja srodki. Przeciez problem nie zniknie
    > tylko sie "przesunie" w inne miejsce.
    > A wtedy co znowu zniweluja asfalt?
    musze przyznac ze bylaby to jakas metoda

    > To niech ktos ruszy dupe i zbuduje cos pozytecznego
    kto ma miec z tego pozytek, dresiarze palący gume w swoich betach
    prowadzonych z rajchu
    czy r1 czysta na gumie? Dla kogo chcesz budowac pasy startowe? -
    przeciez sam po nich nie jezdzisz...

    > a nie rozpierdala droge.
    chcą ją zwęzić - jako droga nadal sie nada

    Problem jest i nikt nie wie jak go rozwiązać, jak wpadniesz na jakiś
    pomysł - napisz do burmistrza list.
    Tylko jeśli chcesz żeby go przeczytał do końca to zacznij innymi słowy
    niż te słowy:
    " Nosz kurwaaa A burmistrzowi Koronowa jebne w ryj."
    . hej ;;)

  • 15. Data: 2009-07-28 19:59:22
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >impreze "zamknieta" mozna zorganizowac raz a na codzien pozostaje
    >droga publiczna i `niosący śmierć źli motocykliści`
    Myslisz, ze zorganizowanie raz w miesiacu czegos na wzor street racingu jak
    w Lodzi to jest jakis problem? Pewnie mniejszy niz zaoranie drogi i
    wygonienie motocyklistow gdzie indziej gdzie beda sie mogli zabijac.
    Najlepiej pewnie po za miejsce urzedowanie tego przyglupa burmistrza.

    >Niektórym się tylko wydaje/walo że "bez obawy" (kilku tam zginęło)
    W trakcie latania na gumie? No popatrz a jakby zrobic tam raz w miesiacu
    gonitwe pod okiem policji i pogotowia moze by zyli.
    Zreszta to takie niebezpieczne hobby i glebnac mozna na parkingu.

    >jak chcesz zagospodarować drogę ?
    A wiesz, ze u nas zamkneli ulice na jakis czas?
    Jesli to jest jedyna droga w tym miejscu to jest problem.

    >Pewnie tak - co bardziej wytrwali (najblizsze jest hmm.. no kawalek
    >bedzie..). Co po niektorym amatorom odechce sie pewnie takich atrakcji
    >z braku odpowiedniej miejscowki.
    Albo beda zapierdalac w miescie, gdzie jest blizej. Albo dalej beda latac w
    tym miejscu. Bedzie na wezszej drodze bezpieczniej??

    >W przypadku tylko zwężenia (co bardziej prawdopodobne) sprawa jest
    >jednak śliska.. i smieszna bo pas bedzie sie nadal nadawal do duzej
    >predkosci i bywalcy z niego nie zrezygnują
    To po kij go zaorali? Bo idiota burmistrz potrzebuje poklasku przed
    nastepnymi wyborami?

    >rozumiem ze nigdy nie byles na pasie startowym ale nie trudno sobie to
    >wyobrazic (szeroka dluga prosta)
    Ty najpierw wmawiasz mi, ze jestem dresem, teraz, ze nie widzialem DOLa.
    Zluzuj troche. Wysil wyobraznie, jak bedzie weziej bedzie lepiej?
    >Nie jest bezpiecznie kiedy za duzo dzieje sie tam na raz i nikt nie ma
    >nad tym kontroli.
    Czyli problemem byl brak kontroli? No popatrz, czyli jednak mozna bylo to
    zrobic inaczej niz rozpieprzac droge?

    >genezą były motocykle, czterolapy sa goscinnie i na dokladke - dopóki
    >za bardzo nie wadzą
    No i jeden policjant powiedzial, ze co prawda kilku motocyklistow zginelo,
    ale najczesciej nie oni byli sprawcami wypadkow. :)

    >za tor ktos musi zaplacic, za droge placa uzytkownicy drog
    >i mozna sobie pojezdzic za darmo
    No wlasnie, to co sie dziwic, ze jak nie ma gdzie to ludzie jezdza gdzie sie
    da.

    >musze przyznac ze bylaby to jakas metoda
    To wystosuj obywatelska petycje i niech zrobia tarke wszedzie, bedzie super
    bezpiecznie.

    >kto ma miec z tego pozytek, dresiarze palący gume w swoich betach
    >prowadzonych z rajchu
    >czy r1 czysta na gumie? Dla kogo chcesz budowac pasy startowe? -
    >przeciez sam po nich nie jezdzisz...
    Z toru? Kto bedzie mial pozytek z toru?
    Pomysl troche.

    >chcą ją zwęzić - jako droga nadal sie nada
    To po cholere ja zwezac??!!

> [...]
    >niż te słowy:
    >" Nosz kurwaaa A burmistrzowi Koronowa jebne w ryj."
    Rozwiazaniem problemu bedzie zebranie kilku gmin, kij wie czego, wziecie
    kredytu z unii i zrobienie toru. Nie musi byc jak dla MotoGP, wystarczy cos
    mniejszego i tanszego niz tor poznan. Mysle, ze chetnych by nie braklo.
    Ale pewnie lepiej jest orac drogi.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 16. Data: 2009-07-28 20:02:54
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > To niech ktos ruszy dupe i zbuduje cos pozytecznego a nie rozpierdala
    > droge.

    Nosz qrczak....
    Co za podejście... niech mi ktoś zrobi...
    Jak potrzebujesz takiego miejsca to skrzyknij kumpli i se zbuduj !
    Nie widzę powodu dla którego społeczeństwo miałoby finansować budowę placu
    zabaw dla debili pałująch bez opamiętania....

  • 17. Data: 2009-07-28 20:11:17
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie widzę powodu dla którego społeczeństwo miałoby finansować budowę placu
    > zabaw dla debili pałująch bez opamiętania....
    Ty wez sobie kup cos co jezdzi, hamuje i skreca i pojedz na tor. Moze sie
    nauczysz chlopie jezdzic.
    BTW
    Ciekawe, ze na calym swiecie sa tory na ktorych mozna pojezdzic tylko u nas
    nie.
    Ale jak mamy takich mustafow, ktorzy widzac szybciej jadace moto mysla
    "dawca", to mamy jak mamy.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 18. Data: 2009-07-28 21:15:16
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 28 Lip, 21:59, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Myslisz, ze zorganizowanie raz w miesiacu to jest jakis problem?
    tylko ze organizowanie tam imprez nie rozwiazuje problemu - powtarzam
    się?

    > (kilku tam zginęło)
    >  W trakcie latania na gumie?
    tak

    > No popatrz a jakby zrobic tam raz w miesiacu
    > gonitwe pod okiem policji i pogotowia moze by zyli.
    watpliwa teoria :))

    > Zreszta to takie niebezpieczne hobby i glebnac mozna na parkingu.
    ?? prosze Cie - glebnac a zginac - nie widzisz roznicy ?
    poza tym problem jakiś tam był w samym Koronowie a nie tylko na pasie

    > A wiesz, ze u nas zamkneli ulice na jakis czas?
    > Jesli to jest jedyna droga w tym miejscu to jest problem.
    no, wlasnie jest jedyna

    > Albo dalej beda latac w
    > tym miejscu. Bedzie na wezszej drodze bezpieczniej??
    bedzie rownie niebezpiecznie ale moze bedzie mniej ludzi sie zjezdzac

    > To po kij go zaorali? Bo idiota burmistrz potrzebuje poklasku przed
    mnie sie nie pytaj, nie wiem, może tak właśnie było
    ale jest też prawdopodobne że nie wymyślili lepszego rozwiązania
    bo wybacz o torach to oni nawet nie śnili

    > Ty najpierw wmawiasz mi, ze jestem dresem, teraz, ze nie widzialem DOLa.
    Przeciez sam pisales ze nie byles nigdy na pasie - spojrz na swoja
    wypowiedz wyżej i przeczytaj ją :)
    A czy ja mówiłem, że Ty nosisz dresy ? Chyba źle mnie zrozumiałeś :(

    > Zluzuj troche. Wysil wyobraznie, jak bedzie weziej bedzie lepiej?
    szczerze? Jeśli pozamykają parkingi i zwężą drogę to siłą rzeczy
    ograniczą miejsce na spotkania.
    Z czasem może zrobić się tam odludnie.

    > Czyli problemem byl brak kontroli?
    tak

    > No popatrz, czyli jednak mozna bylo to
    > zrobic inaczej niz rozpieprzac droge?
    czyli jak?

    > No i jeden policjant powiedzial, ze co prawda kilku motocyklistow zginelo,
    > ale najczesciej nie oni byli sprawcami wypadkow. :)
    chyba wyjąłeś to z kontekstu albo dziennikarze zrobili to za Ciebie -
    tam ludzie na gumie wjezdzali w las albo w samochody "wlaczajace sie
    do ruchu"... z pobocza!

    > No wlasnie, to co sie dziwic, ze jak nie ma gdzie to ludzie jezdza gdzie sie
    > da.
    no nie ma sie co dziwic :) ludziom

    > To wystosuj obywatelska petycje i niech zrobia tarke wszedzie, bedzie super
    > bezpiecznie.
    ja mam to w dupie - mi wystarczają normalne drogi i nie potrzebuję
    długich prostych
    a jak chcę na tor to z Koronowa do Poznania nie jest daleko
    zresztą dla mnie mogli se tam jezdzic ale komus to przeszkadzalo
    Przez iles tam lat nie znalezli rozwiazania a teraz absurdalne ale za
    to typowo polskie :[

> [...]
    > mniejszego i tanszego niz tor poznan. Mysle, ze chetnych by nie braklo.
    Zapomniałeś chyba w jakim kraju żyjesz.
    BTW jaki jest koszt zfrezowania pobocza długości 2km a jaki będzie
    koszt wybudowania toru ?
    BTW Zapytaj się ludzi z pasa czy będą płacic za używanie toru czy
    dalej będą palić gumę na starym lotnisku ?
    Nie zapominaj że jazda w zakrętach to nie ta sama atrakcja co długa
    prosta ;)

  • 19. Data: 2009-07-29 02:16:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ditron pisze:

    > "Sfrezowanie pobocza" - czy ja wiem, chyba nie wiele zmieni - moze na
    > gorsze..

    Zwłaszcza że poboczem jeżdżą rowerzyści, a rowery są jeszcze lżejsze i
    mają jeszcze węższe opony. Burmistrzowi należałoby kłonicami rozumu dodać.

    I obciążyć jego prywatne konto kosztami naprawy wszelkich szkód - oraz
    naprawy nawierzchni.

  • 20. Data: 2009-07-29 06:45:21
    Od: fv <f...@c...com>

    Mustafa wrote:

    > Nosz qrczak....
    > Co za podejście... niech mi ktoś zrobi...
    > Jak potrzebujesz takiego miejsca to skrzyknij kumpli i se zbuduj !

    A właśnie że nie. Niech państwo zbuduje.

    > Nie widzę powodu dla którego społeczeństwo miałoby finansować budowę
    > placu zabaw dla debili pałująch bez opamiętania....

    A czemu budują place zabaw dla złodziei i morderców? Po jakiego czorta ZUS wystawia
    sobie marmurowe
    pałace? Jaki jest sens trzymania tylu pracowników w urzędzie skarbowym? Po co nam 500
    posłów i 100
    senatorów?

    Ale skoro już to wszystko jest, to niech będzie też i tor wyścigowy. Jak ludzie chcą
    czuć się
    bezpieczniej (obydwie strony barykady) to tor jest niezłym sposobem na załatwienie
    sprawy.

    Osobiście (nie wiem jak inni), nie miałbym pretensji do policjanta, który zatrzymałby
    mnie za
    przekroczenie prędkości tylko dlatego, że tor jest i to na torze powinienem się
    wyszaleć.

    Podobnie zresztą myślą i inne dyscypliny sportowe. Dobrze, że chociaż boiska gdzieś
    zaczęli budować.
    Mniej wybitych szyb...

    --
    fv