    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Date: Wed, 29 Jul 2009 08:45:21 +0200

    Mustafa wrote:

    > Nosz qrczak....
    > Co za podejście... niech mi ktoś zrobi...
    > Jak potrzebujesz takiego miejsca to skrzyknij kumpli i se zbuduj !

    A właśnie że nie. Niech państwo zbuduje.

    > Nie widzę powodu dla którego społeczeństwo miałoby finansować budowę
    > placu zabaw dla debili pałująch bez opamiętania....

    A czemu budują place zabaw dla złodziei i morderców? Po jakiego czorta ZUS wystawia
    sobie marmurowe
    pałace? Jaki jest sens trzymania tylu pracowników w urzędzie skarbowym? Po co nam 500
    posłów i 100
    senatorów?

    Ale skoro już to wszystko jest, to niech będzie też i tor wyścigowy. Jak ludzie chcą
    czuć się
    bezpieczniej (obydwie strony barykady) to tor jest niezłym sposobem na załatwienie
    sprawy.

    Osobiście (nie wiem jak inni), nie miałbym pretensji do policjanta, który zatrzymałby
    mnie za
    przekroczenie prędkości tylko dlatego, że tor jest i to na torze powinienem się
    wyszaleć.

    Podobnie zresztą myślą i inne dyscypliny sportowe. Dobrze, że chociaż boiska gdzieś
    zaczęli budować.
    Mniej wybitych szyb...

    --
    fv