  • 31. Data: 2009-07-29 10:10:03
    Temat: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    I nie ma lachonów do wyrywania:-)
    > Ja tam wierze w ludzi.
    > Mnie tam zawsze wkurwial brak fajnych zakretow w okolicy.
    > Moze oni tez posmakowaliby wirazy?
    Zdziwiłbyś się,kiedys rozmawialiśmy ze sporą grupą lanserki,opowiadaja
    jak to oni trą ślizgacze,gdy padło hasło że za dwa dni lecimy na tor
    kartingowy do Wyrazowa(Częstochowa)temat się urwał:-)
    Ludziska z Radomia potrafią się zapytać gdzie my u nich śmigamy-mając
    fajny i tani!!tor na miejscu,zresztą na głupiej pętli na Wólce gdzie
    śmiało można śmigać na kolanie jak się ktoś przypałęta-popatrzy i
    ucieka..niestety mały % lubi skręcać:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2009-07-29 10:28:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Monster" <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote in message
> [...]
    > fajny i tani!!tor na miejscu,zresztą na głupiej pętli na Wólce gdzie
    > śmiało można śmigać na kolanie jak się ktoś przypałęta-popatrzy i

    Spotkalem sie z opinia ze tzw jazda na kolanie jest dla slabych. Ilustracja:
    http://www.headgear.org/~cloyce/moto-motivation/
    9 od gory. Oczywiscie, polecam calosc, po piwo nie lece choc wiem ze bylo -
    przypominam sytuacyjnie, a'propos ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 33. Data: 2009-07-29 10:30:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    marider pisze:

    > tylko wtedy bede smigal pewnie 80km/h "czopkiem" wiec i tor bedzie zbedny...

    Na koncu drogi jest tylko Goldwing, Electra albo K1200LT :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 34. Data: 2009-07-29 10:40:26
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kefir pisze:

    > Spotkalem sie z opinia ze tzw jazda na kolanie jest dla slabych.
    > Ilustracja:
    > http://www.headgear.org/~cloyce/moto-motivation/
    > 9 od gory. Oczywiscie, polecam calosc,
    Przenośnia,latam w texach,ale jazda na łokciu,no no...fajne fotki,ale
    kilka jakoś chyba przez przypadek:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 35. Data: 2009-07-29 11:51:31
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Ditron" <d...@w...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    On 28 Lip, 17:41, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "BartekGSXF"
    > tak sie podniecil, ze zapomnial wkleic linka, wyreczem go:
    > http://krajabsurdu.pl/jak-zlikwidowac-nielegalne-wys
    cigi-zwezyc-droge/

    Cytata "Wielu motocyklistów nie kończy szarży na pasie. W mieście też rzadko
    zdejmują nogę z gazu. [...]"
    I druga: "Jak ktoś chce się wyszaleć, niech jedzie na autostradę do Nowych
    Marz."

    takze i mnie podniecily. Panom Michalowi Sitarkowi z Ekspresu Bydgoskiego
    oraz cytowanemu "Dariuszowi" gratulujemy pomyslowosci i nieznosnej lekkosci
    piora ;)

    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2009-07-29 19:14:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jul 2009 09:38:02 +0200, osobnik zwany Kamil Nowak
    'Amil' wystukał:

    ty tesz nie, pjadzio to nie motur :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2009-07-30 10:06:44
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" napisał:

    >Ty wez sobie kup cos co jezdzi, hamuje i skreca i >pojedz na tor. Moze sie
    >nauczysz chlopie jezdzic.
    > BTW

    Napisałeś, żeby kupił sobie coś co jeździ, hamuje i skręca a sam masz/miałeś
    GSXF...........

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 38. Data: 2009-07-30 10:53:34
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Napisałeś, żeby kupił sobie coś co jeździ, hamuje i skręca a sam
    > masz/miałeś GSXF...........
    A napisalem kiedys, ze moj klocek robił ww. czynności?
    Pisałem tylko, ze nadaje sie na pierwsze moto, zupelnie jak GS :P
    Oczywiscie jak komus nie szkoda polamanych owiewek.

    pozdr
    Bartek
    Ave1,8
    EL

  • 39. Data: 2009-07-30 11:06:46
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Rzep" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A napisalem kiedys, ze moj klocek robił ww. czynności?
    > Pisałem tylko, ze nadaje sie na pierwsze moto, zupelnie jak GS :P

    Spotkałem się z recenzjami że gsxf przyjemnie się zakręca????
    Pytam o jazdę na poziomie turystycznym, nie sportowym....

    > Oczywiscie jak komus nie szkoda polamanych owiewek.
    To zrobi "streeta" z halogenówkami z marketu budowlanego.