    From: Ditron <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Date: Tue, 28 Jul 2009 12:01:34 -0700 (PDT)

    On 28 Lip, 19:49, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > miejsce, tylko zamiast niszczyc trzeba moze tam impreze zorganizowac?
    impreze "zamknieta" mozna zorganizowac raz a na codzien pozostaje
    droga publiczna i `niosący śmierć źli motocykliści`

    > Jesli bez obawy, to w czym jest problem?
    Niektórym się tylko wydaje/walo że "bez obawy" (kilku tam zginęło)

    > No a wystarczy to jakos zagospodarowac.
    jak chcesz zagospodarować drogę ?

    > Pewnie szalejacy tam ludzie przeniosa sie w inne miejsce, mniej bezpieczne.
    Pewnie tak - co bardziej wytrwali (najblizsze jest hmm.. no kawalek
    bedzie..). Co po niektorym amatorom odechce sie pewnie takich atrakcji
    z braku odpowiedniej miejscowki.
    W przypadku tylko zwężenia (co bardziej prawdopodobne) sprawa jest
    jednak śliska.. i smieszna bo pas bedzie sie nadal nadawal do duzej
    predkosci i bywalcy z niego nie zrezygnują

    > To masz wyobrazenie czy jest to miejsce w miare bezpieczne
    rozumiem ze nigdy nie byles na pasie startowym ale nie trudno sobie to
    wyobrazic (szeroka dluga prosta)
    Nie jest bezpiecznie kiedy za duzo dzieje sie tam na raz i nikt nie ma
    nad tym kontroli.

    > czy zniszczenie
    > go zwiekszy bezpieczenstwo innych uzytkownikow i samych "szalejacych" tam
    > motocyklistach.
    "zniszczenie" mimo wszystko pewnie tak - w danym miejscu na pewno ale
    wątpie żeby ją mieli niszczyć

    > Wymowa tego reportazu byla taka, ze jakby motocyklisci nie szaleli to by nie
    > bylo problemu.
    bo by pewnie nie bylo

    > A jak sam piszesz jezdza tam tez czterolapy.
    genezą były motocykle, czterolapy sa goscinnie i na dokladke - dopóki
    za bardzo nie wadzą

    > Zamiast wybudowac jakis tor to nie
    za tor ktos musi zaplacic, za droge placa uzytkownicy drog
    i mozna sobie pojezdzic za darmo

    > ale zeby pozbyc sie siejacych smierc
    > motocyklistow to sie zaraz znajduja srodki. Przeciez problem nie zniknie
    > tylko sie "przesunie" w inne miejsce.
    > A wtedy co znowu zniweluja asfalt?
    musze przyznac ze bylaby to jakas metoda

    > To niech ktos ruszy dupe i zbuduje cos pozytecznego
    kto ma miec z tego pozytek, dresiarze palący gume w swoich betach
    prowadzonych z rajchu
    czy r1 czysta na gumie? Dla kogo chcesz budowac pasy startowe? -
    przeciez sam po nich nie jezdzisz...

    > a nie rozpierdala droge.
    chcą ją zwęzić - jako droga nadal sie nada

    Problem jest i nikt nie wie jak go rozwiązać, jak wpadniesz na jakiś
    pomysł - napisz do burmistrza list.
    Tylko jeśli chcesz żeby go przeczytał do końca to zacznij innymi słowy
    niż te słowy:
    " Nosz kurwaaa A burmistrzowi Koronowa jebne w ryj."
    . hej ;;)