    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kurwa, ja perdole co za debile!!!!!
    Date: Tue, 28 Jul 2009 21:59:22 +0200

    Użytkownik "Ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2d4f1611-e78c-4668-a74b-e55797f0e4d6@o6g2000yqj
    .googlegroups.com...
    On 28 Lip, 19:49, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    >impreze "zamknieta" mozna zorganizowac raz a na codzien pozostaje
    >droga publiczna i `niosący śmierć źli motocykliści`
    Myslisz, ze zorganizowanie raz w miesiacu czegos na wzor street racingu jak
    w Lodzi to jest jakis problem? Pewnie mniejszy niz zaoranie drogi i
    wygonienie motocyklistow gdzie indziej gdzie beda sie mogli zabijac.
    Najlepiej pewnie po za miejsce urzedowanie tego przyglupa burmistrza.

    >Niektórym się tylko wydaje/walo że "bez obawy" (kilku tam zginęło)
    W trakcie latania na gumie? No popatrz a jakby zrobic tam raz w miesiacu
    gonitwe pod okiem policji i pogotowia moze by zyli.
    Zreszta to takie niebezpieczne hobby i glebnac mozna na parkingu.

    >jak chcesz zagospodarować drogę ?
    A wiesz, ze u nas zamkneli ulice na jakis czas?
    Jesli to jest jedyna droga w tym miejscu to jest problem.

    >Pewnie tak - co bardziej wytrwali (najblizsze jest hmm.. no kawalek
    >bedzie..). Co po niektorym amatorom odechce sie pewnie takich atrakcji
    >z braku odpowiedniej miejscowki.
    Albo beda zapierdalac w miescie, gdzie jest blizej. Albo dalej beda latac w
    tym miejscu. Bedzie na wezszej drodze bezpieczniej??

    >W przypadku tylko zwężenia (co bardziej prawdopodobne) sprawa jest
    >jednak śliska.. i smieszna bo pas bedzie sie nadal nadawal do duzej
    >predkosci i bywalcy z niego nie zrezygnują
    To po kij go zaorali? Bo idiota burmistrz potrzebuje poklasku przed
    nastepnymi wyborami?

    >rozumiem ze nigdy nie byles na pasie startowym ale nie trudno sobie to
    >wyobrazic (szeroka dluga prosta)
    Ty najpierw wmawiasz mi, ze jestem dresem, teraz, ze nie widzialem DOLa.
    Zluzuj troche. Wysil wyobraznie, jak bedzie weziej bedzie lepiej?
    >Nie jest bezpiecznie kiedy za duzo dzieje sie tam na raz i nikt nie ma
    >nad tym kontroli.
    Czyli problemem byl brak kontroli? No popatrz, czyli jednak mozna bylo to
    zrobic inaczej niz rozpieprzac droge?

    >genezą były motocykle, czterolapy sa goscinnie i na dokladke - dopóki
    >za bardzo nie wadzą
    No i jeden policjant powiedzial, ze co prawda kilku motocyklistow zginelo,
    ale najczesciej nie oni byli sprawcami wypadkow. :)

    >za tor ktos musi zaplacic, za droge placa uzytkownicy drog
    >i mozna sobie pojezdzic za darmo
    No wlasnie, to co sie dziwic, ze jak nie ma gdzie to ludzie jezdza gdzie sie
    da.

    >musze przyznac ze bylaby to jakas metoda
    To wystosuj obywatelska petycje i niech zrobia tarke wszedzie, bedzie super
    bezpiecznie.

    >kto ma miec z tego pozytek, dresiarze palący gume w swoich betach
    >prowadzonych z rajchu
    >czy r1 czysta na gumie? Dla kogo chcesz budowac pasy startowe? -
    >przeciez sam po nich nie jezdzisz...
    Z toru? Kto bedzie mial pozytek z toru?
    Pomysl troche.

    >chcą ją zwęzić - jako droga nadal sie nada
    To po cholere ja zwezac??!!

    >Problem jest i nikt nie wie jak go rozwiązać, jak wpadniesz na jakiś
    >pomysł - napisz do burmistrza list.
    >Tylko jeśli chcesz żeby go przeczytał do końca to zacznij innymi słowy
    >niż te słowy:
    >" Nosz kurwaaa A burmistrzowi Koronowa jebne w ryj."
    Rozwiazaniem problemu bedzie zebranie kilku gmin, kij wie czego, wziecie
    kredytu z unii i zrobienie toru. Nie musi byc jak dla MotoGP, wystarczy cos
    mniejszego i tanszego niz tor poznan. Mysle, ze chetnych by nie braklo.
    Ale pewnie lepiej jest orac drogi.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?