eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
  • Data: 2009-10-01 08:54:18
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bart z Uc pisze:

    > ojeny! ... Zloty... mmmm, to wyższa szkoła wtajemniczenia, powiedz
    > jeszcze, czy typowo dla właścicieli harry-potter'ów, woziłeś się na
    > lawecie parkowanej później pod płotem,

    Oczywiscie !

    > czy doturliwałeś się tam na kołach? (bo jechać tym zapewnie trudno, jeśli rozumiesz
    pojęcie
    > "jechać"...) ?

    nigdy sie nie doturlalem na kolach, zawsze na lawecie.

    > (sorrki Jimmie, ale mnie nasz japoński kolega Ku-Czu
    > znarowił ;-)) ...

    Sie mi tu Jimmym nie zaslaniaj

    > więc wyobraź sobie, że nie byłem w życiu na żadnym
    > zlocie,

    Moze pojedz ?

    > bo i pewnie nie osiągnąłem jeszcze ani tego stopnia
    > wtajemniczenia, ani wieku na tyle podeszłego, by w k-a-m-i-z-e-l-c-e
    > siedzieć w namiociku i sadzić się, jaki to ja wielki jeździec i
    > motocyklista jestem :-P .... nieee, ja dopiero się uczę jeździć, więc
    > jeszcze wiele drogi przede mną, zanim dojdę do tematu szumnie zwanego
    > "zloty" ;-D ... a znaczki to zbędny, dużo ważący balast ;-)

    j.w.

    > wypchnij harego-pottera kawałek dalej za zagon, do szosy, dojedź do
    > najbliższej większej mieściny - tam na 100% jest jakiś Mc'D - odszukaj
    > zaparkowane auto z parówami i zaanektuj sobie bryle a'la Cobretti -
    > jeśli masz na tyle wielkie cochones ;-)

    Wystarczy isc do sklepu i kupic. Ale skoro Ty wolisz krasc niz kupowac
    to wolna wola.

    > nie uogólniam jak widzisz, piszę konkretnie ;-) i nie mam uprzedzeń,

    Aaaa. No to widocznie nie czytasz tego co piszesz.

    > jeśli dojedziesz... w przyszłym roku
    > zorganizują dla Was paradę w stolycy ;-)

    Nie spieszy mi sie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!