eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
  • Data: 2009-10-01 11:23:02
    Temat: Re: Kurtka skórzana na chopperka - w jakie firmy jesteście opakowani ?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ditron wrote:
    > On 28 Wrz, 21:03, "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > W cieplejsze dni pot splywa po plecach jeszcze zanim wyjade z drozki
    > osiedlowej.

    W cieple dni to sie na czopku jezdzi w dzinach i Tshircie a nie ubiera
    jak na zime :)

    > Na jesień nie "ogrzewa" a wiatr predzej czy pozniej zrobi swoje.

    Ciekawe, bo wlasnie od dwu dni jezdze na codzien w skorzanych portkach
    wlasnie z powodu ze jeansy zaczelo przewiewac chlodkiem :) Na poczatki
    sniegu pod skorzane portki zakladam cos w rodzaju cienkiego drsiku czy
    grubszych kalesonow - jest taka fajna bielizna do tego celu.

    > A sk. z podpinką to jak się sprawia (po zdjeciu podpinki?) ?

    Nie wiem, nigdy nie kupilem nic z podpinka bo to bezsens moim zdaniem,
    wole pod spod zalozyc np. kurtke polarowa, swter czy cos w tym rodzaju.
    O niebo sensowniejsze niz wszelkie podpinki bo daje sie nosic oddzielnie
    :)
    Kurtka i portki skorzane spoko moga byc / a moim zdaniem nawet powinny /
    troszke wieksze zeby moc pod spod cos zalozyc. A zaleta nad texami tez i
    taka ze podczas jazdy nawet ja sa luzne to nie lopoczat tak wkurzajaco i
    nie trzeba tego spinac dodatkowymi paskami :) W sakwie woze maly spray
    do impregnacji i jak czuje deszcz w powietrzu to male spreyowanie, wtedy
    na deszcz skora jest nie mniej odporna od texow a ja bym rzekl ze nawet
    bardziej :)
    Pomijam juz fakt jak glupio sie wyglada w texie na czopku :)

    pozdrawiam, Leszek