  • 11. Data: 2009-04-30 09:47:53
    Temat: Re: Kurs Fotografii Motocyklowej
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    MiT pisze:

    > Dziś MiTo mówisz? Oj, nie będzie Pan zadowolony.

    Powiedz małżonce, że w Toruniu będzie kurs fotografii motocyklowej,
    niezbędny w Twoim zawodzie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 12. Data: 2009-04-30 10:13:49
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 30 Apr 2009 11:05:39 +0200
    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Hosty: Wawa (ISP: Aster), Krakow (ISP: Neozdrada), Kozienice ( ISP:
    > Promontel Sp.z o.o.). Gra. Wszystko byloby OK gdyby nie nagly wysyp totalnie
    > nieznanych nickow i powtorka posta bo mis nie zakumal ze nie pokazuje sie od
    > razu i trza odczekac. Wszyscy przez guglarke.
    > Mam pewnosc: jestesmy paranoikami. Krzysiu ;)

    Z tym pytaniem o impreze nad Bałtykiem też jest coś nie tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 13. Data: 2009-04-30 12:42:38
    Od: GM <g...@w...pl>

    On 30 Kwi, 11:05, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Artu / Kef
    > Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    ykloweFAQ&v=qvj
    > NETYKIETA:http://www.grush.one.pl/article.php?id=net
    ykieta

    Łał,
    sami detektywi...

    Tak, "miś nie zakumał", ale nie przypuszczał że trzeba będzie czekać
    ponad 6 godzin - to napisał po raz drugi.
    Tak, "miś przez guglarkę", ale jeśli ktoś mi podpowie jak to podpiąć
    pod Outlooka - z wdzięcznością przyjmę pomoc.
    Serio - jestem zielony w temacie więc chętnie się dowiem czegoś
    nowego.

    Kumpel ostrzegał mnie przed takim przyjęciem na tym forum...i niestety
    miał rację. A ja naiwnie sądziłem, ze tu się ludzie wymieniają
    wiadomościami i ta wymiana jest choć trochę rzeczowa.

    Mam zamiar napisać w innym poście zapytanie o podgrzewane manetki.
    Zastanawiam się tylko czy to również będzie odczytane jako
    kryptoreklama Oxforda lub Saito...?

  • 14. Data: 2009-04-30 13:37:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "GM" <g...@w...pl> wrote in message
    u.googlegroups.com...

    Po kolei:

    > Tak, "miś nie zakumał", ale nie przypuszczał że trzeba będzie czekać
    > ponad 6 godzin - to napisał po raz drugi.

    Przyznaje - nie spojrzalem. Moj blad.

> [...]

    > miał rację. A ja naiwnie sądziłem, ze tu się ludzie wymieniają
    > wiadomościami i ta wymiana jest choć trochę rzeczowa.

    A nie ostrzegal Cie ten kumpel ze jesli gdzies si epojawiasz to milo jest
    sie przedstawic i powiedziec pare slow o sobie? Na "forumach" to wrecz
    obowiazek. Trafiles na Usenetowa grupe dyskusyjna a nie na forum. Rzadzi sie
    toto troszke innymi prawami, lecz zakazu przedstawienia sie nie ma. Wrecz
    przeciwnie: mile widziane.
    Historia, definicja, opis: http://en.wikipedia.org/wiki/USENET
    Linki do FAQ grupy oraz Netykiety znajdziesz u mnie w stopce.
    By uzywac usenetu przez OE (Autluk Ekspress) nalezy utworzyc konto "news" i
    podlaczyc sie do jednego z serwerow grup usenetowych, np news.onet.pl Jest
    pewna niedogodnosc: by uzywac tego serwera nalezy miec konto mailowe na
    Onecie. Zalozenie nie powinno.byc problemem.

    > Mam zamiar napisać w innym poście zapytanie o podgrzewane manetki.
    > Zastanawiam się tylko czy to również będzie odczytane jako
    > kryptoreklama Oxforda lub Saito...?

    To pozwole sobie wrocic do guglarki i zafundowac kryptoreklame archiwum
    grupy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?group=pl.rec.motocykle&q=grzane+manetki
    Jesli po przeczytaniu jestes w stanie dolozyc cos odkrywczego, nie krepuj
    sie, stary.

    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-04-30 13:47:29
    Od: Tekus <t...@t...com>

    GM pisze:
> [...]
    > miał rację. A ja naiwnie sądziłem, ze tu się ludzie wymieniają
    > wiadomościami i ta wymiana jest choć trochę rzeczowa.
    Ale to nie forum... tylko grupa dyskusyjna :p
    --
    Tekus

  • 16. Data: 2009-04-30 15:20:11
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 30 Apr 2009 15:37:34 +0200
    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    >
    > [ciach]
    >
    > Jesli po przeczytaniu jestes w stanie dolozyc cos odkrywczego, nie krepuj

    Po takim przywitaniu nawet ja bał bym się odezwać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 17. Data: 2009-04-30 16:44:33
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    >Po takim przywitaniu nawet ja bał bym się odezwać.

    Nie przejmuj się.
    Mnie grupowy głupi jasio chciał po miom poście od razu z kasku walić (bo jak
    napisał łatwo umnie zdejmować)
    Szerokiej i prostej

    DM
    K1300R

  • 18. Data: 2009-04-30 17:33:44
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Darek Mroz pisze:

    > Nie przejmuj się.
    > Mnie grupowy głupi jasio chciał po miom poście od razu z kasku walić (bo jak
    > napisał łatwo umnie zdejmować)

    tylko zanim Ci chciał dołozyc to najpierw dałes sie poznac z niezbyt
    mąrdej strony.
    To taka mała uwaga

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-04-30 18:31:57
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Sqeeb wrote:

    > Po takim przywitaniu nawet ja bał bym się odezwać.

    Widac, w przeciwienstwie do nowego kolegi, jestes delikatnej konstrukcji
    psychicznej, a on sobie poradzi ;)

    PeeS BTW: przywitales sie? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Tractory XT660X

  • 20. Data: 2009-04-30 19:03:45
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 30 Apr 2009 20:31:57 +0200
    Kefir <k...@o...pl> wrote:

    > Widac, w przeciwienstwie do nowego kolegi, jestes delikatnej konstrukcji
    > psychicznej, a on sobie poradzi ;)
    >
    > PeeS BTW: przywitales sie? ;)

    Cześć, jestem Sqeeb, poklikasz? ;->

    --