  • 1. Data: 2009-04-29 22:55:39
    Temat: Wawa prosba o rzut okiem
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Elou, mam nadzieje, ze sie wiadomosc nie zdubluje, po pisalem z googla
    ponad 2 godz temu i jej nadal nie.
    Do rzeczy, w zwiazku z kryzysem i tym, ze mnie na lepszego nie stac i w
    zwiazku z tym, ze zawsze chcialem podlubac w olejaku, mam prośbe do
    Warszawiaków, zeby w wolnej chwili podjechali i rzucili okiem na starego
    gsxr
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M126550
    9
    co to stoi w Auto-Lider
    Emaliowa 3 02-295 Warszawa

    odplace w bro, pozdrawiam

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-04-30 06:48:45
    Temat: Re: Wawa prosba o rzut okiem
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał(a):

> [...]
    > zwiazku z tym, ze zawsze chcialem podlubac w olejaku, mam prośbe do
    > Warszawiaków, zeby w wolnej chwili podjechali i rzucili okiem na starego

    Niestety nie pomoge bom nie z Wawy, ale na bajzlu we Wro w zeszłym tygodniu
    był własnie taki piękny olejak 1100, biało czerwone malowanie i nawet nie
    wyglądał na zmęczonego życiem :)
    Gdyby nie to że średnio mechaniczny jestem i mam sporo wydatków w tym roku,
    to chyba też bym takie cudo łyknał :)

    Pzdr,
    Radek
    VFR8F

  • 3. Data: 2009-04-30 07:12:04
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 30 Kwi, 00:55, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

> [...]
    > zwiazku z tym, ze zawsze chcialem podlubac w olejaku, mam prośbe do
    > Warszawiaków, zeby w wolnej chwili podjechali i rzucili okiem na starego
    Moge dzisiaj popoludniu ale nie mam przy sobie aparatu. Moge klepnac
    pare fotek komorkofonem ale wiesz jakiej beda jakosci. Poza tym -
    jesli trzeba w olejaku na cos szczegolnego zwrocic uwage,- daj znac.

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 4. Data: 2009-04-30 07:27:08
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    K.M.C. napisał(a):
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M126550
    9

    Tak brzydki ze az piekny.
    Sam bym takie cos se kupil do dojezdzania do garazu...

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 5. Data: 2009-04-30 07:57:00
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    doktorski pisze:

    > Moge dzisiaj popoludniu ale nie mam przy sobie aparatu. Moge klepnac
    > pare fotek komorkofonem ale wiesz jakiej beda jakosci. Poza tym -
    > jesli trzeba w olejaku na cos szczegolnego zwrocic uwage,- daj znac.

    dzieki wielkie, zdjecia nie sa potrzebne, mysle ze wystarczy Twoja
    relacja. Wlasnie, wypadaloby kogos wywolac do tablicy - Kuczu - na co
    trzeba zwrozic uwage w olejaku starym takim :)?

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 6. Data: 2009-04-30 09:57:22
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Użytkownik "doktorski"
    Moge dzisiaj popoludniu ale nie mam przy sobie aparatu. Moge klepnac
    pare fotek komorkofonem ale wiesz jakiej beda jakosci. Poza tym -
    jesli trzeba w olejaku na cos szczegolnego zwrocic uwage,- daj znac.

    O ktorej bedziesz??? To moze i ja podjade popaczym we dwoch, choc to i tak
    nie zblizy nas do poziomu malkontenctwa kolegi Kef'a.:)

  • 7. Data: 2009-04-30 10:12:49
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > O ktorej bedziesz??? To moze i ja podjade popaczym we dwoch, choc to i tak
    > nie zblizy nas do poziomu malkontenctwa kolegi Kef'a.:)

    hehe do tego i ja mam blisko,mogę się podłączyć:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 8. Data: 2009-04-30 10:25:19
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > O ktorej bedziesz??? To moze i ja podjade popaczym we dwoch, choc to i tak
    > nie zblizy nas do poziomu malkontenctwa kolegi Kef'a.:)

    Znasz kogos o podobnym nicku czy nie wiesz jak powiedziec ze chcesz ze mna
    chodzic? Pytamboniewiem.
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-04-30 11:12:35
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 30 Kwi, 11:57, "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote:

    > O ktorej bedziesz???
    +/- 14.00

    >To moze i ja podjade popaczym we dwoch,
    Napieraj! :)

    > choc to i tak
    > nie zblizy nas do poziomu malkontenctwa kolegi Kef'a.:)
    Na to to bym nie liczyl ale jak ogladam dla kogos to czasami widze
    wiecej niz jak ogladam dla siebie :)

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 10. Data: 2009-04-30 12:47:28
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 30 Kwi, 00:55, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:

    >http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M12655
    09
    Nieaktualne -zadatkowany. Obejrzalem tylko ogolnie.

    pzdr, dr
    FJR/525