  • Data: 2018-07-30 11:26:47
    Temat: Re: Kupując UPS-a
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to jakis argument.
    >
    > Ale dobrze obsluguje ? Chodzi mi o opcje wylaczania.

    Domyślnie masz uśpienie w opcjach zasilania, ale jak sobie ustawisz tak
    będzie. Windows pięknie wie kiedy jest ups zasilany a kiedy nie, APC
    podaje też stan baterii.

    > No i stacja robocza, czy serwer - to jest podstawowe pytanie ...

    Ostatnio wymieniam u klientów i tu i tu.
    BR550 albo BR900 - zwykłe akumulatory 7,2Ah. Pierwszy z jednym drugi z
    dwoma. Nie dają co prawda sinusa i są droższe niż lepsze, ale mają mało
    strat własnych (nie mierzyłem, ale wyraźnie dłużej pracują bez obciążeia
    i braku zasilania).