  • Data: 2018-07-30 12:32:04
    Temat: Re: Kupując UPS-a
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >Domyślnie masz uśpienie w opcjach zasilania, ale jak sobie ustawisz
    >tak będzie. Windows pięknie wie kiedy jest ups zasilany a kiedy nie,
    >APC podaje też stan baterii.

    Ale mnie o ambitniejsze ustawienia chodzi.
    Np zacznij zamykac system po 10 min braku pradu, lub po zejsciu
    baterii do 50%.
    A jeszcze lepiej - po zejsciu prognozowanego czasu pracy do 10 minut.

    >Ostatnio wymieniam u klientów i tu i tu.

    Tylko ze serwer ma dalsze wymagania - np dobrze by bylo, zeby po
    wylaczeniu i powrocie zasilania komputer zostal uruchomiony.
    Nawet wtedy, gdy zasilanie wroci zaraz po rozpoczeciu zamykania - bo z
    glupim UPS to sie system zamknie, a nie wstanie.
    Czyli jak procedure zaczeto, to powinno byc zasilanie komputera
    wylaczone.

    Ale zasilanie wyjscia UPS powinnien wlaczyc dopiero jak podladuje
    akumulatory na tyle, zeby mu energii starczylo na drugie wylaczenie.

    Co lepsze APC tak maja, ale czy ma to domyslny driver z Windows ?

    J.