  • Data: 2010-01-08 09:22:01
    Temat: Re: Kupować antenę czy nie ?.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:hho1do$4a1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jeszcze tylko jeden kwiatek do dyskusji - mam kablówkę ale chcę
    > przetestować - ot tak dla sportu. Sprawdziłem na pojedynczym dipolu, że
    > mam sygnał na odpowiednim poziomie z Wichowa w lubuskim. To już nie ma
    > być emisja testowa, tylko normalna. W sumie nawet myślałem, że trzeba
    > polutować z drutu jakąś bardziej rozbudowaną natenę ale sprawdzę na tym
    > co mam. Kupiłem tuner USB do odbioru DVB-T. Zanim zabrałem sie za
    > eksperymenty, jescze raz sprawdziłem poziom sygnału i na kanale 45 zero
    > sygnału - mam tylko poziom szumu. Tak było 31 grudnia około 15:00. Może
> [...]

    Z obserwacji "dyskusji na temat" wiem, że dopiero odpowiedni poziom sygnału
    powoduje pojawienie się obrazu.
    Podobno (nie sprawdzałem swymi zmysłami) inaczej niż w analogówce
    w której wzrastał poziom szumów, pojawiał się obraz cz-b i w końcu doby
    kolorowy.
    Po prostu na zwykłym dipolu możesz "nie uruchomić obrazu".

    Artur(m)