    From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kupować antenę czy nie ?.
    Date: Sat, 2 Jan 2010 11:15:49 +0100

    Dnia Fri, 1 Jan 2010 22:01:10 +0100, Jarek P. napisał(a):

    > Ależ pogdybaj, też jestem ciekaw, choćby teoretycznych możliwości.

    Jakie tam teoretyczne, sama praktyka. Jak zarabiałeś kabel, nie zauważyłeś
    drucika ekranu co ci zrobił zwarcie. Źle złożyłeś antenę (ja już wiele
    złożyłem ale logarytmicznej nie zdarzyło się mieć w ręku). Antena mogła
    być fabrycznie niesprawna (np. symetryzator źle przylutowany). Nie mam
    pojęcia jakie kanały tam miałeś odbierać ale może któryś się nie mieścił w
    paśmie anteny. No to masz 4, inne sam sobie wymyśl :)
    Tylko nie mów że wszystko nieprawda. Niby dlaczego mam ci wierzyć bez
    sprawdzenia? A sprawdzić już nie można. Sam widzisz że dyskusja jest dosyć
    akadamicka a przyczyna zaginęła w pomroce dziejów.
    --
    Jacek