eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKupno używanego samochodu - co dalej - proceduryRe: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Date: Wed, 21 Sep 2016 12:47:17 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <nrtofi$8uu$3@node2.news.atman.pl>
    References: <57e00fb5$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e01801$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <57e0e8c2$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <57e10c78$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nrrt4n$s6d$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nrt98i$1od0$1@gioia.aioe.org>
    <57e2332c$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <57e25b14$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <nrtne7$8uu$2@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1474454834 9182 83.142.198.226 (21 Sep 2016 10:47:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2016 10:47:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <nrtne7$8uu$2@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588901
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.09.2016 o 12:29, Shrek pisze:
    > W dniu 21.09.2016 o 12:03, Miroo pisze:
    >
    >> W ustawie też pewnie nie ma nic o pobieraniu numerka z kolejkomatu, a
    >> bez niego nic nie załatwisz.
    >
    > Ja załatwiłem z brudną tablicą. Ale to było 6 lat temu.

    Ba, bez numerka też załatwiłem - przyszedłem o 15 chyba urząd otwarty do
    16, pusto było, próba pobrania numerka zakończyła się niepowodzeniem -
    "przewidywany czas obsługi dłuższy niż godziny pracy urzędu" czy jakoś
    tak. Myślę sobie, że skoro klientów nie ma, a wpadłem tylko odebrać
    dowód, to w godzinę zdążą. Podszedłem do stanowiska, zapytałem czy może
    mnie pani jeszcze obsłużyć -grzecznie i uniżnie jak na petenta
    przystało;) Rozmowa przebiegała jakoś tak.

    Urzędniczka "nie, bo nie ma pan numerka.

    Ja "ale tam jest napisane, że nie zdążycie - pewnie pomyłka, bo w
    godzinę powinno się udać"

    U "bez numerka nie mogę pana obsłużyć"

    Ja "ale naprawdę się nie da? Przecież to w sumie żaden problem wyciągnąć
    ten dowód"

    U "bez numerka się nie da - takie procedury"

    No to skoro grzecznie i z odpowiednią dozą petenckiej poddańczości się
    nie dało to spróbowałem inaczej, nie ukrywam, że moje emocje miały wpływ
    na tą drugą próbę.

    Ja "Ok - poproszę Pani nazwisko"

    U "Mogę wezwać swoją kierowniczkę, to złoży pan skargę"

    Ja "nie chcę rozmawiać z pani kierowniczką, chce znać pani imię i nazwisko"

    U "Mogę wezwać kierowniczkę"

    Ja "poproszę pani nazwisko - zaproponuję na dyżurze u swojego radnego
    usprawnienie pracy urzędu"

    U "Dobrze - pana nazwisko"

    I dowód dostałem, mimo braku numerka. Choć swoją drogą nazwiska pani nie
    uzyskałem, ale nawet jakbym numer telefonu uzyskał, to raczej już nic by
    z tego nie wyszło;) Więc i bez numerka się da.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: