  • Data: 2016-09-21 15:00:19
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Urzednik moze byc oceniany na podstawie ilosci zalatwionych spraw.
    > Jeden numerek - jedna sprawa :-)

    I znów podejscie od dupy strony.
    Skoro jest chec oceniania to powinien miec mozliwośc dodania drugiej sprawy
    do tego samego numerka.
    Ale oczywiście łatwiej obciążyć petenta, najlepiej jeszcze jak podszedł do
    okienka po godzinie czekania tylko z jednym numerkiem - satysfakcja
    bezcenna...

    W ZUS tez maja z tym problem, z tym, ze po pobraniu drugiego numerka
    wciskaja go jakos recznie jako nastepny w kolejce.