  • Data: 2016-09-21 12:59:48
    Temat: Re: Kupno używanego samochodu - co dalej - procedury
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2016 o 11:00, Budzik pisze:

    > Troche różnicy jednak jest - np. ewentualny mandat przyjdzie do
    > poprzedniego właściciela.

    więc grzecznie powie że sprzedał, a jak będzie mu się chciało to nawet
    powie komu.
    Też tak miałem, przyszedł do mnie mandat... na 50zł, a pani policjantka
    specjalnie się z nim do mnie pofatygowała. Okazało się że to na auto
    które sprzedałem pół roku wcześniej (nie zgłaszam sprzedaży do urzędów,
    tylko do OC). Te ich dojazdy to chyba więcej wyszły niż wartość mandatu.

    Łukasz